Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku ei vanhene, vaikka mies itse vanhenee

Vierailija
21.11.2021 |

Niin miehet kuin naisetkin ovat oletettavasti huomanneet oman iän karttuessa, ettei miesten naismaku vanhene. Tämä siis siitä huolimatta, että mies itse tietenkin vanhenee. Syy tähän on helposti ymmärrettävissä biologian näkökulmasta. Toki historian hämärässä on ollut myös vanhempia naisia suosineita miehiä, mutta he eivät ole biologisista syistä jättäneet läheskään vastaavaa määrää jälkeläisiä. Voidaan siis yksinkertaistaen sanoa, että nykyisin elävät miehet ovat nuoria naisia suosineiden miesten jälkeläisiä.

Olen huomannut ilmiön todeksi nyt, kun oma ikä alkaa nelosella. 18-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 28-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 38-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia ja oletan, että sama linja jatkuu niin 48-, 58- kuin 68-vuotiaanakin. Kävin mielenkiinnosta läpi omaa kaveripiiriäni kysellen heidän kantaansa, ja kyllä: saman ovat hekin havainneet.

Noin käytännössä parinvalinta ei tietenkään mene näin yksinkertaisesti, ja hyvä niin. Ikä on vain yksi tekijä parinvalinnassa, ja kun omakin ikä lisääntyy, alkaa niitä muita ominaisuuksia arvostaa koko ajan enemmän. Eikä kysymys ole siitä kuuluisasta ”tyytymisestä” vaan siitä, että 45-vuotiaan miehen käytännön arkielämä on varmasti helpompaa 45-vuotiaan naisen kuin 18-vuotiaan naisen kanssa.

Naisillahan vastaavaa ilmiötä ei esiinny, vaan naiset suosivat yleensä suunnilleen (ehkä +/- 5 vuotta) itsensä ikäisiä miehiä läpi elämän.

Edellä kuvattu ei ole hyvä tai huono asia. Se vain on.

Miehet: oletteko huomanneet itsessänne ilmiön?
Naiset: oletteko huomanneet miehissä ilmiön?

Kommentit (454)

Vierailija
221/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi no on kyllä ällöttävää jos 38v miehen mielestä 18v tytöt ovat ihanimpia. Huh huh.

Vierailija
222/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei voi edes erottaa ulkonäöllisesti onko nainen 18-v. vai 25-v. Moni nuori nainen meikkaa itsensä niin tunkkaisesti että näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Sitten on näitä naisi joita voisi luulla vaikka 23-vuotiaiksi vaikka ovat oikeasti 35-vuotiaita.

Ei ole. Ainuttakaan.

25 voi mennä 25-vuotiaasta ja päinvastoin. 35v ei mene 25-vuotiaasta. Juu papereita voidaan kysellä ja kohteliaisuuksia heitellä. Se ei merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä muista miehistä, mutta itse tykkään saman ikäisistä naisista.

Onko se outoa?

M.55

Ei ehkä ihan tavanomaista, mutta ihan suotavaa kuitenkin. Minä pidän yleisesti ottaen kaikenikäisitä naisista, jotka käyttäytyy kuten naisen tulisi käyttäytyä.

mies53v

Vierailija
224/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rahalla saa parikymppisiä tyttöjä elämän loppuun asti. Ei tarvitse tyytyä vähempään.

Vierailija
225/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen ja kyllä minua kiinnostaa keskustella nuorten miesten kanssa niitä näitä ihan niin kuin kenen tahansa muunkin kanssa. Mutta kyllä jotenkin jälkeenjäänyt tai henkiseltä kehitykseltään pysähtynyt täytyisi olla, että joku 23 v mies kiinnostaisi parisuhdemateriaalina millään lailla.

Johtuu varmaan siitä, että olet nainen ja haluat parisuhteesta myös henkistä yhteyttä ja kumppanuutta, etkä vain jotain sexyä jäbää tyydyttämään sun seksuaaliset tarpeet ja tekemään kotitöitä.

Miehissä taas on paljon niitä, joille nainen on esine ja hyödyke eikä tasavertainen ihminen, eli nuoruus ja seksikkyys naisessa riittää parisuhteeseen asti.

Ei nyt ihan noinkaan, mutta fiksuille miehille ei riitä fiksuja naisia, niin osan on pakko tyytyä vähempään. Jos omat rahkeet riittävät valitsemaan kahdesta ei niin fiksusta naisesta, niin kyllä se harvinaista on, että mies valitsee vanhan ja vähemmän fiksun nuoren sijaan. Onhan sen vanhan naisen kanssa eläminen takuulla tapahtumaköyhempää kuin nuoren ja elämää täynnä olevan naisen kanssa.

Miksi luulet että ne naiset on elämää täynnä? Ne ei ole vielä eläneet miehen kanssa :D. Telkkarista tuli takavuosina jenkkiläinen vaimot vaihtoon, jossa keski-ikäinen punaniskan vaimo vaihdettiin päittäin homomiehen puolison kanssa. Lopputulos, oltuaan viikon homomiehen kanssa "suhteessa", nainen sanoi että tältä minusta tuntui viimeksi nuorena tyttönä. Ja sitten ne yritti saada sitä toivotonta punaniskamiestä tsemppaamaan vähän, mutta eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

No, nyt kun asetat tilanteen Suomeen, niin ymmärrät, miten mies kokee olevansa yhtä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa, kuin parikymppisenä, kun on vaihtanut vanhan punaniskaisen vaimonsa nuoreen ja raikkaaseen, elämään täynnä olevaan neitoseen.

Tilanteessa punaniskapuoliso vaihtuu homomieheen, ei neitoseen.

Vierailija
226/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei voi edes erottaa ulkonäöllisesti onko nainen 18-v. vai 25-v. Moni nuori nainen meikkaa itsensä niin tunkkaisesti että näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Sitten on näitä naisi joita voisi luulla vaikka 23-vuotiaiksi vaikka ovat oikeasti 35-vuotiaita.

Ei ole. Ainuttakaan.

25 voi mennä 25-vuotiaasta ja päinvastoin. 35v ei mene 25-vuotiaasta. Juu papereita voidaan kysellä ja kohteliaisuuksia heitellä. Se ei merkitse mitään.

Olen eri kuin kommentoimasi, edeltävältä sivulta ja annan sulle ilmaisen neuvon, kun et vielä näytä sitä tietävän. Älä milloinkaan sano naista nuorekkaaksi tai ikäistään nuoremman näköiseksi. Kukaan järkevä mies ei käytä tuollaista "kohteliaisuutta". Sehän on loukkaus.

Vierailija
227/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romeo ja Julia: Julia on muistaakseni 16-18v.

Shakespeare oli ehkä kaikkien aikojen suurin ihmistuntija.

Jos tällainen älykäs tarkkailija ei tee laajassa tuotannossaan kertaakaan 30+ naisesta suuren halun ja himon kohdetta, olisikohan siinä jotain perääkin?

Vai voisiko ko näytelmässä olla kyse siitä että päähenkilöt olivat molemmat nuoria ja kypsymättömiä ja siksi intohimo ja "aito rakkaus" oli niin totaalista että mieluummin kuolivat kuin elivät ilman toisiaan?

En nyt ihan tuollaista johtopäätöstä mitä esitit menisi Shakespearen ja Romeon ja Julian perusteella allekirjoittamaan.

Kuka tahansa vaikuttava kirjailija kuvaa nuoriin tyttöihin ja naisiin kohdistuvaa mieshimoa. Tai melkein kaikki draamat ja sarjat. Ja melkeinpä kaikki taiteilijat ja muusikot.

Et ehkä pidä tästä, mutta todellisuus ei välitä.

Miksi luulet, että tuollaiset asiat johtaisivat mihinkään muuhun kuin miesvihaaan?

Ei naiselle tule näistä sun viesteistä mitenkään sellainen olo, että voi passka oon jo liian vanha ollakseni miesten silmissä kaunis, vaan päinvastoin tulee sellainen että miehet on ällöjä eikä kiinnosta niiden mielipiteet.

Ja tietty osa naisista sitten välttelee pariutumista, ja keskittyy vain hauskanpitoon komeiden nuorten miesten kanssa.

Ja tämä on sen jälkeen kun naiset ovat tehneet selväksi että täyttä jätettä ovat miehet jotka ovat lyhyitä, liian laihoja tai käyttäytyvät epävarmasti.

Sitä niittää mitä kylvää.

Häh? Ei minua viehätä pitkät, skrodet tai kovin itsevarmasti käyttäytyvät supliikkimiehet.

-sama

Vierailija
228/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiittänyt aikaisempaa kommentoijaa, mutta yllättäen "komenttisi julkaistaan..." jos yrittää lainata.

Mutta juuri noin. Naiset itse ovat ikänsä väheksyneet lyhyitä miehiä, laihoja miehiä, korkeaäänisiä miehiä, jne.

Nyt kun oma ulkonäkö rupsahtaa, pitäisikin muuttaa sääntöjä ja keskittyä muihin asioihin kuin ulkonäköön. Ikää ei saa mollata, sille kun ei voi mitään. Mutta miesten genetiikkaa saa mollata.

Vierailija
229/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kylpylässä erään vanhan miehen (arviolta 70+) joka katseli limaisen näköisenä juuri nuoria tyttöjä. Tuli kieltämättä vähän ällö olo kun tiiraili per*eitä häpeilemättä. Ja varmasti ei tiennyt tyttöjen ikää. Monet olisivat varmasti alaikäisiä.

Vierailija
230/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että hyvä n.18v peppu kääntää jopa vanhainkodin miesten päät.

Vanhainkodissa on pilvin pimein parikymppisiä hoitajia ja harjottelijoita. Aika ruusuinen käsitys asukkaiden kunnosta.

Terveydenhoidossa työskenteleville naisille voisi harkita työasuksi hametta, entisaikojen tapaan😁

Mies53v

Hameet kuuluvat siviiliin, töissä ollaan töissä. Työvaatteet ovat mikrokuitua, ja niistä tulee käytöstä poiston jälkeen puutarhakalusteita. Konsultoi vaikkkapa Imagewearia mikäli aihe kiinnostaa enemmän.

Aihe kyllä kiinnostaa, mutta ei ihan tuon materiaalin "mikrokuidun" suhteen.

mies53v

Sääli, nimittäin kyse ei ole ihan pikkubisneksestä. Riepua kuluu, kuten potilaillakin. Ehkä toivot heillekin hameita, säästyy materiaalikustannuksissa.

Jos on skottipotilaita, niin mikä ettei. Hameen avulla saisit toteuttaa naiseuttasi puhtaimmillasi.

mies53v

Pesulakustannusten vuoksi kannattaisi kannattaa mekkoja, laskutus pelaa kappalemäärien mukaan.

Vierailija
231/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut linkkejä tutkimuksiin, jotka mainittiin.

Totuus on se, että miehet keskimäärin pitävät kauniista naisista olipa heidän ikänsä mikä hyvänsä. Toinen totuus on se, että miehet ovat erittäin huonoja arvioimaan naisen ikää eli mitä kauniimpi nainen sitä nuoremmaksi häntä kuvitellaan.

Suuri osuus naisista on kauniita nuorina, mutta vanhemmiten kauniita on vähemmän ja heidän kysyntänsä on suurempi kuin koskaan. Sitä en tiedä mistä tämä johtuu, mutta olen sitä itsekin hämmästellyt. Lisäksi miesten laatu on myös korkeampi kuin nuorempana.

Miehet ovat parempia arvioimaan ikää kuin kuvittelet.

Kaunista naista kehutaan nuorekkaaksi koska oletetaan että naiset pitävät siitä kun heidän ikänsä arvioidaan alakanttiin.

Minua ei ole ikinä onneksi kehuttu nuorekkaaksi, se vasta olisikin törskiä. Olen tehnyt asiasta kyselyn ihan itse julkkisnaisten ja tavisnaisten ikiä arvuuttelemalla.

Tänään viimeksi kehuin vaimoani, miten hän on edelleen kuin nuori tyttönen. Vartalo on edelleen normaali ja seksikäs parin lapsen jälkeen, kasvoiltaan 15-25 vuotta nuoremman näköinen ja enimmäkseen iloinen ja positiivinen.

Vierailija
232/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen älykäs tarkkailija ei tee laajassa tuotannossaan kertaakaan 30+ naisesta suuren halun ja himon kohdetta, olisikohan siinä jotain perääkin?

Vai voisiko ko näytelmässä olla kyse siitä että päähenkilöt olivat molemmat nuoria ja kypsymättömiä ja siksi intohimo ja "aito rakkaus" oli niin totaalista että mieluummin kuolivat kuin elivät ilman toisiaan?

En nyt ihan tuollaista johtopäätöstä mitä esitit menisi Shakespearen ja Romeon ja Julian perusteella allekirjoittamaan.

Kuka tahansa vaikuttava kirjailija kuvaa nuoriin tyttöihin ja naisiin kohdistuvaa mieshimoa. Tai melkein kaikki draamat ja sarjat. Ja melkeinpä kaikki taiteilijat ja muusikot.

Miksi luulet, että tuollaiset asiat johtaisivat mihinkään muuhun kuin miesvihaaan?

Ei naiselle tule näistä sun viesteistä mitenkään sellainen olo, että voi passka oon jo liian vanha ollakseni miesten silmissä kaunis, vaan päinvastoin tulee sellainen että miehet on ällöjä eikä kiinnosta niiden mielipiteet.

Ja tietty osa naisista sitten välttelee pariutumista, ja keskittyy vain hauskanpitoon komeiden nuorten miesten kanssa.

Ja tämä on sen jälkeen kun naiset ovat tehneet selväksi että täyttä jätettä ovat miehet jotka ovat lyhyitä, liian laihoja tai käyttäytyvät epävarmasti.

Häh? Ei minua viehätä pitkät, skrodet tai kovin itsevarmasti käyttäytyvät supliikkimiehet.

-sama

Etkös sinä ole se nainen joka ei halunnut miestä ollenkaan?

Vierailija
233/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kylpylässä erään vanhan miehen (arviolta 70+) joka katseli limaisen näköisenä juuri nuoria tyttöjä. Tuli kieltämättä vähän ällö olo kun tiiraili per*eitä häpeilemättä. Ja varmasti ei tiennyt tyttöjen ikää. Monet olisivat varmasti alaikäisiä.

Uikkarit voi olla tosi hot nuorella 🥵 M40

Vierailija
234/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että miehet keskimäärin pitävät kauniista naisista olipa heidän ikänsä mikä hyvänsä. Toinen totuus on se, että miehet ovat erittäin huonoja arvioimaan naisen ikää eli mitä kauniimpi nainen sitä nuoremmaksi häntä kuvitellaan.

Suuri osuus naisista on kauniita nuorina, mutta vanhemmiten kauniita on vähemmän ja heidän kysyntänsä on suurempi kuin koskaan. Sitä en tiedä mistä tämä johtuu, mutta olen sitä itsekin hämmästellyt. Lisäksi miesten laatu on myös korkeampi kuin nuorempana.

Kaunista naista kehutaan nuorekkaaksi koska oletetaan että naiset pitävät siitä kun heidän ikänsä arvioidaan alakanttiin.

Minua ei ole ikinä onneksi kehuttu nuorekkaaksi, se vasta olisikin törskiä. Olen tehnyt asiasta kyselyn ihan itse julkkisnaisten ja tavisnaisten ikiä arvuuttelemalla.

Tänään viimeksi kehuin vaimoani, miten hän on edelleen kuin nuori tyttönen. Vartalo on edelleen normaali ja seksikäs parin lapsen jälkeen, kasvoiltaan 15-25 vuotta nuoremman näköinen ja enimmäkseen iloinen ja positiivinen.

En taida uskoa😀 mutta jos on totta niin toivottavasti vaimo ilahtui eleestäsi.

Vierailija
235/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiittänyt aikaisempaa kommentoijaa, mutta yllättäen "komenttisi julkaistaan..." jos yrittää lainata.

Mutta juuri noin. Naiset itse ovat ikänsä väheksyneet lyhyitä miehiä, laihoja miehiä, korkeaäänisiä miehiä, jne.

Nyt kun oma ulkonäkö rupsahtaa, pitäisikin muuttaa sääntöjä ja keskittyä muihin asioihin kuin ulkonäköön. Ikää ei saa mollata, sille kun ei voi mitään. Mutta miesten genetiikkaa saa mollata.

En ole ikinä mollannut miehiä synnynnäisistä ulkonäköpiirteistään, vain huonosta käytöksestä ja ällöttävästä, sivistymättömästä seksuaalisuudesta.

En tiedä mitään ällömpää kuin sellainen keski-ikäinen, elämässään hyvin pärjännyt entinen suosittu mies jolla on hyvin massia, hienot autot ja kaltaisistaan koostuva äänekäs kaveripiiri joka esineellistää naisia ja ”vaihtaa nuorempaan”.

Ja ei, ne miehet EI ole ikäistään nuoremman näköisiä tai muutenkaan mitenkään freesejä, ainoastaan kuvottavia.

Itse olen nyt 29v, ja mielipiteeni ollut sama niin kauan kuin muistan.

Olen Hanken-poikien mieleen, mutta en tod halua sellaista miestä kun niistä tulee iän myötä just tuota vanhojen miesten ällöimmistöä.

Toki ällöjä on monenlaisissa miehissä, mutta keskityn ennemmin tarkkailemaan minkälaiset miehet ovat ERILAISIA.

Vierailija
236/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä alkaa vitosella. Näin tänään kaupungilla porukan parikymppisiä, niukoissa & tiukoissa vaatteissa olevia neitoja. Tuliko mieleen coitus - no ei todellakaan. Ensimmäinen ajatus oli "voi lapsraukat, saavat kyllä kaiken maailman naistenvaivoja kun eivät osaa laittaa lämmintä päälle".

Millainen nainen saa sitten viisarin värähtämään (kyllä, se värähtää kuin värähtää kun vielä viisikymppiselläkin)? No 40+ itsevarma, älykäs, itsestään huolta pitänyt AIKUINEN nainen.

Minä olen nelikymppinen ja tuo pätee minuunkin.

Mutta kuinka suuri osa 40+ naisista on kuvaamiasi itsestään huolta pitäneitä (ja hoikkia, ja kauniita) aikuisia naisia?

5%? 1%?

Ilmeisesti mun ikäisillä miehillä ei todellakaan ole naisille enää mitään muuta annettavaa kuin katkeruus, loukkaukset ja ikuisesti pikkulapsen tasolle jäänyt henkinen kehitys. Jos te ette edes tähän ikään mennessä ole oppineet elämästä ja ihmissuhteista mitään, niin kyllä teidän peli on pelattu. Ja kyllä, olette ansainneet sairautenne, ruman ulkonäkönne, eronne, epäonnistuneet ihmissuhteenne, vieraantuneet lapset ja elatusmaksut tuhatkertaisesti. En todellakaan sääli edessä häämöttävää surkeaa ja yksinäistä vanhuuttanne vaipoissa.

Äläpäs nyt ilku vaipoista ollenkaan. Teillä naisillahan on aika nuoresta saakka joku vaippa housuissa kerran kuukaudessa. Yleensä se alkaa pikkuhousunsuojan kokoisesta, sitten siirrytään jo ihan kunnon tyynyyn jalkovälissä, sitten on kausi, että joutuu pitämään joko jotain imukykyistä rättiä housuissa kokoajan, tai naurun perseessä, koska lirahtaa muuten pissat pöksyyn.

Naisilla kuitenkin lirahtaa vain nauraessa. Miehillä virtsaputki laskeutuu vanhemmiten ja kaikki kusi ei tule kerralla ulos vaan viimeiset tipat puristuu aikaa myöten liikuskellessa. Siitä tulee varmaan sanonta kusenpolttamat alushousut.

Vierailija
237/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida uskoa😀 mutta jos on totta niin toivottavasti vaimo ilahtui eleestäsi.

Tuo tyttönen on jopa 25 v ikäistään nuoremman näköinen (meneekö jo miinuksen puolelle?) parin pienen lapsen iloinen ja positiivinen äiti ja naimisissa tunnetun palstapäivänsäteen kanssa. Mikä kohta ei muka ole uskottavaa? 😁

Vierailija
238/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Etkös sinä ole se nainen joka ei halunnut miestä ollenkaan?

Juu en lähtökohtaisesti halua, voin muuttaa mieleni jos tulee joku aivan spesiaali vastaan ja kaikki napsahtaa niin sanotusti kohdalleen.

Vierailija
239/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen nainen ja kyllä minua kiinnostaa keskustella nuorten miesten kanssa niitä näitä ihan niin kuin kenen tahansa muunkin kanssa. Mutta kyllä jotenkin jälkeenjäänyt tai henkiseltä kehitykseltään pysähtynyt täytyisi olla, että joku 23 v mies kiinnostaisi parisuhdemateriaalina millään lailla.

Johtuu varmaan siitä, että olet nainen ja haluat parisuhteesta myös henkistä yhteyttä ja kumppanuutta, etkä vain jotain sexyä jäbää tyydyttämään sun seksuaaliset tarpeet ja tekemään kotitöitä.

Miehissä taas on paljon niitä, joille nainen on esine ja hyödyke eikä tasavertainen ihminen, eli nuoruus ja seksikkyys naisessa riittää parisuhteeseen asti.

Ei nyt ihan noinkaan, mutta fiksuille miehille ei riitä fiksuja naisia, niin osan on pakko tyytyä vähempään. Jos omat rahkeet riittävät valitsemaan kahdesta ei niin fiksusta naisesta, niin kyllä se harvinaista on, että mies valitsee vanhan ja vähemmän fiksun nuoren sijaan. Onhan sen vanhan naisen kanssa eläminen takuulla tapahtumaköyhempää kuin nuoren ja elämää täynnä olevan naisen kanssa.

Miksi luulet että ne naiset on elämää täynnä? Ne ei ole vielä eläneet miehen kanssa :D. Telkkarista tuli takavuosina jenkkiläinen vaimot vaihtoon, jossa keski-ikäinen punaniskan vaimo vaihdettiin päittäin homomiehen puolison kanssa. Lopputulos, oltuaan viikon homomiehen kanssa "suhteessa", nainen sanoi että tältä minusta tuntui viimeksi nuorena tyttönä. Ja sitten ne yritti saada sitä toivotonta punaniskamiestä tsemppaamaan vähän, mutta eihän sitä voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

No, nyt kun asetat tilanteen Suomeen, niin ymmärrät, miten mies kokee olevansa yhtä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa, kuin parikymppisenä, kun on vaihtanut vanhan punaniskaisen vaimonsa nuoreen ja raikkaaseen, elämään täynnä olevaan neitoseen.

Ja kuten miehet tällä palstalla tietää kertoa, sitä ei kestä viikkoakaan kun se on jo muuttunut nalkuttavaksi akaksi.

Vierailija
240/454 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi rahalla saa parikymppisiä tyttöjä elämän loppuun asti. Ei tarvitse tyytyä vähempään.

Olisikohan tässä ketjun pointti, miehet, jotka eivät halua vakiintua, vaan "uittaa elintään nuoressa pimpsassa,"  ja sitten on ne miehet, jotka etsivät parisuhdetta tai sellaisessa ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi