Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni seurustelee virolaisen miehen kanssa

Vierailija
12.02.2015 |

18-vuotias tyttäreni alkoi seurustelemaan virolaisen miehen kanssa. Mies on tytärtäni noin vuoden vanhempi. Olen huolestunut, sillä tämä mies on niin geneerinen slaavi kuin olla ja voi. Jotenkin olen äitinä huolestunut tästä, vaikka rasismiltahan tämä vaikuttaa. Tyttäreni nyt uhkaa lähtevänsä Tallinnaan opiskelemaan yliopistoon, eikä se mielestäni kuulosta hyvältä idealta. Mitä voisi oikeasti tehdä? Minua jotenkin ällöttää se mies, enkä yhtään ymmärrä heidän suhdettaan... Ei ole provo, tyttäreni aikoo oikeasti lähteä opiskelemaan Tallinnaan teknilliseen, sillä ei pääse Suomessa TTY:lle tai vastaavalle. Myös mies on oikea. Tapasin hänet kun hän kävi Suomessa ja hänellä oli aikuisten oikeasti adidaksen raitaverkkarit jalassa...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron bruttokansantuote 20 miljardia/$ ja Suomella yli 200 miljardia/$.

Vierailija
62/63 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:16"]

Viron bruttokansantuote 20 miljardia/$ ja Suomella yli 200 miljardia/$.

[/quote]

Sosiaalimenot bruttokansatuotteesta yli 60 miljardia€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:19"]

miten ap voit tolla tavalla arvostella miehen ulkonäköä? ja ovatko jo muka vuonna -95 täysi-ikäisiä, olen järkyttynyt. eikö vuosi -95 juuri äsken ollut?

[/quote]

Miksi en voisi! Näyttää niin kauhealta, joltain venäläiseltä mafiapomolta! Ja -97 täyttää tänä vuonna 18, eli siitä vain sitten laskemaan.
[/quote]
ap olet vitun urpo. Toivottavasti tyttäres lyö suhun välit poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän