Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen oluenjuonti ärsyttää?

Vierailija
12.02.2015 |

Kysyn tätä nyt naisilta, joiden mies juo olutta. Juo jopa arkisin.

Itse juon 1-2 olutta arki-iltaisin. Esim. hyvää Saksalaista vehnäolutta tms. Ja viikonloppuna hieman enemmän. Aikaisemmat naiseni ovat aina "mäkättäneet" siitä, mutta nykyinen on oikeinkin ok asian kanssa ja välillä maistelee itsekin. Se helpottaa elämää paljon, kun ei tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa siitä, että haluaa nautiskella oluesta.

Minä kuitenkin urheilen paljon ja olen hyvässä ja terveessä kunnossa, sekä käyn töissä ja tienaan myös riittävästi, joten ihmettelen suuresti miksi oluen "tissuttelu" (niinkuin naiset tapaavat asiaa kutsua), häiritsee niin maan vietävästi?? En humallu oluesta, enkä muutenkaan hölmöile mitään ikinä kännissä.

Kertokaa siis naiset ja vaimot, mikä teitä vaivaa?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:58"]

Mikä siinä kaljanlitkussa kiehtoo että sitä pitää alvariinsa juoda?

Meillä ei onneksi kaljaa kukaan juo eikä kotiin kanna.

[/quote]

Karun kuuloista elämää.

Vierailija
42/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai mikäkö? Kaljasta tulee mukava pöhnä ja naisen suuhun voi vaikka kusta jos se mäkätys alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juo viikolla n.10 olutta illassa. Viikonloppuna vähintään 24/vrk. Ja kyllähän mä asiasta sanon. Vaan ei auta. Haju on kuvottava ja muuta ei osaa tehdä kuin päätään aukoa. Eli hänestä tulee mäkättävä ämmä. Olenkin sanonut että se hame sopisi paremmin hänelle.

Vierailija
44/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua ainakin häiritsee jos mies haaskaa parisataa kuussa olueen, mikä on pois perheen ruokarahoista. Minua myös ärsyttää kerätä tyhjiä tölkkejä saunasta ja olohuoneen sohvapöydältä ja kiikuttaa niitä kauppaan. Minua ärsyttää, että ne muutama olutta saavat miehen simahtamaan iltaisin sohvalle kun olisi hyvää aikaa harrastaa vaikka villiä seksiä! Ja minua ärsyttää, että ne muutama olutta vaikuttavat miehen yöunia heikentävästi siten, että hän on aina väsynyt. Jos joka ilta on saatava useampi olut, niin kyseessä ON jonkinlainen riippuvuus. Aivan sama kuin jos jonkun pitäisi vetää pari tölkkiä mitä tahansa muuta joka ilta, vaikka sitten kokista tai jotakin muuta limsaa.

Vierailija
45/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hieno juttu, ettei kaljan perkelettä kanneta teidän jaloon kotiin :D

Vierailija
46/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jo suurkuluttajan merkki, jos ei muka 1-2 oluesta tule humalaan. Kyllähän tällainen tavallinen käyttäjä, joka ei joka päivä saati joka viikko alkoholia nauti, tulee ihan hiprakkaan jo yhdestä ja kahdesta oluesta tuleekin jo selvempi känni. Samaten olen lukenut, että alkoholistit voivat olla kovissakin promilleissa ilman että ulkopuoliset sitä huomaavat. Tuoko on teillä tissuttelijoilla tavoite? Että voitte vetää olutta sellaiset määrät joista toiset tulee humalaan ja teillä ei tunnu vielä missään?

Vierailija
47/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:38"]

Minusta on jo suurkuluttajan merkki, jos ei muka 1-2 oluesta tule humalaan. Kyllähän tällainen tavallinen käyttäjä, joka ei joka päivä saati joka viikko alkoholia nauti, tulee ihan hiprakkaan jo yhdestä ja kahdesta oluesta tuleekin jo selvempi känni. Samaten olen lukenut, että alkoholistit voivat olla kovissakin promilleissa ilman että ulkopuoliset sitä huomaavat. Tuoko on teillä tissuttelijoilla tavoite? Että voitte vetää olutta sellaiset määrät joista toiset tulee humalaan ja teillä ei tunnu vielä missään?

Ihmisiä on erikokoisia.

[/quote]

Vierailija
48/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:38"]

[/quote]

:D johan taas lähti. Vähän kuin väittäisi, että ne 2 konvehtia päivässä nauttiva on sairaallisen sokeririippuvainen, sokerihumalassa ja tuskaisen ylipainoinen läski.

Vierailija
49/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:38"]Minusta on jo suurkuluttajan merkki, jos ei muka 1-2 oluesta tule humalaan. Kyllähän tällainen tavallinen käyttäjä, joka ei joka päivä saati joka viikko alkoholia nauti, tulee ihan hiprakkaan jo yhdestä ja kahdesta oluesta tuleekin jo selvempi känni. Samaten olen lukenut, että alkoholistit voivat olla kovissakin promilleissa ilman että ulkopuoliset sitä huomaavat. Tuoko on teillä tissuttelijoilla tavoite? Että voitte vetää olutta sellaiset määrät joista toiset tulee humalaan ja teillä ei tunnu vielä missään?
[/quote]

En kyllä ole suurkuluttaja enkä varsinkaan alkoholisti, vaikka en tule lasillisesta viiniä hiprakkaan (melkein sama alkoholimäärä kun ap:n oluissa). Ei sitä kaljaa/lasia viiniä tarvitse vetää kerralla tyhjään mahaan. Painan sen 50 kiloa ja osaan nauttia viinini tulematta humalaan. En nautiskelee läheskään joka ilta, en joka viikko ja silloin kun (harvoin) olen viihteellä, kontrolloin juomisiani. En jotenkaan ymmärrä näitä naisia, joiden mielestä yhden tai kahden juominen arkisin on iso paha, mutta perseiden vetäminen viikonloppuna ei.
*
Enkä kyllä ymmärrä näitä alkoholistien lapsiakaan, jotka kontrolloivat ja määräilevät kumppaniaan vedoten omaan lapsuuteensa. Olen alkoholistin lapsi itsekin, mutta minusta ei ole reilua tuoda omia traumojaan parisuhteeseen ja laittaa puolisoaan kärsimään niistä. Ne omat traumat pitää käsitellä ammattilaisen kanssa ja ymmärtää, ettei kaikki alkoholin juojat ole alkoholisteja, vaikka äiti/isä olikin. Pitäisi ymmärtää raja todellisuuden ja omien traumojen välissä, ei ole kumppanin vika, jos toinen on elänyt traumaattisen lapsuudenkoti eikä niitä juttuna saa kostaa kumppanille.
[/quote]

Lol, en minä ainakaan yritä muuttaa muehen juomistottumuksia vaan otan ALUNPERINKIN MINULLE SOPIVAN, lähes raittiin miehen. Toope!!

Vierailija
50/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:38"]Minusta on jo suurkuluttajan merkki, jos ei muka 1-2 oluesta tule humalaan. Kyllähän tällainen tavallinen käyttäjä, joka ei joka päivä saati joka viikko alkoholia nauti, tulee ihan hiprakkaan jo yhdestä ja kahdesta oluesta tuleekin jo selvempi känni. Samaten olen lukenut, että alkoholistit voivat olla kovissakin promilleissa ilman että ulkopuoliset sitä huomaavat. Tuoko on teillä tissuttelijoilla tavoite? Että voitte vetää olutta sellaiset määrät joista toiset tulee humalaan ja teillä ei tunnu vielä missään?
[/quote]

En kyllä ole suurkuluttaja enkä varsinkaan alkoholisti, vaikka en tule lasillisesta viiniä hiprakkaan (melkein sama alkoholimäärä kun ap:n oluissa). Ei sitä kaljaa/lasia viiniä tarvitse vetää kerralla tyhjään mahaan. Painan sen 50 kiloa ja osaan nauttia viinini tulematta humalaan. En nautiskelee läheskään joka ilta, en joka viikko ja silloin kun (harvoin) olen viihteellä, kontrolloin juomisiani. En jotenkaan ymmärrä näitä naisia, joiden mielestä yhden tai kahden juominen arkisin on iso paha, mutta perseiden vetäminen viikonloppuna ei.
*
Enkä kyllä ymmärrä näitä alkoholistien lapsiakaan, jotka kontrolloivat ja määräilevät kumppaniaan vedoten omaan lapsuuteensa. Olen alkoholistin lapsi itsekin, mutta minusta ei ole reilua tuoda omia traumojaan parisuhteeseen ja laittaa puolisoaan kärsimään niistä. Ne omat traumat pitää käsitellä ammattilaisen kanssa ja ymmärtää, ettei kaikki alkoholin juojat ole alkoholisteja, vaikka äiti/isä olikin. Pitäisi ymmärtää raja todellisuuden ja omien traumojen välissä, ei ole kumppanin vika, jos toinen on elänyt traumaattisen lapsuudenkoti eikä niitä juttuna saa kostaa kumppanille.
[/quote]

Lol, en minä ainakaan yritä muuttaa muehen juomistottumuksia vaan otan ALUNPERINKIN MINULLE SOPIVAN, lähes raittiin miehen. Toope!!
[/quote]

Miehen

Vierailija
51/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:38"]Minusta on jo suurkuluttajan merkki, jos ei muka 1-2 oluesta tule humalaan. Kyllähän tällainen tavallinen käyttäjä, joka ei joka päivä saati joka viikko alkoholia nauti, tulee ihan hiprakkaan jo yhdestä ja kahdesta oluesta tuleekin jo selvempi känni. Samaten olen lukenut, että alkoholistit voivat olla kovissakin promilleissa ilman että ulkopuoliset sitä huomaavat. Tuoko on teillä tissuttelijoilla tavoite? Että voitte vetää olutta sellaiset määrät joista toiset tulee humalaan ja teillä ei tunnu vielä missään?
[/quote]

*

Vierailija
52/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikka liikkumaan sen sijasta, että nalkuttaisitte miehelle tai vittuuntuisitte salaa. Pysyisi läskit poissa ja suhde paremmalla tolalla.

Vierailija
53/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon oluen sijasta viinaa? Ärsyttääkö sekin.

Vierailija
54/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni harrasti oluenjuontia ja oli :
-lihava
-kännissä jo muutamasta
-vittupää jo pienessäkin hiprakassa
-haiseva, kun ei pessyt illalla hampaita
-rahapulaansa jatkuvasti parkuva

Jos ottaa fiksusti sen pari kaljaa ja huolehtii itsestään eikä viikonloppunakaan ördää, ei haittaa mikään.

Vierailija
55/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole riippuvuutta jos pystyy pitämään pitkiä taukoja.

Vierailija
56/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sihahti, ensimmäinen olut, eikä vaimo mäkätä. Onneksi on kultainen vaimo, jos olisi nalkuttanut oluesta tai muusta tämän pitkän suhteemme aikana, olisi se varmaan jo päättynyt. Mikään ei ole rasittavampi kuin nalkuttava akka.

Mutta mulla ei ole, ilmankos meillä meneekin todella hyvin, kun ei nalkuteta toisillemme.

Vierailija
57/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:38"]

Millä oikeudella ihminen luulee voivansa määrätä aikuisen ihmisen juomisista? Kaksi olutta illassa ei tunnu missään edes minulla, 50kiloisella naisella. Kyllä huomaa että Suomessa on osattu tämä alkoholin mustamaalaaminen. Jos sinulla itselläsi ei ole normaali suhde alkoholiin, niin älä silti rajoita sellaisen ihmisen tekemisiä, kenellä on. Tätä samaa mentaliteettia käytetään Suomen laissa; pienen väestön takia (juopot) kärsii kohtuukäyttäjät. Jos holhous toimisi alkoholin suhteen, olisi Suomi maailman raittein maa. Näin ei kuitenkaan ole, ja sitä sopii kysyä että miksi? Etelä-Euroopassa viinilasillinen, kaksi, on ihan normi ruokajuoma. Harvemmin siellä juoppoja näkyy. Vielä loppukysymys näille oluesta mäkättäville naisille: Jos oluen sijaan mies joisi kaksi lasillista viiniä, olisiko se ok? Miksi/miksi ei? Jos kahden alkoholillisen oluen sijaan mies joisi kaksi alkoholitonta olutta, olisiko se ok? Miksi/miksi ei?

[/quote]

Minulle alkoholi ei ole jokapäiväinen juoma, ja en tiedä miksi se ärsyttää sinua :-). Sinä ja miehesi saatte juoda ihan milloin haluatte.

Vierailija
58/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:11"]

Suomessa ei ole totuttu juomakulttuuriin, jossa nautitaan alkoholia viikolla. Esim. Englannissa on tapa, että töitten jälkeen mennään parille tuopille pubiin ja Ranskassa nautitaan viiniä ruuan kanssa arkisin. Suomessa, jos näin teet, olet viheliäs juoppo.

Suomalaisessa juomakulttuurissa kunnialliset ihmiset nauttivat alkoholia vain viikonloppuisin ja perskännit tietysti.

Mutta suomalaisethan ovatkin juomatavoiltaan sivistymättömiä barbaareja niin kuin jotkut mongolit.

[/quote]

No eipä se jokapäiväinen alkoholijuomien latkiminen kenellekään hyväksi ole, olipa sitten englantilainen, ranskalainen tai suomalainen. 

Vierailija
59/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:49"]Miehet on niin ällöttäviä pikkuhiprakassa, eivätkä edes tajua sitä itse. Jutut on tyhmiä, puhe sammaltaa, hengitys haisee, itseasias koko keho haisee.. Kuorsaavat, nukahtelevat mihin sattuu + ovat noloja. Vielä jos tää on joka iltaista niin voivoi, sääliksi käy vaimoa. [/quote] 1-2 olutta illassa ei pistä ketään pikkuhiprakkaan eikä puhe sammalla.

[/quote]

Ei niistä ole ehkä hiprakassa, mutta kyllä jutut alkaa muuttua kun on 1-2 kaljaa otettu. Ehkei juoja sitä itse huomaa, mutta kun selvin päin istuu vieressä niin kyllä huomaa. Eikä ne jutut muutu todellakaan paremmiksi. Mutta eihän sellainen sitä huomaa, joka ei yhtänäkään iltana ole selvin päin.

Vierailija
60/145 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:42"]

Nyt on tullut kaiken moisia selityksiä sille, mikä naisia harmittaa oluessa. Olut vaikuttaa mm. seuraavilla tavoilla:

- Henki alkaa haisemaan

- Puhe sammaltaa ja jutut muuttuu tyhmiksi

- Kuorsaus lisääntyy

- Lapset saavat traumoja

- Maha kasvaa

- Seksielämä kärsii

- Rahat loppuu

- Autolla ajo muuttuu laittomaksi hommaksi jne....

Itse en koe, että yksi tai kaksi olutta vaikuttaa tuolla tavoin alkuunkaan (pois lukien tuo oluen tuoksu hengityksessä), mutta onneksi hampaat voi pestä tai syödä vaikka pastillin, mikäli se on ainoa syy, joka emäntää harmittaa.

Puhun nyt omakohtaisista kokemuksistani;

Puheeni ei sammalla, enkä puhu sen tyhmempiä kuin yleensäkään.

En kuorsaa.

Lapsille ei kehity alkoholista alkuunkaan pelottava asia, kuten surullisesti on monelle ihmiselle tälläkin palstalla käynyt. Lapseni eivät tule yhdistämään tuopillista olutta turvattomuuden tunteeseen ja pelkoon väkivallasta. Esimerkkinä voin myös käyttää tuttavaperheeni ihastuttavia isovanhempia Saksassa, jotka nauttivat edelleen tuopillisen olutta joka ilta yhdessä ja ikää on jo 80v. Heillä on seitsemän lasta ja useita lapsenlapsia, mutta yksikään heistä ei ole alkoholisti. Useampi tosin on oluen ystävä.

Mahani ei kasva, koska urheilen viisi kertaa viikossa.

Seksielämä on mallillaan. En koe, että siinä on eroa onko alla olutta tai ei. Erektiohäiriötä en ole kokenut koskaan.

Rahat ei lopu, enkä koskaan käyttäisi myöskään viimeisiä rahojamme olueen.

Juotuani kaksi olutta, olen edelleen ajokunnossa. Tämä on puhallustestillä todettu fakta.

jne...

ap.

[/quote]

Sinä saat juoda, ei kuulu minulle joten sinun ei tarvitse minulle puolustella juomistasi. Olen iloinen, ettei oma mieheni koe tarpeelliseksi juoda joka päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän