Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat? Mitä tehdä kun Jumala ei vastaa?

Vierailija
11.02.2015 |

Irvailijat voi mennä muualle. Toivon että kunnioitatte vapauttani uskoa mihin haluan joten menkää johonkin toiseen ketjuun riehumaan.

Mulla on ollut ihan todella kauan paha olla, usko kadoksissa, rukoilen Jumalaa ottamaan tämän tuskan minulta pois ja taakan harteilta. Mutta mitään ei tapahdu. Sama tuska ja syyllisyydentunne päivästä toiseen, olen itkenyt ja huutanut, raivonnut, mutta ei. En jaksa varmaan kauaa enää yrittää! Mitähän teen väärin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa kaikille omalla ajallaan ja tavallaan, näin kävi mullekin ja paranin aikoinaan masennuksesta. Usko ja rukoile ja Jumalan vastaa kun on hänelle oikea hetki. Voimia sulle ja ihanaa, että turvaat Jumalaan. Muistan sua rukouksin!!♡

Vierailija
2/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta
Hakeudu toisten uskovien pariin
Keskustele papin kanssa
Keskustele jonkun toisen uskovan kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile lisää, vielä lisää. Jos olet taipuvainen mielisairauteen, uskon että viimeistään psykoosivaiheessa Jumala varmasti vastaa sinulle.

Vierailija
4/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi sinä haluat uskoa sellaiseen olentoon, joka pitää sinua tuskassa?

Vierailija
5/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisempaa on jos vastaa. Siitä tietää että on aika pakata kamppeet ja muuttaa hesperiaan pyöreään huoneeseen.

Vierailija
6/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään väärin. Käy keskustelemassa seurakuntasi pastorin kanssa, hän osaa sanoa tarvitsetko vahvistusta uskossasi vai muuta apua.
T:ateisti mutta kunnioitan oikeutta vakaumukseen.

Vierailija
7/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilla voi tietenkin hädässään ja muutenkin. Mutta vastauksia ei kannata odottaa eikä vaatia. Harvemmin niitä kuitenkaan tulee..

Vierailija
8/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuskasi oikeutettua kärsimystä eli oletko tehnyt jotain ansaitaksesi sen? Mieti tarkkaan. Luuletko, että Jumala ja rukoileminen on joku vapaudu vankilasta -kortti joka ratkaisee sinun puolestasi kaikki vaikeat ongelmat?

Vierailija
9/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uskossa oleminen ole taakatonta, eikä maan päälle taivasta tule. Jaksamisia kuitenkin sinulle, ei se ole helppoa muillakaan.

Vierailija
10/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistina, mutta aikoinaan Raamatun lukeneena vastaan, että jos Raamatusta etsit vastauksia tuollaiseen ahdistukseen, Jobin kirjan lukemisesta voisi löytyä ajateltavaa. Tai sitten Markuksen evankeliumista, Jeesuksen sanoista ristillä.

Itselleni elämän tarkoitus ei löytynyt siitä kirjasta eikä seurakunnista, mutta ihan pätevä tekstiä siellä on moneen kysymykseen. Niin kuin epäilemättä Koraanissa, Tuntemattomassa Sotilaassa ja vaikka Huckleberry Finnin seikkailuissakin. Mutta sitähän sinä et kysynyt.

Vierailija
11/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei pidä ketään ihmistä tuskassa. Me ihmiset inhimillisinä olentoina olemme herkkiä, ihmisen sielu on herkkä. Kipu voi olla kasvamista, myös se voi siis osoittautua Jumalan siunaukseksi myöhemmin elämässä. Ehkä Jumala kannattelee sinua koko ajan koska huudat hänen puoleensa... Surru vain on surtava, rakkaus, rauha, onni ja ilo tulee siitä että on armollinen. Jumalan armo kuuluu jokaiselle ihmiselle. Se kuuluu myös sinulle sinua itseäsi kohtaan ja Jumalan armo ja rakkaus ovat jo sinulle annettuja. 

Vaikka sinulla ei olisi mitään, voi sinulla olla kuitenkin kaikki mitä tarvitset. Näin on minullakin. Kaiken olen saanut mitä olen tarvinnut vaikka minua köyhempää ihmistä ei voisi olla. Olen vielä yksin lasten kanssa ja menettänyt elämässäni kaiken materian. Olen konkreettisesti saanut kokea että kaikki se mitä kotiini olen halunnut on siunaantunut meille. Aivan kaikki. Mutta tärkeintä on yhteys Jumalaan jonka vuoksi elämässäni on rauha.

Sinulle on annettu elämä ja olet Jumalan silmissä kallisarvoinen lapsi ja hän haluaa sinut yhteyteensä. Se miten hän toimii ei välttämättä ole meillle näkyvissä, mutta se ei tarkoita että Jumala olisi vaikeuksiesi keskellä sinua hylännyt. 

Minäkin omien vaikeuksieni keskellä voipuneena lattialla polvillani kyynelten keskeltä pystyin pyytämään vain apua. Hän oli koko ajan läsnä, kaikkialla ja samoin on sinun kohdallasi. Rukoile häntä, pyydä Jeesuksen siunausta ja että saat osaksesi sen armon joka hänen kauttaan jokaiselle ihmiselle on annettu. Sen suurempaa rakkautta ei ole. Se kuuluu sinulle sillä Isämme on rakastanut meitä niin paljon, että antoi ainoan poikansa meidän edestämme. 

Rukoilen puolestasi että Jumalan armo ja pyhä henki koskettaisi sinua ja saisit tuntea sen rauhan ja rakkauden jonka Jumala meille kaikille haluaa antaa. 

Vierailija
12/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jumalat. Ei irvailua vaan, se oikeasti auttaa,

Vierailija
13/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Olen siis jo aiemmin ollut uskossa ja kokenut sen rauhan ja autuuden, mutta sittemmin olen lipsunut synnintekoon eikä se entinen onni enää tule takaisin vaikka kuinka pyydän. Ehkä en sitten ole vielä valmis tai jotain. Kiitos kaikille, tutkin vielä Raamattua.

Vierailija
14/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua. Hän kuoli ristilllä vuoksesi. Seuraa häntä. Hän rakastaa sinua.

Vierailija
15/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Jumala vastaa kaikkiin niidenkään satojen miljoonien ihmisten ruokouksiin joiden lapset kuolevat nälkään tai jotka kärsivät mitä järkyttävimmistä sodan kauheuksista koko elämänsä. Ei vastaa niihin rukouksiin miksi tuhansien (kristittyjenkin) tarvitsee kuolla järkyttävällä tavalla jatkuvissa luonnon katastrofeissa. Eikä niiden ihmisten rukouksiin joita joku isis ja muut kiduttaa ja silpoo elävältä joka päivä. Sielläkin ihmiset rukoilevat viimeiseen asti, että pelasta. No ei pelasta. Se nyt vaan on hyväksyttävä.

Vierailija
16/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksesi toimii viimein.

Vierailija
17/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikkein hartainkin rukoileva kristitty saattaa kokea kiduttavan tuskaisen elämän ja mitä hirveimmän lopun elämälleen. Näin se vaan on valitettavasti.

Vierailija
18/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:39"]

[/quote]

Voisiko sen lainauksen laittaa tai viestin numeron niin tiedetään kenelle tämäkin lapsellisen idioottimainen viesti oli tarkoitettu?

Vierailija
19/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireinen heppu! yritä myöhemmin uudelleen.

Vierailija
20/33 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:39"]

[/quote]

Voisiko sen lainauksen laittaa tai viestin numeron niin tiedetään kenelle tämäkin lapsellisen idioottimainen viesti oli tarkoitettu?

[/quote]

No, no! Uskovainen on nyt kunnon kristitty ja vaikenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi