Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, jos ei seksiä ala tulla

Vierailija
14.01.2015 |

Tänään sanoin miehelle,että lähden jos ei ala seksiä kuulua.ärsyttää olla p märkänä kun tietää ettei kotona irtoa taaskaan. Vieraita ottajia olisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane miehen luvalla niitä vieraita. Tekee molemmille hyvää käydä vieraissa.

Vierailija
2/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:43"]Pane miehen luvalla niitä vieraita. Tekee molemmille hyvää käydä vieraissa.
[/quote] Tuollainen ei ole käsitykseni parisuhteesta, ei tosin seksittömyyskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Tosin omatkin halut alkaa olla mennyttä, kun seksittömyyteen alkaa tottua. Palautuukohan se koskaan?

Vierailija
4/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut saman ukaasin miehelle. Ei antanut "lupaa" mennä vieraisiin joten en näe muuta vaihtoehtoa kuin ero. En aio lopun elämääni elää puutteessa.

Vierailija
5/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten, jos puoliso ei fyysisesti kykene molempia osapuolia tyydyttävään seksiin? Aika monella endometrioosista kärsivällä yhdyntä yksinkertaisesti sattuu, enemmän tai vähemmän. Impotenssikaan ei ole kovinkaan tavatonta.

Onko silloinkin edessä ero? Ennemmin tai myöhemmin?

Vierailija
6/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi nämä "haluttomuudesta" kärsivät miehet eivät anna vaimoille lupaa mennä vieraisiin? Miksi kiusata vaimoa lisää jos itse pettää tai on homo? Tai jos vetoaa siihen ettei muka ole homo vaan vaimo vain on ruma niin eihän se haittaa sitten jos jollekin se rumakin kelpaa? 

Vierailija
7/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:04"]En tajua miksi nämä "haluttomuudesta" kärsivät miehet eivät anna vaimoille lupaa mennä vieraisiin? Miksi kiusata vaimoa lisää jos itse pettää tai on homo? Tai jos vetoaa siihen ettei muka ole homo vaan vaimo vain on ruma niin eihän se haittaa sitten jos jollekin se rumakin kelpaa? 
[/quote]

Miksi miehen pitäisi kun vaimotkaan eivät moista lupaa anna?

Vierailija
8/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:43"]Pane miehen luvalla niitä vieraita. Tekee molemmille hyvää käydä vieraissa. [/quote] Tuollainen ei ole käsitykseni parisuhteesta, ei tosin seksittömyyskään.

[/quote]

Paras tapa rakastaa toista on antaa hänen toteuttaa itseään. Tuon suhteen saisi pelastettua rakastajalla. Ero on aina oikea vaihtoeto.

Vierailija
9/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:04"]En tajua miksi nämä "haluttomuudesta" kärsivät miehet eivät anna vaimoille lupaa mennä vieraisiin? Miksi kiusata vaimoa lisää jos itse pettää tai on homo? Tai jos vetoaa siihen ettei muka ole homo vaan vaimo vain on ruma niin eihän se haittaa sitten jos jollekin se rumakin kelpaa?  [/quote] Miksi miehen pitäisi kun vaimotkaan eivät moista lupaa anna?

[/quote]

Vaimolla voi olla haluttomuudelleen muukin syy kuin pettäminen tai homoseksuaalisuus, mutta jos nuo ovat vaimolla syynä niin sitten toki samat ohjeet.

10/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:04"]En tajua miksi nämä "haluttomuudesta" kärsivät miehet eivät anna vaimoille lupaa mennä vieraisiin? Miksi kiusata vaimoa lisää jos itse pettää tai on homo? Tai jos vetoaa siihen ettei muka ole homo vaan vaimo vain on ruma niin eihän se haittaa sitten jos jollekin se rumakin kelpaa?  [/quote] Miksi miehen pitäisi kun vaimotkaan eivät moista lupaa anna?

[/quote]

Vaimolla voi olla haluttomuudelleen muukin syy kuin pettäminen tai homoseksuaalisuus, mutta jos nuo ovat vaimolla syynä niin sitten toki samat ohjeet.

[/quote]

Ai miehen haluttomuuteen ei voi olla muita syitä kuin pettäminen ja homous? :D

Vierailija
11/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:41"]

Tänään sanoin miehelle,että lähden jos ei ala seksiä kuulua.ärsyttää olla p märkänä kun tietää ettei kotona irtoa taaskaan. Vieraita ottajia olisi.

[/quote]

hyvä aloitus. 

kai kaikki muistaa että jos mies tekisi saman aloituksen niin sitä pitäisi ymmärtää ja puoltaa aivan samalla lailla. 

Vierailija
12/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:41"]

[/quote]

hyvä aloitus. 

kai kaikki muistaa että jos mies tekisi saman aloituksen niin sitä pitäisi ymmärtää ja puoltaa aivan samalla lailla. 

[/quote] ymmärrän hyvin miehiä, joilla on pihtari vaimo. Itseasiasa juttelen toisinaan erään miehen kanssa jolla myös sama tilanne. Hänelle ero olisi isompi juttu kuin minulle,mutta itse tosiaan lähden jos ei meno muutu. Kavereita on tarpeeksi ilman häntäkin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi