Fazerin vihreitä kuulia vai ei?
Itse pystyn niitä syömään mutta en osta. ELi jos joku tarjoo.
Kommentit (35)
Tykkään ja voin syödä niitä paljonkin kerralla. Yleensä saan niitä lahjaksi. Tykkään myös vihreäkuulasuklaasta.
1 rasia vuodessa riittää.. ostan tosin niitä värikkäitä..
Vierailija kirjoitti:
Pari pystyy vuodessa syömään
Sama täällä. Jos joku tarjoaa, niin saatan puolikas kerrallaan yhden joulun aikana ottaa, mutta siihen jää.
Mun mielestä ne olis paljon tyylikkäämpiä jos ne ei olis halkaistuja. Onko se niin high techiä saada aikaiseksi marmeladipallo ?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tykkään. Ostan jouluksi itselleni rasian varmuuden vuoksi, jos en saakaan niitä lahjaksi.
Sama täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Ei!! 🤮
EI, mutta silti suusi on tännä Vihreitä Kuulia...?
Olen ollut aikoinaan Fazerilla töissä liimaamassa niitä pallonpuolikkaita yhteen (nuolaisemalla)
Jouluun kuuluvat vihreät kuulat. Työnnän jokaisen vieraan suuhun kuulan.
Vierailija kirjoitti:
kauheeta palmuöljymoskaa plääh
Vihreät kuulat :
Ainesosat
Sokeri, glukoosisiirappi, vesi, hyytelöimisaine (E440), happamuudensäätöaineet (E330, E337), aromit, väri (E141).
Missä näet palmuöljyä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat :
Ainesosat
Sokeri, glukoosisiirappi, vesi, hyytelöimisaine (E440), happamuudensäätöaineet (E330, E337), aromit, väri (E141).
Missä näet palmuöljyä ?
hyytelöimisaine on tehty palmuöljystä, ota asioista selvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat :
Ainesosat
Missä näet palmuöljyä ?
Vihreät kuulat suklaa :
Maito, sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, glukoosi-fruktoosisiirappi, päärynäsose, glukoosisiirappi, vehnäkuitu, hyytelöimisaine (pektiini), emulgointiaine (soijalesitiini), aromit (mm. Päärynä), happamuudensäätöaine (E296), suola, väri (E141).
Ei palmuöljyä.
Minä kyllä tykkään. Ostan jouluksi itselleni rasian varmuuden vuoksi, jos en saakaan niitä lahjaksi.