Kelpaako miehille enää tavalliset naiset?
Sellainen, nainen joka on normaalipainoinen ja meikkaa kevyesti, ei tunnu miehiä kiinnostavan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Tinderiin ja totea, että kelpaat ainakin sadalle päivässä. Toista se on miehenä.
Olin itse eilen baareilemassa ja kutsuin ulkomaalaista naista duettoon karaokessa; hän ei lähtenyt.
Kutsuin myös kaljua, nuorempaa naista ja hänkään ei lähtenyt tai aloittanut muuta keskustelua sen jälkeen.
Menin myös juttelemaan ahdistuneen näköiselle naiselle, joka oli yksin ja pienen hetken päästä hän poistui tilasta vedoten sairauteen.
Takana on vuosien kokemus improteatterista, kielistä, tansseista, kehonrakennuksesta ja sote-alan opinnoista, joten sosiaaliset taitoni ja esiintymistapani ei liene järin huono, mutta tällaista tämä on täällä Y-kromosomipuolella. Tytöt näyttivät minulle paikkani jo 13-vuotiaana koulun välitunnilla ja nyt lähemmäs nelikymppisenä sama jatkuu.
Siis yrititkö tässä nyt osoittaa että sulle kelpaisi kaikenlaiset naiset, oli kalju, ahdistunut tai ulkomaalainen? Ootko miettiny et kaikki ei halua laulaa karaokea. Kai se on perus järjellä ymmärrettävissä, että se ei välttämättä tarkoita etteivät haluaisi tutustua. Mutta kysyitkö sinä heiltä haluavatko he tutustua, vai halusitko vain laulukaverin? Miksi et pyytänyt miehiä laulamaan? Miksi piti mainita että oli kalju tai ulkomaalainen?
-Halusin rikastuttaa tekstiä mainitsemalla yksityiskohtia
-Kaljuuden mainitseminen todistaa siitä, että kelpuutan hyvin erilaisia naisia. Moniko nainen itse haluaa olla kalju tai pitää omaa saati miesten kaljua positiivisena asiana?
-Laulukutsu on erinomainen aloite, koska siinä nopea keskustelu perustuu konkreettiseen tarjoukseen ja tekemiseen sekä osoittaa aloitekykyä ja rohkeutta toisin kuin kuulumisten kysely. Siinä on myös helppo ottaa uudestaan etäisyyttä, jos toinen kieltäytyy, mutta tällöin laulusta puhuja on jo osoittanut toiselle, että "sinä olet minun mielestä OK" ja tämä kieltäytynyt voi myöhemmin etsiä tämän pyytäjän käsiinsä, kun on keksinyt jonkun puheenaiheen. Jos nainen ei tätä itse tee, niin yritän unohtaa hänet, koska hänelle on jo melkein rautalangasta väännetty, että hän on mielestäni OK ja hänenkin on OK puhua minulle eli jää on jo murrettu ja naisella on nyt mahdollisuus vastavuoroisuuteen.
-Miehetkin saivat tulla laulamaan, mutta tässä ketjussa ei ole kyse homosuhteista tai kaveruudesta, vaan pariutumisesta
Ehkä et ole niin tavallinen kuin kuvittelet. Ehkä olet vähän outo, tylsä tai asperger piirteinen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siltä näytä. Pitäisi olla normaalipainoinen, pitkähiuksinen ja kauniit kasvonpiirteet. Siis siitäkin huolimatta, että enemmistö niin miehistä kuin naisistakin on ylipainoisia ja kauniit kasvonpiirteetkin on vain vähemmistöllä.
Ai niin, koulutus ja hyväpalkkainen työ on myös pakko olla, ettet olisi lompakkoloinen esim. äitiyslomalle tai kotihoidontuelle jäädessäsi.
Joo, kun vaikka käyt katsomassa, millaiset perheet istuvat ABC:llä lounaalla, niin kaikki perheenäidit ovat missejä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et ole niin tavallinen kuin kuvittelet. Ehkä olet vähän outo, tylsä tai asperger piirteinen.
Tavalliset ihmiset on usein aika tylsiä, tykkäävät tylsistä jutuista ja harrastavat tylsiä ja tavallisia asioita eivätkä mitään riippuliitoa tai luurankoaskartelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siltä näytä. Pitäisi olla normaalipainoinen, pitkähiuksinen ja kauniit kasvonpiirteet. Siis siitäkin huolimatta, että enemmistö niin miehistä kuin naisistakin on ylipainoisia ja kauniit kasvonpiirteetkin on vain vähemmistöllä.
Ai niin, koulutus ja hyväpalkkainen työ on myös pakko olla, ettet olisi lompakkoloinen esim. äitiyslomalle tai kotihoidontuelle jäädessäsi.Joo, kun vaikka käyt katsomassa, millaiset perheet istuvat ABC:llä lounaalla, niin kaikki perheenäidit ovat missejä.
Ovat ehkä joskus olleet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, koulutus ja hyväpalkkainen työ on myös pakko olla, ettet olisi lompakkoloinen esim. äitiyslomalle tai kotihoidontuelle jäädessäsi.Joo, kun vaikka käyt katsomassa, millaiset perheet istuvat ABC:llä lounaalla, niin kaikki perheenäidit ovat missejä.
Ovat ehkä joskus olleet..
No se nyt ei oikein ole matemaattisesti mahdollista, että enemmistö ihmisistä olisi poikkeuksellisen kauniita tai muulla tavalla harvinaisia tapauksia. Ja enemmistö ihmisistä muodostaa parisuhteita ja perustaa perheitä. Joten ei ole matemaattisesti mahdollista, että ainoastaan harvinaislaatuisen kauniit ihmiset kelpaisivat parisuhteisiin.
Niin kuin täällä on todettu noin miljoona kertaa, mutta ette te jästipäät usko.
Huhhuh. Nyt on aika neuroepänormaalia settiä. Vaatia parisuhdetta vastineeksi seksistä :-DDD