Kelpaako miehille enää tavalliset naiset?
Sellainen, nainen joka on normaalipainoinen ja meikkaa kevyesti, ei tunnu miehiä kiinnostavan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 20
Harrastan liikuntaa ja neulomista
Meikkaan vähän
Pitkät hiukset
En tupakoi tai ryyppää
Pukeudun asiallisesti
En ole some-riippuvainen
Olen mukava ja ystävällinen
Osaan siivota, leipoa ja kokata
Suoritettuna AMK-tutkinto
Työpaikkakin löytyy
Ei hulluja ex-miehiäOlen kuulemma liian tylsä ja ulkonäkökään ei mitään missitasoa.
T. Ikisinkku
Kuulostaa ihan siltä, että lähestyt vääriä miehiä
En ole hetkeen lähestynyt ketään, kun en halua enää saada pakkeja.
Eli ensin lähestyit itseäsi suositumpia miehiä ja sitten lopetit lähestymisen kokonaan. Onpa yllättävää...
Lähestyin mukavan oloisia miehiä, lyhyitä, pitkiä, hoikkia, einiinhoikkia, parrakkaita, parrattomia, insinöörejä, duunareita, työttömiä, opiskelijoita, lapsettomia, isejä..
Viimeisen päälle bodatut kalsarimallit, lentäjät ja pankkiirit laitoin tinderissä suoraan vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Tinderiin ja totea, että kelpaat ainakin sadalle päivässä. Toista se on miehenä.
Olin itse eilen baareilemassa ja kutsuin ulkomaalaista naista duettoon karaokessa; hän ei lähtenyt.
Kutsuin myös kaljua, nuorempaa naista ja hänkään ei lähtenyt tai aloittanut muuta keskustelua sen jälkeen.
Menin myös juttelemaan ahdistuneen näköiselle naiselle, joka oli yksin ja pienen hetken päästä hän poistui tilasta vedoten sairauteen.
Takana on vuosien kokemus improteatterista, kielistä, tansseista, kehonrakennuksesta ja sote-alan opinnoista, joten sosiaaliset taitoni ja esiintymistapani ei liene järin huono, mutta tällaista tämä on täällä Y-kromosomipuolella. Tytöt näyttivät minulle paikkani jo 13-vuotiaana koulun välitunnilla ja nyt lähemmäs nelikymppisenä sama jatkuu.
Miehet etsii Tinderistä vain seksiä, eivät parisuhdetta.
Kokeile mätsätä oman tasoistesi miesten kanssa ja huomaat asian olevan toisin.
Miksi mies tekisi seksin vaikeaksi itselleen? Jos mies joutuu yrittämään vuosia päästäkseen treffeille, miksi ihmeessä mies vain jättäisi naisen yhden seksikerran jälkeen, ellei nainen osoita passiivisuutta ja inhoa?
Jos mies haluaa seksiä sinulta, sinulla on valta vaatia häneltäkin jotain. Usein se on parisuhde. Mutta voit vaatia sitä vain oman tasoiseltasi mieheltä...Chad harrastaa seksiä ja saat ehkä elämäsi parhaan orgasmin, mutta et voi vaatia häntä sitoutumaan aivan kuten minä en voi miehenä vaatia yhtä ainutta Tinder-tykkäystä päivässä, koska en ole chad.
Riippuu koulutuksestasi.
Minä en kelpuuta muita kuin amiksi. En pysty kunnioittamaan korkeasti koulutettuja elitistejä koska he katsovat meitä amiksi alaspäin.
Ja koska valtaosa naisista on korkeasti koulutettuja elitistejä, niin vastaus kysymykseen on, että ei. Haluan normaalista poikkeavan naisen, eli amiksen, joka ei työkseen heiluttele käsiään ja vapaa ajallaan lue kirjoja.
Kelpaa oikein hyvin. Monta vuotta kelpasi nainen joka meikkasi vain juhliin. Hah kuinka naisissa on eroja. Yksi ei vienyt edes roskapussia ilman ripsaria. Hän kertoi ettei ilman meikkiä kehtaa mennä ulos. Pahimmillaan näin kun neito vapisevin käsin laittoi krapulassa meikkiä naamaan.
Muutaman kerran sitä piti lohduttaa. Märisi kun näyttää ilman meikkiä niin pahalta. Siis omasta mielestään näytti huonolta. Mä sitä pussasin ja tein muutakin niin sitä ainakin vähän helpotti. Joskus harvoin hän uskoi ettei mulle tarvi feikata. Ehkä siksi oli joskus tosi innokas siinä parhaassa asiassa?
Maalla kaivataan lisää naisia, ahkeria.
Yliopisto ja AMK-tutkinto ovat molemmat turn off piti kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Tinderiin ja totea, että kelpaat ainakin sadalle päivässä. Toista se on miehenä.
Olin itse eilen baareilemassa ja kutsuin ulkomaalaista naista duettoon karaokessa; hän ei lähtenyt.
Kutsuin myös kaljua, nuorempaa naista ja hänkään ei lähtenyt tai aloittanut muuta keskustelua sen jälkeen.
Menin myös juttelemaan ahdistuneen näköiselle naiselle, joka oli yksin ja pienen hetken päästä hän poistui tilasta vedoten sairauteen.
Takana on vuosien kokemus improteatterista, kielistä, tansseista, kehonrakennuksesta ja sote-alan opinnoista, joten sosiaaliset taitoni ja esiintymistapani ei liene järin huono, mutta tällaista tämä on täällä Y-kromosomipuolella. Tytöt näyttivät minulle paikkani jo 13-vuotiaana koulun välitunnilla ja nyt lähemmäs nelikymppisenä sama jatkuu.
Miehet etsii Tinderistä vain seksiä, eivät parisuhdetta.
Puhut ilmeisesti lähinnä itsestäsi?
Nähdäkseni tavisnaiset kelpaa tavismiehille mutta ei toisin päin.
Nettihän on täynnä valitusta kuinka kukaan nainen ei koskaan vastaa tai noteeraa duunari-Petriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 20
Harrastan liikuntaa ja neulomista
Meikkaan vähän
Pitkät hiukset
En tupakoi tai ryyppää
Pukeudun asiallisesti
En ole some-riippuvainen
Olen mukava ja ystävällinen
Osaan siivota, leipoa ja kokata
Suoritettuna AMK-tutkinto
Työpaikkakin löytyy
Ei hulluja ex-miehiäOlen kuulemma liian tylsä ja ulkonäkökään ei mitään missitasoa.
T. Ikisinkku
Kuulostaa ihan siltä, että lähestyt vääriä miehiä
En ole hetkeen lähestynyt ketään, kun en halua enää saada pakkeja.
Eli ensin lähestyit itseäsi suositumpia miehiä ja sitten lopetit lähestymisen kokonaan. Onpa yllättävää...
Lähestyin mukavan oloisia miehiä, lyhyitä, pitkiä, hoikkia, einiinhoikkia, parrakkaita, parrattomia, insinöörejä, duunareita, työttömiä, opiskelijoita, lapsettomia, isejä..
Viimeisen päälle bodatut kalsarimallit, lentäjät ja pankkiirit laitoin tinderissä suoraan vasemmalle.
Pitäsköhän mun kokeilla tinderiä? Olen hoikka sananvalmis oikeasti hauskakin. En vaan silleen tiedä. Muutaman kerran niin satutettu etten välttis halua enää suhdetta. Pahuksen halut saa kuitenkin miettimään jos vielä yrittäisi saada naisen.
Jos niin mua on kehuttu muutamilla tavoilla. Voiko niihin sitten luottaa on toinen juttu? Naisten puheisiin en ainakaan itse luottaisi.
Nimenomaan NORMAALIT naiset kelpaavat, eli ei tatuointeja, täyteaineita, saati silikoneja!
Naisille ei kelpaa heikkolahjainen mieslapsi?
t, allu
-Lähestyy vain komeakasvoisia hyväkehoisia miehiä
-Antaa tavismiehille aina tylyt pakit jos nämä lähestyvät häntä
"MIKSEI KUKAA TYKKÄÄ TAVISNAISISTA:(("
Eipä siltä näytä. Pitäisi olla normaalipainoinen, pitkähiuksinen ja kauniit kasvonpiirteet. Siis siitäkin huolimatta, että enemmistö niin miehistä kuin naisistakin on ylipainoisia ja kauniit kasvonpiirteetkin on vain vähemmistöllä.
Ai niin, koulutus ja hyväpalkkainen työ on myös pakko olla, ettet olisi lompakkoloinen esim. äitiyslomalle tai kotihoidontuelle jäädessäsi.
Vierailija kirjoitti:
AMK-tutkinto on turn off
Et oo tosissas?
Noilla spekseillä pääsisit ulkomaille kotirouvaksi. Täällä tarvitaan työmyyriä.
Mikäli Tinder tuntuu vieraalta kokeilisin Lux, rich-meet-beautifulia ja Rosebrides:ia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä siltä näytä. Pitäisi olla normaalipainoinen, pitkähiuksinen ja kauniit kasvonpiirteet. Siis siitäkin huolimatta, että enemmistö niin miehistä kuin naisistakin on ylipainoisia ja kauniit kasvonpiirteetkin on vain vähemmistöllä.
Ai niin, koulutus ja hyväpalkkainen työ on myös pakko olla, ettet olisi lompakkoloinen esim. äitiyslomalle tai kotihoidontuelle jäädessäsi.
Kovimmat haukkujat kumminkin kuolaa just niitä l.o.i.s.i.a :D
Vierailija kirjoitti:
Siis yrititkö tässä nyt osoittaa että sulle kelpaisi kaikenlaiset naiset, oli kalju, ahdistunut tai ulkomaalainen? Ootko miettiny et kaikki ei halua laulaa karaokea. Kai se on perus järjellä ymmärrettävissä, että se ei välttämättä tarkoita etteivät haluaisi tutustua. Mutta kysyitkö sinä heiltä haluavatko he tutustua, vai halusitko vain laulukaverin? Miksi et pyytänyt miehiä laulamaan? Miksi piti mainita että oli kalju tai ulkomaalainen?