Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia joita oman miehen kaljuuntuminen ahdistaa???

Vierailija
11.02.2015 |

Varmaan nyt minutkin leimataan pinnalliseksi narsistiksi tms. mutta kysyisin kuitenkin, onko muita naisia, joita ahdistaa seurata oman miehen rumentumista kaljuuntumisen myötä? Tai ei ehkä niinkään vain rumentumista, mutta jotenkin miehisyyden häviämistä?

Mieheni on 40 ja viimeisen parin vuoden aikana hiukset ovat lähteneet todella vauhdilla ja päälaki paistaa jo täysin. Pakko on myöntää ettei hän kyllä enää minusta ole lähellekään yhtä hyvännäköinen kuin vielä 2 vuotta sitten. Miehen suvussa suurin osa on kaljuja, mutta kaljuuntuneet paljon nuorempia, joten ehdin jo toivoa ettei hänellä tukka lähtisikään.

Olenko ajatuksineni yksin.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:59"]Oma mies 30v ja kuula paistaa iloisesti. Alkanut kuulemma parikymppisenä kaljuuntumaan, että sitä ajatellen on vielä hiuksia paljon. Mies on komea silmääni hiuksilla tai ilman, mutta hieman pelottaa, että kun olen 30 itse niin olenko täyskaljun kanssa :D Alkuaikoina mietitytti enemmänkin, enää ei niin paljoa.
N21
[/quote]

Älä välitä. Et ole hänen kanssaan 10 v kuluttua

Vierailija
22/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaljuuntuva työkaveri, mutta se ei vähennä hänen viehätysvoimaansa. Tää tyyppi on hauska ja sporttinen, muistuttaa Bruce Willisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kaljuuntuu hyvää vauhtia mutta ei se juurikaan haittaa. Tuo on ollut itsestäänselvää jo pitkään sillä molemmat appivanhemmat ovat menettäneet hiuksensa. Miehen suvussa monella naisella on todella vähän hiuksia. Nuoremmat näkevät hirveän vaivan asian kanssa ja iäkkäämmät antaa sitten kuulan paistaa. Naiselle tuo kaljuuntuminen on aika kova juttu ja vaatii myös paljon rahaa. Miehen kaljuuntumista pidetään ihan normaalina mutta kalju nainen on melkoinen tabu.

Vierailija
24/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on koko meidän suhteen ajan ajellut päänsä ja on niin seksikäs kaljuna :) eli ei haittaa yhtään vaikka hiusraja kovaa vauhtia karkaakin. Hyvä vaan, eipähän kasvata rumia hiuksia :D

Vierailija
25/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään. Ihana mies ja rakastan häntä hiuksilla tai ilman. Itseään asia varmaan häiritsee, mutta minua ei haittaa lainkaan.

Vierailija
26/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:55"]

Kannattaa myös miettiä sitä, mitä muut ihmiset ajattelevat kun näkevät sinut ulkona kaljuuntuvan miehen kanssa. Saat sääliviä katseita, tuskin kukaan muu nainen haluaisi olla asemassasi.

Hyvällä onnella voit saada myös flirttailevia katseita miehiltä, joilla on vielä hiukset päässä.

[/quote]

Just´joo, kannattaa aina varmasti miettiä ensisijaisesti mitä muut ajattelevat omista henkilökohtaisista asioistasi ,omasta yksityiselämästäsi ,omasta kumppanistasi jne.

Tärkeintähän on aina  saada arvostusta,ihailua ja kateutta (?) kadulla ohikulkijoilta ja markettijonon muilta asiakkailta,ihmisiltä samassa bussissa tai ratikassa,elokuvateattereissa ja kahviloissa....

Heitä vartenhan me ensisijaisesti elämme ja heidän mielipiteensähän on aina tärkein ykkösasia.

Hehän varmasti puhuvat teistä ja teidän ulkonäöstänne vielä monta tuntia sen jälkeen kun ovat nähneet teidät vilaukselta jossain ihmisjoukossa ja käyvät takuulla  vielä seuraavanakin päivänä syvällisiä keskusteluja teidän ulkonäöstänne ehkä jopa  koko viikonkin ja kiirehtivät tietysti kertomaan kaikille tuttavilleenkin.

Onhan selvää että moinen puolisovalinta osoittaa sinulta huonoa miesmakua,sitähän he tietysti ensisijaisesti päivittelevät teidät yhdessä nähdessään.

Kannattaa tietenkin valita kumppanikseen mielummin vaikka sitten  pedofiili,sarjamurhaaja, huumekauppias, monta rattijuoppoustuomiota suorittanut,tai tunnetusti väkivaltainen  mies, jolla kuitenkin  on päässään tuuheat hiukset, kuin esim . opinnoissaan hyvin menestynyt diplomi-insinööri,nuori lääkäri,tai juristi jolla kuitenkin on tuo kaikki  parisuhdehaaveet valitettavasti  kaatava hiusten harventumisongelma rasitteenaan ...

Eli elä sinä vain  elämäsi  muiden mukaan ja muista välittäen ,se on sitä  viisautta.

Aina vain muiden ehdoilla (..tai joita olet sellaisiksi kuvitellut)

Minun mieheni hiukseni ovat kyllä harventuneet otsalta ja jo vähän päälaeltakin  (vaikka hän on vasta kolmenkymmenen) mutta tosiaan hän välittää minusta  saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi ja halutuksi naiseksi tavalla,jonka rinnalla joidenkin ääripinnallisten bimbojen tai vielä kiiltokuvia keräilevien teinityttöjen mielipiteet ja ´säälimiset´  (pyh) eivät merkitse yhtään mitään ,eivätkä edes sen vertaa. Naisen tehtävä tässä maailmassa kun ei ole juosta hulluna miesten hiuksien perässä.

Pitäisikö miesten muuten mielestäsi hävetä esim. rinnanpoistoleikkauksesta toipuvaa vaimoaan,tai ottaa avioero paino-ongelmasta kärsivästä puolisostaan tai ottaa avioero jos tämä esim. joutuu pyörätuoliin? Itsehän  näet olet jo valmis hylkäämään puolison paljon , paaaaaaaaaaaaaljon pienemmästäkin fyysisestä syystä. Eikö vain?

Vierailija
27/123 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on vasta 22v ja häneltä on jo lähteny hiusraja vetäytymään. Riippuu varmaan geeneistä.

Vierailija
28/123 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:36"]

Oma mieheni on vasta 22v ja häneltä on jo lähteny hiusraja vetäytymään. Riippuu varmaan geeneistä.

[/quote] Varmaan merkittävimmältä osaltaan juuri niistä-kaikki muu asiaan liittyen  riippuukin sitten vain suhtautumisesta ja asennoitumisesta siihen.

Vierailija
29/123 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei todellakaan ahdista. Mieheni kaljuuntuu, mutta omasta mielestäni hän on aina vain komeampi. Itsekin olen vuosien varrella lihonut, mutta olen tyytyväinen itseeni. Vanheneminen yhdessä on aika muka"

Tää on yleinen toteamus, että koska mies kaljuuntuu, (ei voi itse vaikuttaa asiaan) niin on ihan luonnollista että nainen "saa" lihoa miten sattuu. (Yleensä aika pitkälti omaa aikaan saannosta)

Vierailija
30/123 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:43"]No ei nyt ahdista. Ärsyttää vaan kun se on kalju ja lihava mutta silti vaatii minulta kaunista ulkomuotoa AINA, ei voi olla ilman meikkiä edes vkonloppua. Ja sanoo kaikkia kauniita julkkiksiakin liian rumiksi. Tekis mieli käskeä sitä kattomaa peiliin :)
[/quote]

No miksi et käske?

Vierailija
31/123 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:42"]No ei se kaljuuntuminen kaunista ole, myönnetään... Mun exä alkoi kaljuuntua aikaisin. En erityisemmin pitänyt siitä, mutta eihän se meidän eroon vaikuttanut. Kukas tässä vuosien myötä kaunistuis :)

Nykymiehellä on ihanat, tuuheat hiukset, eikä ole kaljuuntuvaa tyyppiä. Mutta se innostui kasvattamaan itselleen parran. En pidä parroista, mutta enhän mä sille voi asiasta sanoa, kun se itse siitä niin tykkää.

Ei se ulkonäkö oo se juttu, katsos...
[/quote]
Tottakai sä voit sanoa asiasta. Ja jos sanot vielä että oot tuplasti komeempi ilman nii katos ku partaa lähtee :D

Vierailija
32/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kaljuuntuminen kaunista ole, myönnetään... Mun exä alkoi kaljuuntua aikaisin. En erityisemmin pitänyt siitä, mutta eihän se meidän eroon vaikuttanut. Kukas tässä vuosien myötä kaunistuis :)

Nykymiehellä on ihanat, tuuheat hiukset, eikä ole kaljuuntuvaa tyyppiä. Mutta se innostui kasvattamaan itselleen parran. En pidä parroista, mutta enhän mä sille voi asiasta sanoa, kun se itse siitä niin tykkää.

Ei se ulkonäkö oo se juttu, katsos...

Vierailija
33/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mäkin kauhuissani seuraan, miten miehen hiukset vaan harvenee ja harvenee. Viimeisen puolen vuoden aikana niitä on lähtenyt oikein urakalla. kalju ei sovi sille lainkaan. Mies yrittää korvata tätä hankkimalla hyvin kalliita merkkivaatteita, Armania, Bossia. Vaikutelma on surkuhupaisa. Ja mitäs tuosta,,mutta samalla mies vaan lihoaa. Vetää koko ajan estoitta karkkia, jäätelöä ja limsaa ja samalla on muka niin urheilullinen. Hän näkee itsensä atleettina, vaikka on ihan kotlett.

Vierailija
34/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minua haittaa, kun mies on muuten ihan timmissä kunnossa. Sama mies se on, vaikka hiusmalli onki lyhyempi tuon hiusten ohenemisen myötä osittain. Minäkin vanhenen, emmekä kumpikaan ole enää parikymppisiä.

Vierailija
35/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa miehen kaljuuntuminen. Näkyy se vanheneminen muissakin asioissa kuin hiusten lähdössä päälaelta. Nekään muut vanhenemisen merkit eivät haittaa. Ei meistä kukaan nuorene. Kyllä sitä alkaa purkupuolen joukot olla kimpussa jokaisella iän myötä, ennemmin tai myöhemmin, ja jos jonkin laista vaivaa tulee. Ei ne ole mitään toisen hyväksymisen ehtoja. Puoliso on hyväksyttävä kaikkine karvoineen tai karvattomana, mikä nyt sattuu kulloinkin olemaan elämäntilanne. Oman mieheni hiuset hopeoituvat samalla, kun kaljuus lisääntyy, joten ihailen ääneen niitä charmantteja hopeahiuksia ja hyväksyn täysin kaljuuntumisen, myös rohkaisen miestäni hyväksymään. Enhän itsekään voi vanhuuttaan rupsahtavalle ja rypistyvälle kropalleni mitään.

Vierailija
36/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Olet ansainnut parempaa!

Vierailija
37/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies 30v ja kuula paistaa iloisesti. Alkanut kuulemma parikymppisenä kaljuuntumaan, että sitä ajatellen on vielä hiuksia paljon. Mies on komea silmääni hiuksilla tai ilman, mutta hieman pelottaa, että kun olen 30 itse niin olenko täyskaljun kanssa :D Alkuaikoina mietitytti enemmänkin, enää ei niin paljoa.
N21

Vierailija
38/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista mutta eihän tuo ainakaan sitä viehättävämmäksi ole tehnyt. Kalju käy minusta todella harvalle, mutta ne joille se käy ovat kyllä usein todella hyvännäköisiä (vrt. Juha Tapio)!

Vierailija
39/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa. Ja ennen kaikkea vituttaa.

Vierailija
40/123 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kaljuunnuin alopecian vuoksi 22-vuotiaana naisena...mies kehui maasta taivaaseen ja suukotteli kaljua päätäni, auttoi aamuin ja illoin peruulinkin kanssa, oli paras mahdollinen tuki mulle

parin vuoden päästä oma tukka kasvoikin takaisin. Mieheni alkoi kaljuuntua miesmäisesti mutta kasvatyi parran ja täytyy sanoa että uskomattoman seksikäs :)