Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asensin tinderin mut en saa osumia.

Vierailija
20.11.2021 |

Asensin tinderin. Noi naiset kauniita ja hyvin koulutettuja. Miten kelpaan heille?

T. Allu

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en saanut osumia, ja sitten aloin antamaan liken kaikille joita tinder tarjosi.

Nyt tulee matcheja vähän, mutta ne naiset eivät kyllä viehätä : /

Ei tee mieli lähteä treffeille...

Ei siis toimi kunnolla kumpikaam tapa :(

M35

Älä missään nimessä lähde treffeille, jos ajatus siitä jo on epämukava. Ei se väkipakolla onnistu eikä hyväksi muutu. Kannattaa pitää homma mielekkäänä ja ilon puolella (: itse en tinderiä omista (tai ole omistanutkaan) joten sen konkreettisempia vinkkejä en osaa antaa.

Älä luovuta tai toivoasi menetä. Se seuraava saattaa olla juuri sinulle se mieluinen.

Kaikille tinderöijille tsemppiä! (:

N30

Tuntuu ettei tässä oikein vaihtoehtoja ole...joko yksin, tai sitten jonkun epäviehättävän kanssa pakolla yrittämistä...

M35

Vierailija
22/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee ja oon rupsahtanu velkaantunut kaljamaha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketä vaan.

T allu

Vierailija
24/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis pullukka kelpaa minulle.

T. Allu

25/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on miehille raadollinen sovellus.

Vierailija
26/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en saanut osumia, ja sitten aloin antamaan liken kaikille joita tinder tarjosi.

Nyt tulee matcheja vähän, mutta ne naiset eivät kyllä viehätä : /

Ei tee mieli lähteä treffeille...

Ei siis toimi kunnolla kumpikaam tapa :(

M35

Älä missään nimessä lähde treffeille, jos ajatus siitä jo on epämukava. Ei se väkipakolla onnistu eikä hyväksi muutu. Kannattaa pitää homma mielekkäänä ja ilon puolella (: itse en tinderiä omista (tai ole omistanutkaan) joten sen konkreettisempia vinkkejä en osaa antaa.

Älä luovuta tai toivoasi menetä. Se seuraava saattaa olla juuri sinulle se mieluinen.

Kaikille tinderöijille tsemppiä! (:

N30

Tuntuu ettei tässä oikein vaihtoehtoja ole...joko yksin, tai sitten jonkun epäviehättävän kanssa pakolla yrittämistä...

M35

Suosittelen yksinoloa, kunnes oikeasti silmääsi viehättävä ihminen sattuu kohdalle. Ei ole oikein johdattaa harhaan ketään, eikä se ole sinunkaan etusi mukaista lähteä kenenkään makuusi epämukavan kanssa aikaa viettämään.

Kärsivällisyyttä sinne ja uskoa tulevaan (:

N30

Vierailija
27/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder munastani paljastui kaunis ja hoikka hahmo. Ehkä se oli enne.

Vierailija
28/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sitte saan naisen?

Vierailija
29/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli naisia.. eipä ole enään.

Vierailija
30/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksi tulee ku ei saa naista.

Vierailija
31/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun siististi. Työpaikka on. Ei vissiin riitä mikää naisille??

Vierailija
32/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla komea laatikkoleuka.

Vierailija
33/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset meinaatte??

Vierailija
34/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän hyvältä. En juo. En ole työtön. Yksinäinen mies olen ja syrjäytynyt. Teen vaan töitä.

Vierailija
35/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän vaa yksin. Vois mennä salille.

T. Allu

Vierailija
36/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en kelpaa tälläsenä niin ihan sama. Mun mielestä näytän hyvältä. En oo kovin ylipainonen ja mulla on vakityö. Hyvä tyyli. Antaa olla jos ei kelpaa.

Vierailija
37/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sit mikä täs mättää. On mulla ennen parisuhteita ollut.

Vierailija
38/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden salille treenaamaan.

Vierailija
39/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa.

Kaksi vuotta olen ollut siellä on/off ja alle 20 osumaa on tullut. Noistakin osa oli botteja ja suurin osa ei halunnut matchaamisen jälkeen keskustella lainkaan. Sitten oli vielä se ongelma, että ei se match johda mihinkään, koska en ole sellainen mies, jota naiset haluavat ja elämäntilanteeni on sellainen, jota ei tämän ikäisellä miehellä saisi olla. 

Toisaalta ihan hyvä, että testasin. Nyt tiedän, että ei kannata hirveästi yrittää tai uskoa, että vielä joskus löytäisi sen oikean ihmisen ja parisuhteen. Tiedän, että en ole kiinnostava enkä tarpeeksi hyvä. Parempi näin kuin uskoa ikuisesti siihen, mikä ei tule tapahtumaan.

Vierailija
40/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saa.

Kaksi vuotta olen ollut siellä on/off ja alle 20 osumaa on tullut. Noistakin osa oli botteja ja suurin osa ei halunnut matchaamisen jälkeen keskustella lainkaan. Sitten oli vielä se ongelma, että ei se match johda mihinkään, koska en ole sellainen mies, jota naiset haluavat ja elämäntilanteeni on sellainen, jota ei tämän ikäisellä miehellä saisi olla. 

Toisaalta ihan hyvä, että testasin. Nyt tiedän, että ei kannata hirveästi yrittää tai uskoa, että vielä joskus löytäisi sen oikean ihmisen ja parisuhteen. Tiedän, että en ole kiinnostava enkä tarpeeksi hyvä. Parempi näin kuin uskoa ikuisesti siihen, mikä ei tule tapahtumaan.

Ihan mielenkiinnosta haluiaisin kysyä, että mikä elämäntilanteesi oli, mikä naiset karkotti?