Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asensin tinderin mut en saa osumia.

Vierailija
20.11.2021 |

Asensin tinderin. Noi naiset kauniita ja hyvin koulutettuja. Miten kelpaan heille?

T. Allu

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten tää on tällästä.

T. Allu

Vierailija
62/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S treffit sivusto, valitse paikkakunnallasi oleva nainen, laita viesti ja pääset huomenna panemaan. Kertovat hinnat viestillä heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän hyvältä. En juo. En ole työtön. Yksinäinen mies olen ja syrjäytynyt. Teen vaan töitä.

Miten niin näytät hyvältä?

Koska oon seurustellu 2 kauniin kanssa. Ja kyllä jos olisin kauhee en saisi sellasia. Joskus vain rumat xxl naiset antaa tykkäyksiä. En tajua ku ei kiinnosta. En halua liian isoa ja rumaa naista. Mun entiset oli vähän pyöreitä. Piste.

Seurustelit näiden kauniiden kanssa siihen aikaan kun olit vielä nuori ja normaali eikä sinulla ollut yhtään ylipainoa?

Vierailija
64/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta maksulliset. Piste.

Vierailija
65/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän hyvältä. En juo. En ole työtön. Yksinäinen mies olen ja syrjäytynyt. Teen vaan töitä.

Miten niin näytät hyvältä?

Koska oon seurustellu 2 kauniin kanssa. Ja kyllä jos olisin kauhee en saisi sellasia. Joskus vain rumat xxl naiset antaa tykkäyksiä. En tajua ku ei kiinnosta. En halua liian isoa ja rumaa naista. Mun entiset oli vähän pyöreitä. Piste.

Seurustelit näiden kauniiden kanssa siihen aikaan kun olit vielä nuori ja normaali eikä sinulla ollut yhtään ylipainoa?

On ollut ylipainoa silloinkin ja kaljuuntunut myös ja mahaa. Silti sain kauniit naiset.

Vierailija
66/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaisin seksiä ja naisen kosketusta.!!

Vierailija
67/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa pääse treffeille ja saa naista enään.

Vierailija
68/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saa.

Kaksi vuotta olen ollut siellä on/off ja alle 20 osumaa on tullut. Noistakin osa oli botteja ja suurin osa ei halunnut matchaamisen jälkeen keskustella lainkaan. Sitten oli vielä se ongelma, että ei se match johda mihinkään, koska en ole sellainen mies, jota naiset haluavat ja elämäntilanteeni on sellainen, jota ei tämän ikäisellä miehellä saisi olla. 

Toisaalta ihan hyvä, että testasin. Nyt tiedän, että ei kannata hirveästi yrittää tai uskoa, että vielä joskus löytäisi sen oikean ihmisen ja parisuhteen. Tiedän, että en ole kiinnostava enkä tarpeeksi hyvä. Parempi näin kuin uskoa ikuisesti siihen, mikä ei tule tapahtumaan.

Ihan mielenkiinnosta haluiaisin kysyä, että mikä elämäntilanteesi oli, mikä naiset karkotti?

Oli ehkä väärin sanoa, että kyseessä olisi ollut joku juuri siihen elämänkohtaan osunut ongelma. Oikeampi kuvaus olisi kai ollut, että en ole sellaisessa tilanteessa elämässäni, jota lähempänä keski-ikää olevilta miehiltä oletetaan. Ei ole omaisuutta, ei hienoa koulutusta, ei säännöllistä työtä eikä oikein muutakaan, mikä on oletus tässä iässä. Ja toki on ihan hyväksyttävää, että etsitään sitä parasta mahdollista kumppania enkä minä siihen listaan kuulu. Ymmärrän nyt myös paremmin mitä ihminen odottaa toiselta ja mitkä ovat ne minimivaatimukset, jotka täytyy täyttää ennen kuin edes lähtee deittimarkkinoille seikkailemaan.

Aivan. Kiitos vastauksestasi!

On totta, että monella on olettamuksia ja odotuksia. Itse näen niin, että ei vain niitä tuijottamalla kuitenkaan kannattaisi ketään suoriltaan hylätä 🤔 tutustumalla toiseen ja avoimesti asioista keskustelemalla oppii toisen tuntemaan, ei oletuksin ja odotuksin. Ne kun eivät aina kohtaa ja yksiin mene.

Ihmiset kun voivat päätyä täysin samaan tilanteeseen täysin erilaisin syin. Pitäisi osata katsoa tilannetta laajemmin, tai ainakin antaa mahdollisuus toiselle kertoa ja sen jälkeen tehdä päätös, kuinka tähän suhtautuu.

Mielestäni on hienoa, että vaikka tämä tinder-kokemus ei onnistunut kohdallasi ollutkaan, niin käytttäydyt asiaan asiallisesti ja järkevästi.

Toivon, että kohtaat jonkun mieleisen, jos se on se mitä sinä tavoittelet. Ja tämän toisen kohtaamana sinä olet hänen hakemansa. Kaikkea hyvää! :)

Valehtelisin, jos väittäisin etteikö se olisi ollut ainakin hetken aikaa kova ja herättävä paikka tajuta, että se itseni, jota olen aina vähintäänkin kunnollisena tai normaalina ihmisenä pitänyt ei sitten ehkä olekaan riittävä, kun oikein tosissaan aletaan etsiä sitä kumppania elämään. En kuitenkaan näe, että tilannetta parantaisi katkeruus tai toisten ihmisten syyttely - minussahan se vika pohjimmiltaan on. 

Nyt on myös tavallaan helpompaa elää ja olla, koska olen huomattavasti realistisemmalla asenteella liikkeessä sen suhteen mitä tarvitsee olla ja mitä pitää itsessään kehittää, jos haluaa seuraa löytää. Eri asia on sitten koenko koskaan olevani sellaisessa tilassa, että haluan vielä yrittää. Nyt ainakin näyttää siltä, että joko kehitän itseni ainakin keskivertomiehen tasolle tai sitten vain jätän yrittämättä. Kokemusteni perusteella, kun on melko raskasta yrittää selitellä erilaisuuttaan ja mediaanista poikkeavaa tilannettaan.

Ymmärrän ja on ymmärrettävää, että alkuun ollut kova paikka. Saa ollakin. Ei siinä ole mitään pahaa. Päinvastoin, hienoa, että sen pystyy tunnustamaan. Edes itselleen.

Totta on, että katkeroitumalla ei elämä parane. Katkera ihminen tekee hallaa vain itselleen. Se syö ihmistä sisältäpäin, ja aiheuttaa pahoinvointia.

En voi olla huomaamatta, että tapasi ilmaista asiat on kypsä ja itsereflektointia olet harrastanut. Itse henk.koht pidän tavastasi kirjoittaa, ajatuksissasi on syvällisyyttä, ilmaisukykysi hyvällä tasolla.

Älä siis ole liian ankara itseäsi kohtaan. Tee ratkaisut sen mukaisesti mitä sinä haluat ja on etusi mukaista, ei muita miellyttääksesi vain. Omaan hyvinvointiin panostaminen kannattaa aina. Jos ei mitään muuta, niin meidän tulisi olla lempeitä itse itseämme kohtaan. Pitäisi miettiä kuinka itsellemme puhumme (sisäisesti) sillä me kuulemme ja kuuntelemme sen.

N30

Vierailija
69/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt korkeakoulun vaikutat liian fiksulta naiselta?

Vierailija
70/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on oppimisvaikeus ja en tulisi toimeen naisenkaa joka on liian älykäs. Olen itse käynyt Emu koulun.

T. Allu

Vierailija
71/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en kelpaa naisille.. ku en voi sille mitää. En tiedä mikä on mun Äö testi ja pisteet. Mutta en kelpaa teille korkeasti koulutetuille naisille??

Vierailija
72/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syy miks oon yksinäinen masentunut en saa kavereita ja naista. En voi sille mitään.

Vierailija
73/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistieto heikkoa. Kielet heikkoa.

Vierailija
74/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiellinen häiriö ja puheen tuottamisen lieviä häiriöitä.

Vierailija
75/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt korkeakoulun vaikutat liian fiksulta naiselta?

En itse itseäni mitenkään "liian fiksuna" pidä, ehei. Tai normaalista poikkeavalta. Kaltaisiani on varmasti paljon, eri asia kuinka kohtaannot osuvat yksiin.

Paljon olen ehtinyt kokea ja nähdä elämää ikääni nähden. Sillä lienee vaikutus kuinka maailmaa katselen ja asioihin suhtaudun.

Totta on kuitenkin, että opiskelen tällä hetkellä korkeakoulussa.

N30

Vierailija
76/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikää ihme. Kelpaako mies jolla on yli 20 tuhatta velkaa. Vakituinen työ. Ei kavereita. Laaja alainen oppimisvaikeus?

Vierailija
77/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elämä ongelmia täynnä. Lukuisia potkuja ja en oo koskaa tehny töitä. Lähinnä velkaantunut ja juonut ennen. Niin kelpaako?

Vierailija
78/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuakseni, Allu, et ole sitä mitä minä etsin. Tämä on minun mielipide, eikä tästä kannata mitään johtopäätöksiä vetää tai edes hermostua.

Vierailija
79/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mikää ihme. Kelpaako mies jolla on yli 20 tuhatta velkaa. Vakituinen työ. Ei kavereita. Laaja alainen oppimisvaikeus?

Ja oon myös aika ujo. Puhun normaalisti. Sosiaaliset taidot aika huonot ujostelen ja pelkään et mun yksinkertaisuus ja mun jutut karkottaa kaikki naiset. Naiset olettaa että 36 v mies on jo ollut vuosia töissä ja hommannut kalliin auton ja rahaa on. No mulla ei oo ihan elämä mennyt niin.

T. Allu

Vierailija
80/114 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuakseni, Allu, et ole sitä mitä minä etsin. Tämä on minun mielipide, eikä tästä kannata mitään johtopäätöksiä vetää tai edes hermostua.

Joo ihan sama. Ei tällänen heikkolahjainen mies kellekkää kelpaa.

T. Allu