Asensin tinderin mut en saa osumia.
Asensin tinderin. Noi naiset kauniita ja hyvin koulutettuja. Miten kelpaan heille?
T. Allu
Kommentit (114)
Kaippa se on parempi yksinäisenä katkerana mieslapsena katsella pariskuntia ja naisia koko elämä ku ei kelpaa ikinä enään
T. Allu
Emmä tajua miten tuun jaksamaan tätä elämää ilman naisia vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saanut osumia, ja sitten aloin antamaan liken kaikille joita tinder tarjosi.
Nyt tulee matcheja vähän, mutta ne naiset eivät kyllä viehätä : /
Ei tee mieli lähteä treffeille...Ei siis toimi kunnolla kumpikaam tapa :(
M35
Älä missään nimessä lähde treffeille, jos ajatus siitä jo on epämukava. Ei se väkipakolla onnistu eikä hyväksi muutu. Kannattaa pitää homma mielekkäänä ja ilon puolella (: itse en tinderiä omista (tai ole omistanutkaan) joten sen konkreettisempia vinkkejä en osaa antaa.
Älä luovuta tai toivoasi menetä. Se seuraava saattaa olla juuri sinulle se mieluinen.
Kaikille tinderöijille tsemppiä! (:
N30
Oi ihanaa :) On se helppoa olla nainen, kun aina on se seuraava.
Mä en jakaa yksinäisenä miehenä elää vuosia jos en kelpaa kellekkää se varma
T. Allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en saanut osumia, ja sitten aloin antamaan liken kaikille joita tinder tarjosi.
M35
Älä missään nimessä lähde treffeille, jos ajatus siitä jo on epämukava. Ei se väkipakolla onnistu eikä hyväksi muutu. Kannattaa pitää homma mielekkäänä ja ilon puolella (: itse en tinderiä omista (tai ole omistanutkaan) joten sen konkreettisempia vinkkejä en osaa antaa.
Älä luovuta tai toivoasi menetä. Se seuraava saattaa olla juuri sinulle se mieluinen.
N30
Ymmärsit siis tahallaan sanomani väärin. Ikävää, että haluat sanojani toisenlaiseen merkitykseen yhdistää. Ymmärsit varmasti kyllä mitä tarkoitan. Niin, onko naisena oleminen sen helpompaa kuin miehenkään? Tätähän kukaan meistä ei voi tietää, jos ei ole kokemusta olemisesta naisena ja miehenä.
Uskallan vielä joskus jos en saa parisuhdetta. Mä en halua elää näin
T. Allu
Mä haluan asua naisenkaa yhdessä kaipaan läheisyyttä. Ei tällänen ole elämää. Oon jo 36 v.
Vierailija kirjoitti:
Emmä tajua miten tuun jaksamaan tätä elämää ilman naisia vuosikausia.
Olet niin onnekas. Nyt voit elää huoletta yli 100 vuotiaaksi.
Ihmettelen ettei tässä iässä kelpaa naisille. Ymmärrän että vaikeeta. Ihmettelen ku oon laskenu rimaa. Eikä oo naista vierellä. Enempää en voi tehdä.
No jos en muutamaa vuotee saa naista niin mä en jaksa enää en jaksa.
Kertokaas tavallisen näköset ylipainoset naiset miksi en kelpaa edes teille????
Kiinnostaako koulutettu laatikkoleuka mies??
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi tulee ku ei saa naista.
Kiitettävää itsereflektiota. Näiden kaikken aloitustesi perusteella noin on tosiaan tainnut päästä käymään. (Mikä sitten on muna ja mikä kana, sitä en uskalla lähteä edes arvailemaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
N30
Ymmärsit siis tahallaan sanomani väärin. Ikävää, että haluat sanojani toisenlaiseen merkitykseen yhdistää. Ymmärsit varmasti kyllä mitä tarkoitan. Niin, onko naisena oleminen sen helpompaa kuin miehenkään? [b]Tätähän kukaan meistä ei voi tietää, jos ei ole kokemusta olemisesta naisena ja miehenä.[/b]
Tämähän ei sinällään ole totta. Meidän henkilökohtainen kokemuksemme on vain elämistä yhtenä naisena tai miehenä, mutta laajempaa käsitystä tietyn sukupuolen vaikeuksista ja helppouksista on kyllä ihan ihan mahdollista saada vaikka tilastoista, kyselyistä ja tutkimuksista. Siksi onkin mielestäni väärin olettaa, että mies ei voi kommentoida naisten elämää tai nainen miesten. Kyllä ne laajat linjaukset pystyy näkemään vaikka onkin ns. väärää sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako koulutettu laatikkoleuka mies??
Takerrut mielestäni aivan vääriin asioihin. Laatikkoleuka on termi, johon törmäsin vasta vauvapalstalla. Äkkiseltään voisin kuitenkin sanoa, että leualla ja sen mallilla ei ole mitään merkitystä, eikä se ihmistä määritä. Kouluttautuminen on vain yksi osa, eikä sekään ihmistä määritä.
Mielipiteitä ja makuja on monenlaisia, pääasia, että samanhenkiset kohtaavat, ainakin jollain tasolla.
Myöskään auto, tai sen puute, ei ole ratkaiseva tekijä.
Nämä kaikki ylläolevat edustavat mielipidettäni, eivät siis päde kaikkiin naisiin, eikä tarkoituksenmukaista olekaan kaikkien suulla puhua. Jokaisella meillä on oikeus mielipiteeseen ja tavoitella, tai päättää olla tavoittelematta, riippuen miten arvotamme asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
N30
Ymmärsit siis tahallaan sanomani väärin. Ikävää, että haluat sanojani toisenlaiseen merkitykseen yhdistää. Ymmärsit varmasti kyllä mitä tarkoitan. Niin, onko naisena oleminen sen helpompaa kuin miehenkään? [b]Tätähän kukaan meistä ei voi tietää, jos ei ole kokemusta olemisesta naisena ja miehenä.[/b]
Tämähän ei sinällään ole totta. Meidän henkilökohtainen kokemuksemme on vain elämistä yhtenä naisena tai miehenä, mutta laajempaa käsitystä tietyn sukupuolen vaikeuksista ja helppouksista on kyllä ihan ihan mahdollista saada vaikka tilastoista, kyselyistä ja tutkimuksista. Siksi onkin mielestäni väärin olettaa, että mies ei voi kommentoida naisten elämää tai nainen miesten. Kyllä ne laajat linjaukset pystyy näkemään vaikka onkin ns. väärää sukupuolta.
Laajempi kuva muodostuu, totta, mutta tämäkin on seurausta yksilöiden mielipiteistä. Kuinka siis voimme olla varmoja, että juuri näihin tilastoidut ovat pätevä kattavampaa kuvaa antamaan? Tutkimukset toteutetaan aina jollan agendalla. Riippuen mikä on tutkimuksen tarkoitus, kohderyhmät myös valikoituvat ja karsiutuvat sen mukaisesti.
Kyllä voin oman mielipiteeni mukaisesti kertoa kuinka olen nähnyt/kuullut miesten ja naisten elämien vertautuvan keskenään. Tämä ei kuitenkaan ole kattava koko väestöä enkä täysin voi ymmärtää jotain mitä en ole itse kokenut. Kokemus kun on aina subjektiivinen kokemus. Ymmärrystään sen sijaan voi kehittää ja se vallan suotavaa on, näin ymmärtää paremmin erilaisuutta (ja toivottavasti hyväksyy) ja kehittää mielenjoustavuutta.
Tuntuu et oon aivan pohjalla elämässä. Yksinkertaisuudelle en voi mitää ja rahaa ei ole.