Asensin tinderin mut en saa osumia.
Asensin tinderin. Noi naiset kauniita ja hyvin koulutettuja. Miten kelpaan heille?
T. Allu
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa.
Kaksi vuotta olen ollut siellä on/off ja alle 20 osumaa on tullut. Noistakin osa oli botteja ja suurin osa ei halunnut matchaamisen jälkeen keskustella lainkaan. Sitten oli vielä se ongelma, että ei se match johda mihinkään, koska en ole sellainen mies, jota naiset haluavat ja elämäntilanteeni on sellainen, jota ei tämän ikäisellä miehellä saisi olla.
Toisaalta ihan hyvä, että testasin. Nyt tiedän, että ei kannata hirveästi yrittää tai uskoa, että vielä joskus löytäisi sen oikean ihmisen ja parisuhteen. Tiedän, että en ole kiinnostava enkä tarpeeksi hyvä. Parempi näin kuin uskoa ikuisesti siihen, mikä ei tule tapahtumaan.
Ihan mielenkiinnosta haluiaisin kysyä, että mikä elämäntilanteesi oli, mikä naiset karkotti?
Oli ehkä väärin sanoa, että kyseessä olisi ollut joku juuri siihen elämänkohtaan osunut ongelma. Oikeampi kuvaus olisi kai ollut, että en ole sellaisessa tilanteessa elämässäni, jota lähempänä keski-ikää olevilta miehiltä oletetaan. Ei ole omaisuutta, ei hienoa koulutusta, ei säännöllistä työtä eikä oikein muutakaan, mikä on oletus tässä iässä. Ja toki on ihan hyväksyttävää, että etsitään sitä parasta mahdollista kumppania enkä minä siihen listaan kuulu. Ymmärrän nyt myös paremmin mitä ihminen odottaa toiselta ja mitkä ovat ne minimivaatimukset, jotka täytyy täyttää ennen kuin edes lähtee deittimarkkinoille seikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ihan hyvä, että testasin. Nyt tiedän, että ei kannata hirveästi yrittää tai uskoa, että vielä joskus löytäisi sen oikean ihmisen ja parisuhteen. Tiedän, että en ole kiinnostava enkä tarpeeksi hyvä. Parempi näin kuin uskoa ikuisesti siihen, mikä ei tule tapahtumaan.
Jännä juttu, että tällä on vähintäänkin yhtä monta elämänsä myynyttä miestä ja naista samojen ongelmien parissa. Jostain syystä te ette vaan kohtaa.
Kyllä mä ymmärrän miksi emme kohtaa: on äärimmäisen vaikeaa paljastaa omat heikkoutensa ja haavoittuvaisuutensa. Ja vielä vaikeampaa deittimaailmassa, jossa jokainen haluaa antaa itsestänsä vain sen parhaimman ja kiinnostavimman kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa.
Kaksi vuotta olen ollut siellä on/off ja alle 20 osumaa on tullut. Noistakin osa oli botteja ja suurin osa ei halunnut matchaamisen jälkeen keskustella lainkaan. Sitten oli vielä se ongelma, että ei se match johda mihinkään, koska en ole sellainen mies, jota naiset haluavat ja elämäntilanteeni on sellainen, jota ei tämän ikäisellä miehellä saisi olla.
Ihan mielenkiinnosta haluiaisin kysyä, että mikä elämäntilanteesi oli, mikä naiset karkotti?
Oli ehkä väärin sanoa, että kyseessä olisi ollut joku juuri siihen elämänkohtaan osunut ongelma. Oikeampi kuvaus olisi kai ollut, että en ole sellaisessa tilanteessa elämässäni, jota lähempänä keski-ikää olevilta miehiltä oletetaan. Ei ole omaisuutta, ei hienoa koulutusta, ei säännöllistä työtä eikä oikein muutakaan, mikä on oletus tässä iässä. Ja toki on ihan hyväksyttävää, että etsitään sitä parasta mahdollista kumppania enkä minä siihen listaan kuulu. Ymmärrän nyt myös paremmin mitä ihminen odottaa toiselta ja mitkä ovat ne minimivaatimukset, jotka täytyy täyttää ennen kuin edes lähtee deittimarkkinoille seikkailemaan.
Aivan. Kiitos vastauksestasi!
On totta, että monella on olettamuksia ja odotuksia. Itse näen niin, että ei vain niitä tuijottamalla kuitenkaan kannattaisi ketään suoriltaan hylätä 🤔 tutustumalla toiseen ja avoimesti asioista keskustelemalla oppii toisen tuntemaan, ei oletuksin ja odotuksin. Ne kun eivät aina kohtaa ja yksiin mene.
Ihmiset kun voivat päätyä täysin samaan tilanteeseen täysin erilaisin syin. Pitäisi osata katsoa tilannetta laajemmin, tai ainakin antaa mahdollisuus toiselle kertoa ja sen jälkeen tehdä päätös, kuinka tähän suhtautuu.
Mielestäni on hienoa, että vaikka tämä tinder-kokemus ei onnistunut kohdallasi ollutkaan, niin käytttäydyt asiaan asiallisesti ja järkevästi.
Toivon, että kohtaat jonkun mieleisen, jos se on se mitä sinä tavoittelet. Ja tämän toisen kohtaamana sinä olet hänen hakemansa. Kaikkea hyvää! :)
Kirjoittakaa jotain edes kuvaukseen. Ja ei mitään vatsalihaskuvia eikä varsinkaan kuvia vatsasta ilman lihaksia. Yrittäkää olla normaaleja.
Mulla sama juttu. Köyhä kouluttamaton mies. Oletetaa et on mersu ja rahaa tässä iässä.
T. 36 v allu
Naiset nykyää nii vaativia ja yksinkertainen kaveriton ei kelpaa. Ei mulla ole saumoja naisiin.
T. Allu
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa jotain edes kuvaukseen. Ja ei mitään vatsalihaskuvia eikä varsinkaan kuvia vatsasta ilman lihaksia. Yrittäkää olla normaaleja.
Hyvä vinkki, nimenomaan tuo kuvaus ja siihen panostaminen. Miehet ovat visuaalisempia joten kuvat toiminevat heihin parhaiten, naisiin voisinee toimia panostus kuvaukseen + kuvat toki molemmilla.
Vatsalihaskuvat ei ainakaan itseäni nappaisi. Mutta kuvissa vatsasta ilman lihaksia ei mitään pahaa omaan makuun ole. Ei ole itselleni mikään sytyttävä asia nuo lihakset. Eikä niiden puolesta kukaan karsiudu/mene jatkoon. Mielipideasioita. Kuka sattuu tykkäämään mistäkin.
täältä löydät naisen helpommin kun jaksat valittaa yötäpäivää. tää on parempi kuin tinder
Vierailija kirjoitti:
täältä löydät naisen helpommin kun jaksat valittaa yötäpäivää. tää on parempi kuin tinder
Valitus ja asian toteaminen ovat kaksi eri asiaa. Asian toteaminen on kypsyyttä, valitus taasen epäviehättävää. Ja syystäkin! Valittaminen ja sen kuunteleminen on raskasta. Itse lopettanut valittamisen jo vuosia sitten, sitä kuuntelen kyllä, mutta ei se minua sytytä vaan ajaa tiehensä. Positiivisuus taasen on hyvästä, eikä sekään pakolla.. välimaastokin parempi, neutraalius.
Luulisi että löydät hyviä ehdokkaita jos laitat esittelyyn että etsit rikasta elättäjää
Nyt tuli osuma nätti tyttö on. Mutta ei ne vain kiinnostu eikä anna mahdollisuutta. Oon rupsahtanut kyllä ja alkoholi näkyy mun naamassa. Mitä joskus join. Oon lopettanu mutta kaljamahaa on ja ylipainoa naamassa. En tunnu vain enää kelpaavan naisille.
T. Allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään saa.
Aivan. Kiitos vastauksestasi!
On totta, että monella on olettamuksia ja odotuksia. Itse näen niin, että ei vain niitä tuijottamalla kuitenkaan kannattaisi ketään suoriltaan hylätä 🤔 tutustumalla toiseen ja avoimesti asioista keskustelemalla oppii toisen tuntemaan, ei oletuksin ja odotuksin. Ne kun eivät aina kohtaa ja yksiin mene.
Ihmiset kun voivat päätyä täysin samaan tilanteeseen täysin erilaisin syin. Pitäisi osata katsoa tilannetta laajemmin, tai ainakin antaa mahdollisuus toiselle kertoa ja sen jälkeen tehdä päätös, kuinka tähän suhtautuu.
Mielestäni on hienoa, että vaikka tämä tinder-kokemus ei onnistunut kohdallasi ollutkaan, niin käytttäydyt asiaan asiallisesti ja järkevästi.
Toivon, että kohtaat jonkun mieleisen, jos se on se mitä sinä tavoittelet. Ja tämän toisen kohtaamana sinä olet hänen hakemansa. Kaikkea hyvää! :)
Valehtelisin, jos väittäisin etteikö se olisi ollut ainakin hetken aikaa kova ja herättävä paikka tajuta, että se itseni, jota olen aina vähintäänkin kunnollisena tai normaalina ihmisenä pitänyt ei sitten ehkä olekaan riittävä, kun oikein tosissaan aletaan etsiä sitä kumppania elämään. En kuitenkaan näe, että tilannetta parantaisi katkeruus tai toisten ihmisten syyttely - minussahan se vika pohjimmiltaan on.
Nyt on myös tavallaan helpompaa elää ja olla, koska olen huomattavasti realistisemmalla asenteella liikkeessä sen suhteen mitä tarvitsee olla ja mitä pitää itsessään kehittää, jos haluaa seuraa löytää. Eri asia on sitten koenko koskaan olevani sellaisessa tilassa, että haluan vielä yrittää. Nyt ainakin näyttää siltä, että joko kehitän itseni ainakin keskivertomiehen tasolle tai sitten vain jätän yrittämättä. Kokemusteni perusteella, kun on melko raskasta yrittää selitellä erilaisuuttaan ja mediaanista poikkeavaa tilannettaan.
Ompa kumma. Asensit sen varmaan jotenkin väärin. Poista se ja lataa uudestaan, jos se auttaisi.
Ja joo en halua ketä vaan. Joskus saanu osumia rumilta lihavilta ei kiinnosta yhtää koskaa. Mulla on ollut tavis nättejä naisia ja semmoset mua kiinnostaa.
En oo niin ruma ja epätoivonen että haluan 120 kg ylipainosen meikattoman ruman naisen ei kiitos.
Kai pitäs laihtua vaan. Haluan kyl nätin naisen. Mulla ollu 2 kaunista ex. Rumaa 130 kg en halua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytän hyvältä. En juo. En ole työtön. Yksinäinen mies olen ja syrjäytynyt. Teen vaan töitä.
Miten niin näytät hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän hyvältä. En juo. En ole työtön. Yksinäinen mies olen ja syrjäytynyt. Teen vaan töitä.
Miten niin näytät hyvältä?
Koska oon seurustellu 2 kauniin kanssa. Ja kyllä jos olisin kauhee en saisi sellasia. Joskus vain rumat xxl naiset antaa tykkäyksiä. En tajua ku ei kiinnosta. En halua liian isoa ja rumaa naista. Mun entiset oli vähän pyöreitä. Piste.
Tällä hetkellä naiset ei vain kiinnostu musta. Edes tavis nätit pyöreet!!
Jännä juttu, että tällä on vähintäänkin yhtä monta elämänsä myynyttä miestä ja naista samojen ongelmien parissa. Jostain syystä te ette vaan kohtaa.