Erosta on alle 4 kuukautta ja exä on jo kihloissa
Kyllä pikkuisen ottaa koville, kun ero tapahtui puhelimessa emmekä ole nähneet kertaakaan face to face.
Juu, tiedän, että tähän tulee kommentteja, että hyvä kun pääsin eroon ja turha itkeä perään, mutta se ei nyt auta. Haluaisin kuulla kokemuksia, onko jollekulle käynyt samalla tavalla.
Ja kun kuitenkin tästä tullaan sanomaan, että uusi nainen on ollut jo ennen eroa, tiedän varmasti, että ovat tavanneet vasta eromme jälkeen. Maantieteellisesti ei ole mahdollista, että olisivat tapailleet aiemmin (nainen asunut eri maassa).
Kommentit (117)
Kuulostaa vähän siltä, että mies on deittaillut useampaa, tätä nykyistä kihlattua netissä, ja lopettanut sitten seksisuhteen kanssasi kun on tiennyt että nainen on tulossa samaan maahan.
Mies on ilmiselvästi rakastunut ensimmäistä kertaa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten.
Mutta menisittekö itse kihloihin parin viikon päästä tapaamisesta, kun mies on vasta eronnut ja tavaratkin vielä hänen asunnollaan? Ihmettelen siis myös tätä naisen osuutta, kun on lapsiakin kuviossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmasti...niinpä niin. Et taida tietää kovin varmasti mitä miehesi on puuhannut jo pidemmän aikaa.
Meinaat että hän olisi käynyt töiden jälkeen eri maassa tapailemassa tätä naista niin, että minä en huomaa?
ap
Oletko kuullut internetistä?
Olen toki, mutta tarkoitin ihan fyysistä tapailua. Kuulostaa ihan yhtä uskomattomalta, että jonkun nettituttavuuden kanssa noin vain menee kihloihin.
Kaiken lisäksi tässä on outoa, että miehellä on myös lapsia, jotka eivät ole tavanneet vielä tätä naista. Minä tapasin hänen lapsensa vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. En ymmärrä, miten tyhmä voi ihminen olla.
ap
Kuulostaa siltä, että miehelle tuli paniikki ja pakko oli löytää nopeasti vain joku jotta ei jää yksin. Uudella suhteella lakaisee tehokkaasti kaikki edellisiin suhteisiin liittyvät möröt maton alle. Toinen vaihtoehto on, että oli suunnitellut eroanne jo pitkään ja oli siksi heti valmis uuteen suhteeseen.
Miehillä On tapana ETSiä uusi nainen heti eron jälkeen.
Unohda ex ja ala elämään omaa elämääsi. Sinulla kaikki mahdollisuus edessä ja elämä edessä. Mennyt on mennyttä. Älä ryve menneessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että mies on deittaillut useampaa, tätä nykyistä kihlattua netissä, ja lopettanut sitten seksisuhteen kanssasi kun on tiennyt että nainen on tulossa samaan maahan.
Olkoon nyt tavannut netissä tai ei, kyllä tämä silti minusta on todella kummallista. Vai onko teidän mielestänne normaalia sopia kihloista ennen kuin olette fyysisesti tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä? Sehän minulle tietysti tuli ensimmäisenä mieleenkin, että tämä ihminen on ollut kuvioissa jo ennen minua, mutta on ihan fakta, että eivät ole voineet livenä tavata aiemmin. Vaikka olisivat netissä jutelleet miten kauan, en pysty ymmärtämään, kuka menee noin nopeasti ensitapaamisen jälkeen kihloihin.
ap
Mies ei koskaan lähde suhteesta lopullisesti, ennenkuin on varma uudesta suhteestaan.
Ap:kin miehellä on taatusti ollut suhde jo pitkään tähän naiseen, jonka kanssa on jo kihloissa.
Mutta kun naiset eivät koskaan usko sitä, että juuri se minun mieheni, se mun oma kulta mussukka mieheni, voisi koskaan edes ajatella pettävänsä minua.
Siksi niin moneet erot tulevat naisille totaalisena yllätyksenä. Niin monet naiset ovat liian varmoja miehistään.
Miten tämä mies ja uusi nainen tutustuivat? Deittisovellus? Onko nainen ulkomaalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette nähneet kertaakaan face to face, kun erositte?
Ei. Emme asu yhdessä. Hän soitti ja kertoi haluavansa erota. Halusin puhua asiasta face to face, mutta hän ei suostunut. Annoin hänen olla ja ajattelin, että nyt otan yhteyttä, että puhutaan asiat vihdoin selviksi. Sanoi, että hän on kihloissa. Kyllä koen oloni hieman petetyksi, kun mielestäni emme ole käsitelleet eroa vielä loppuun. En ole saanut edes tavaroitani hänen luotaan takaisin.
ap
Olen aina miettinyt kun ihmiset haluavat puhua eton selväksi ja pitää kasvotusten nähdä ja istua alas juttelemaan. Mitä te siis juttelette? Mitkä asiat puhutte selviksi?
Eikö riitä että haluaa erota ja ettei suhde enää toimi eikä ole tunteita?.
Olen ap kuitenkin pahoillani puolestasi. Ilmeisesti haaveilit vielä yhteenpaluusta? Miksi muuten olisit halunnut nähdä?
Exä mennyt eteenpäin ja anteeksi nyt vaan miehet mutta usein mies ottaa saman tien uuden naisen. Monesti myös ne "laastari"suhteet päättyvät eroon.
Keskity nyt itsesi kuntoon saamiseen. Ehkä tuo järkytys exän kihlauksesta auttaa sinua kuitenkin eron yli?
Niin klisee mutta aika parantaa! Vuoden päästä tähän aikaan olet päässyt täysin yli exästä. Usko vaan!
En oo koskaan ymmärtänyt miksi joku on kiinnostunut exän tekemisistä eron jälkeen. Jos on erottu, niin siihen on ollut syitä. Se exä saattaapi olla onnellisempi jonku muun kanssa 💕. Keskity itseesi. Ja oman hyvinvointisi kohentamiseen ❤️.
Tyhmistä tyhmin trolli aloitus. Ap kehtaa vielä jankata asiaa omissa kommenteissaan.
Juuri siitä tietää, että aloitus hatusta temmattu ja keksitty tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten.
Mutta menisittekö itse kihloihin parin viikon päästä tapaamisesta, kun mies on vasta eronnut ja tavaratkin vielä hänen asunnollaan? Ihmettelen siis myös tätä naisen osuutta, kun on lapsiakin kuviossa.
ap
No mikä ettei, jos se oikea osuu kohdalle ja edellinen suhde ihan paska sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmasti...niinpä niin. Et taida tietää kovin varmasti mitä miehesi on puuhannut jo pidemmän aikaa.
Meinaat että hän olisi käynyt töiden jälkeen eri maassa tapailemassa tätä naista niin, että minä en huomaa?
ap
Oletko kuullut internetistä?
Olen toki, mutta tarkoitin ihan fyysistä tapailua. Kuulostaa ihan yhtä uskomattomalta, että jonkun nettituttavuuden kanssa noin vain menee kihloihin.
Kaiken lisäksi tässä on outoa, että miehellä on myös lapsia, jotka eivät ole tavanneet vielä tätä naista. Minä tapasin hänen lapsensa vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen. En ymmärrä, miten tyhmä voi ihminen olla.
ap
Kuulostaa siltä, että miehelle tuli paniikki ja pakko oli löytää nopeasti vain joku jotta ei jää yksin. Uudella suhteella lakaisee tehokkaasti kaikki edellisiin suhteisiin liittyvät möröt maton alle. Toinen vaihtoehto on, että oli suunnitellut eroanne jo pitkään ja oli siksi heti valmis uuteen suhteeseen.
En minä suhdetta ihmettelekään vaan kihlausta. Tulee mieleen, että onko tämä nainenkaan ihan täysillä matkassa. Itselleni ei tulisi mieleenikään mennä kihloihin juuri eronneen kanssa ja ainakaan ennen kuin olen nähnyt kihlatun lapset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon nyt tavannut netissä tai ei, kyllä tämä silti minusta on todella kummallista. Vai onko teidän mielestänne normaalia sopia kihloista ennen kuin olette fyysisesti tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä? Sehän minulle tietysti tuli ensimmäisenä mieleenkin, että tämä ihminen on ollut kuvioissa jo ennen minua, mutta on ihan fakta, että eivät ole voineet livenä tavata aiemmin. Vaikka olisivat netissä jutelleet miten kauan, en pysty ymmärtämään, kuka menee noin nopeasti ensitapaamisen jälkeen kihloihin.
ap
Kai he nyt ovat tavanneet fyysisesti ennen kihloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikä ettei, jos se oikea osuu kohdalle ja edellinen suhde ihan paska sitten.
Okei.. On siis näköjään joidenkin mielestä ihan normaalia noin vain tuoda lastenkin elämään yhtäkkiä vain uusi ihminen? itselle ei tulisi mieleenkään ennen kuin olisi tavattu lasten kanssa useamman kerran ja antanut heille aikaa sulatella asiaa.
Ja siis edelleen, suhde ei ihmetytä, vaan kihlaus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Täytyy olla tosi paska suhde takana ja nyt ottaa kaiken irti uudesta suhteesta meni syteen tai saveen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi jätti? Haiskahtaa vähän kostokihlaukselta.
Buahahaa..tota naisten itsekeskeisyyttä ja prinsessakompleksia.
Mun ex mies ja lasten isä jätti toisen naisen vuoksi 20 vuoden suhteen jälkeen . Samalla paljastui että olivat olleet salasuhteessa jo vuoden selkäni takana.
Nainen alkoi tuomaan tavaroitaan asuntoomme ennen kuin ehdin muuttaa pois. Käsittämätöntä ettei voitu odottaa siihen asti että muutan pois. Ei tätä voi uskoa todeksi jos ei ole itse kokenut.
ap