Erosta on alle 4 kuukautta ja exä on jo kihloissa
Kyllä pikkuisen ottaa koville, kun ero tapahtui puhelimessa emmekä ole nähneet kertaakaan face to face.
Juu, tiedän, että tähän tulee kommentteja, että hyvä kun pääsin eroon ja turha itkeä perään, mutta se ei nyt auta. Haluaisin kuulla kokemuksia, onko jollekulle käynyt samalla tavalla.
Ja kun kuitenkin tästä tullaan sanomaan, että uusi nainen on ollut jo ennen eroa, tiedän varmasti, että ovat tavanneet vasta eromme jälkeen. Maantieteellisesti ei ole mahdollista, että olisivat tapailleet aiemmin (nainen asunut eri maassa).
Kommentit (117)
Ette nähneet kertaakaan face to face, kun erositte?
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmasti...niinpä niin. Et taida tietää kovin varmasti mitä miehesi on puuhannut jo pidemmän aikaa.
Meinaat että hän olisi käynyt töiden jälkeen eri maassa tapailemassa tätä naista niin, että minä en huomaa?
ap
Kumpi jätti? Haiskahtaa vähän kostokihlaukselta.
Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten.
Miehillä on kova kiire löytää uusi sängynlämmittäjä. Omanikin hyppäsi eron jälkeen heti uuteen suhteeseen. Tinderistä löytyi halukas vanhapiika siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmasti...niinpä niin. Et taida tietää kovin varmasti mitä miehesi on puuhannut jo pidemmän aikaa.
Meinaat että hän olisi käynyt töiden jälkeen eri maassa tapailemassa tätä naista niin, että minä en huomaa?
ap
Mikset kysy siis exältä suoraan? Mistä kukaan voi tietää mistä yhteyksistä he ovat tunteneet toisensa? Jotain yhteyttä on varmasti pidetty suhteen aikanakin.
Kun oikea osuu kohdalle, sitten mennään eikä meinata.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Emme asu yhdessä. Hän soitti ja kertoi haluavansa erota. Halusin puhua asiasta face to face, mutta hän ei suostunut. Annoin hänen olla ja ajattelin, että nyt otan yhteyttä, että puhutaan asiat vihdoin selviksi. Sanoi, että hän on kihloissa. Kyllä koen oloni hieman petetyksi, kun mielestäni emme ole käsitelleet eroa vielä loppuun. En ole saanut edes tavaroitani hänen luotaan takaisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sähköinen viestittely on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oletko kuullut internetistä?
Kyllähän sitä netissä voi lämmitellä suhteita vaikka kuinka pitkään ja hakea henkistä yhteyttä. Tavatessa sitten toteutetaan sitä fyysistäkin.
Tyypillinen mies, jos yhtään lohduttaa.
Miten tuntuu että ette nähneet kovin usein suhteen aikanakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikset kysy siis exältä suoraan? Mistä kukaan voi tietää mistä yhteyksistä he ovat tunteneet toisensa? Jotain yhteyttä on varmasti pidetty suhteen aikanakin.
Ei välttämättä. Erosin exästä ja tapasin heti seuraavana viikonloppuna nykyisen mieheni. Kihloihin mentiin 3kk myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä minun pitäisi kysyä exältä? Kommentoin vain tuohon, kun joku sanoi, että mies on varmasti puuhaillut jo pidemmän aikaa selkäni takana. Kyllä minä tiedän, mitä kautta tapasivat ja miksi.
ap
Kyllä MINÄ tiedän. Sitten ei tarvitse täällä kysellä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Emme asu yhdessä. Hän soitti ja kertoi haluavansa erota. Halusin puhua asiasta face to face, mutta hän ei suostunut. Annoin hänen olla ja ajattelin, että nyt otan yhteyttä, että puhutaan asiat vihdoin selviksi. Sanoi, että hän on kihloissa. Kyllä koen oloni hieman petetyksi, kun mielestäni emme ole käsitelleet eroa vielä loppuun. En ole saanut edes tavaroitani hänen luotaan takaisin.
ap
Kuulostaa siltä, että sinä olet luullut olevasi suhteessa, mutta mies ei ole ollut alun perinkään muuta kuin nyt tämän kihlatun kanssa. Sinua on vedetetty alusta lähtien tosi rankasti. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kova kiire löytää uusi sängynlämmittäjä. Omanikin hyppäsi eron jälkeen heti uuteen suhteeseen. Tinderistä löytyi halukas vanhapiika siihen hommaan.
Erikoista, oma kokemukseni miehistä on täysin päinvastainen. Sitä ollaan niin rikki ja halutaan nuolla haavoja vähintään pari vuotta ennen uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei välttämättä. Erosin exästä ja tapasin heti seuraavana viikonloppuna nykyisen mieheni. Kihloihin mentiin 3kk myöhemmin.
Kaksi epätoivoista päätyi yhteen nopealla aikavälillä. Hyvät teille kuitenkin.