Erosta on alle 4 kuukautta ja exä on jo kihloissa
Kyllä pikkuisen ottaa koville, kun ero tapahtui puhelimessa emmekä ole nähneet kertaakaan face to face.
Juu, tiedän, että tähän tulee kommentteja, että hyvä kun pääsin eroon ja turha itkeä perään, mutta se ei nyt auta. Haluaisin kuulla kokemuksia, onko jollekulle käynyt samalla tavalla.
Ja kun kuitenkin tästä tullaan sanomaan, että uusi nainen on ollut jo ennen eroa, tiedän varmasti, että ovat tavanneet vasta eromme jälkeen. Maantieteellisesti ei ole mahdollista, että olisivat tapailleet aiemmin (nainen asunut eri maassa).
Kommentit (117)
Ennustan että viimeistään 4 kk päästä ottaa suhun yhteyttä ja vonkaa joko uusintayritystä tai panoa.
Miehet herää eron suruun siinä vaiheessa, kun laastarisuhde alkaa tasaantua. Nainen on siinä vaiheessa käsitellyt asian yksinään ja siirtynyt elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että mies on deittaillut useampaa, tätä nykyistä kihlattua netissä, ja lopettanut sitten seksisuhteen kanssasi kun on tiennyt että nainen on tulossa samaan maahan.
Olkoon nyt tavannut netissä tai ei, kyllä tämä silti minusta on todella kummallista. Vai onko teidän mielestänne normaalia sopia kihloista ennen kuin olette fyysisesti tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä? Sehän minulle tietysti tuli ensimmäisenä mieleenkin, että tämä ihminen on ollut kuvioissa jo ennen minua, mutta on ihan fakta, että eivät ole voineet livenä tavata aiemmin. Vaikka olisivat netissä jutelleet miten kauan, en pysty ymmärtämään, kuka menee noin nopeasti ensitapaamisen jälkeen kihloihin.
ap
Miksi sinun pitää ymmärtää?
Eihän asia kuulu sinulle mitenkään. Mies ilmoitti erosta sinulle, loppu on hänen omaa asiaansa.
Ja meitä on moneen junaan. Moni tuttavani on eronnut ja löytänyt heti uuden ja se uusi on ollut se oikea, ovat edenneet nopsaa tahtia. Huono kokemus sinun kanssasi saattoi avata silmät, kun hyvän löysi meni heti kihloihin.
No en tiedä, olisiko esimerkiksi sellainen kuin tunteet? En tiedä teistä, mutta minä ainakin suren eroa ja mielestäni siihen minulla on oikeus. en ole missään sanonut, että asia kuuluisi minulle, mutta kyllähän se nyt helkkari soikoon sattuu!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden exien elämää on stalkattava eron jälkeen? En ymmärrä.
Mitä stalkkaamista se on, että juttelee exänsä kanssa ja kysyy, mitä kuuluu ja missä mennään (onko jo valmis puhumaan)?
ap
No tarviiko kysyä, että mitä kuuluu. Anna olla äläkä kysy mitään.
no en tiedä, miten muilla, mutta minua ainakin inhottaa tilanne, jos ollaan jonkun kanssa sellaisissa väleissä, ettei pystytä sanomaan edes moi.
ap
No hän ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssa, joten totuttele nyt ettei edes sano moi.
No jos noin sivistymätön moukka on, niin sitten pitää pakata ap:n tavarat ja maksaa loppusumma autosta, eikö? Joku puolueeton henkilö antaa ap:n käydä hakemassa kamansa. Epärehellinenkin on, kun pimittää toisen omaisuutta eikä maksa velkaansa. Ihan sama tuollaisen sian moikkaukset. ei ap
En kyllä missään vaiheessa sanonut, että exäni ei sanoisi moi. Tuo oli vain kommentti tuolle, joka ihmetteli, miksi exän kanssa pitää puhua yhtään mitään ja siihen vastasin, että mielestäni sellainen olisi inhottava tilanne, jos ei mitään voisi puhua.
ap
Ihan turhaa miettiä mitään moikkaamisia, kun ne tavarat nyt pois jne jotta pääset lopullisesti tyypistä eroon. Vai etkö oikeasti haluakaan ja tavarat on viimeinen kiinnike sinne suuntaan? Oletko sittenkin provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten.
Mutta menisittekö itse kihloihin parin viikon päästä tapaamisesta, kun mies on vasta eronnut ja tavaratkin vielä hänen asunnollaan? Ihmettelen siis myös tätä naisen osuutta, kun on lapsiakin kuviossa.
ap
No mikä ettei, jos se oikea osuu kohdalle ja edellinen suhde ihan paska sitten.
Okei.. On siis näköjään joidenkin mielestä ihan normaalia noin vain tuoda lastenkin elämään yhtäkkiä vain uusi ihminen? itselle ei tulisi mieleenkään ennen kuin olisi tavattu lasten kanssa useamman kerran ja antanut heille aikaa sulatella asiaa.
Ja siis edelleen, suhde ei ihmetytä, vaan kihlaus.
ap
Et vain ole kokenut järjen vievää salamarakkautta.
Kyllä olen tämän miehen kanssa aikoinaan. Mutta mikään salamarakkaus ei mene omien lapsieni edelle ja silloin tein selkeän päätöksen, että lasten takia edetään hitaasti.
ap
Siksi sitä nimenomaan sanotaan järjen vieväksi, koska siinä lähtee järki eikä muista, että lasten takia kannattaisi edetä hitaammin.
No juu, niin pahoin ei ole järki vielä sumentunut, että kohtelen lapsiani miten sattuu.
ap
No kylläpä tuntuu järkesi sumentuneen kun kyttäät eksääsi ja tolkutat hänen valinnoistaan, jotka eivät kuulu sinulle lainkaan. Hän erosi sinusta, aiheesta näköjään. Anna a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten.
Mutta menisittekö itse kihloihin parin viikon päästä tapaamisesta, kun mies on vasta eronnut ja tavaratkin vielä hänen asunnollaan? Ihmettelen siis myös tätä naisen osuutta, kun on lapsiakin kuviossa.
ap
Okei.. On siis näköjään joidenkin mielestä ihan normaalia noin vain tuoda lastenkin elämään yhtäkkiä vain uusi ihminen? itselle ei tulisi mieleenkään ennen kuin olisi tavattu lasten kanssa useamman kerran ja antanut heille aikaa sulatella asiaa.
ap
Kyllä olen tämän miehen kanssa aikoinaan. Mutta mikään salamarakkaus ei mene omien lapsieni edelle ja silloin tein selkeän päätöksen, että lasten takia edetään hitaasti.
ap
Siksi sitä nimenomaan sanotaan järjen vieväksi, koska siinä lähtee järki eikä muista, että lasten takia kannattaisi edetä hitaammin.
No juu, niin pahoin ei ole järki vielä sumentunut, että kohtelen lapsiani miten sattuu.
ap
Mistä sinä tiedät miten hän kohtelee lapsiaan?
Oletpa sinä kummallinen ihminen tulet jätetyksi, taatusti ihan aiheesta, ja kätiset täällä kokemaasi nöyryytystä.
no eikö se mielestäsi ole lapsia kohtaan väärin, jos yhtäkkiä heidän elämään tulee isällekin vielä ventovieras nainen. Itselläni ei ole ollut tapana mitään parin viikon hoitoja kantaa lasten eteen ja esitellä äitipuolena.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
ap
No kylläpä tuntuu järkesi sumentuneen kun kyttäät eksääsi ja tolkutat hänen valinnoistaan, jotka eivät kuulu sinulle lainkaan. Hän erosi sinusta, aiheesta näköjään. Anna a.
Joo, mies selvästi heivasi lapsellisen ja läheisriippuvaisen sekä huonolla itsetunnolla varustetun epätoivoisen jankkaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä stalkkaamista se on, että juttelee exänsä kanssa ja kysyy, mitä kuuluu ja missä mennään (onko jo valmis puhumaan)?
ap
no en tiedä, miten muilla, mutta minua ainakin inhottaa tilanne, jos ollaan jonkun kanssa sellaisissa väleissä, ettei pystytä sanomaan edes moi.
ap
No hän ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssa, joten totuttele nyt ettei edes sano moi.
No jos noin sivistymätön moukka on, niin sitten pitää pakata ap:n tavarat ja maksaa loppusumma autosta, eikö? Joku puolueeton henkilö antaa ap:n käydä hakemassa kamansa. Epärehellinenkin on, kun pimittää toisen omaisuutta eikä maksa velkaansa. Ihan sama tuollaisen sian moikkaukset. ei ap
En kyllä missään vaiheessa sanonut, että exäni ei sanoisi moi. Tuo oli vain kommentti tuolle, joka ihmetteli, miksi exän kanssa pitää puhua yhtään mitään ja siihen vastasin, että mielestäni sellainen olisi inhottava tilanne, jos ei mitään voisi puhua.
ap
Ihan turhaa miettiä mitään moikkaamisia, kun ne tavarat nyt pois jne jotta pääset lopullisesti tyypistä eroon. Vai etkö oikeasti haluakaan ja tavarat on viimeinen kiinnike sinne suuntaan? Oletko sittenkin provo?
Siis miksi tässä nyt väännetään tämä ihan omituiseksi. Tilanne nyt sattui olemaan se, että otin yhteyttä kysyäkseni milloin voidaan tavata kasvotusten (ja samalla tietysti hakea ne tavarat) ja samalla sain tietää, että exä on kihloissa. En ole edelleenkään miettinyt mitään moikkaamisia, vaan se oli vastaus tuolle, joka ihmetteli, miksi ylipäätään puhun exälle mitään.
Taas tyypillistä palstaa, että mitä enemmän näitä vääristelyjä tässä oikoo, sitä suurempaan ääneen huudetaan provoksi.
ap
Elä sure, 1 v ja 4 kk niin on lapsi ja sitten eronnut
Ahaa, okei, palstan kanta tuli siis selväksi. Eli se olenkin nyt minä, joka olen hullu, kun ihmettelen miten voi mennä kihloihin ihmisen kanssa, jota lapset eivät ole edes tavanneet.
Pyydän nöyrästi anteeksi ja menen nurkkaan häpeämään, kun kehtasin asiaa ihmetellä ja kertoa että minuun asia sattuu.
Pitäkää te sitten täydelliset elämänne ja tunteenne ja parisuhteenne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eikö se ole vähän lapsellista, jos ei aikuiset ihmiset pysty sanomaan moi. Varsinkin kun pitäisi sopia esim tavaroiden hakemisesta.
Nämä jotkut kommentit kuulostavat vähän, anteeksi nyt, keskenkasvuisilta. Minusta on todella naurettavaa, että minun pitäisi nyt yhtäkkiä leikkiä, että en tunne koko ihmistä ja lähteä jollekin kostoretkelle poliisien kanssa vain koska exä jätti minut.
ap
No miten aiot ne kamasi saada ja auton maksuerän, jos sanoo ettei sovi? Ihan sama moikkaako, mutta laita sille kirjallinen tiedote, että sun on pakko pian ottaa yhteyttä johonkin viranomaistahoon, jos ei ala hommat sopia. Ei sinun tarvitse tuollasen pillin mukaan tanssia. Kai sulla on paperit siitä auton myynnistä ja velkakirja tai muuta vastaavaa?
No ihan vain kysymällä, milloin sopii? Niin kuin aikuiset ihmiset. Sitähän tässä nimenomaan tarkoitankin, että kyllä mielestäni on ihan normaalia, että exän kanssa ollaan puheväleissä. Se, että aikataulut eivät natsaa, ei nyt mielestäni ole mikään poliisiasia. Aiemmin en edes niitä kysynyt, kun halusin antaa tilanteen rauhoittua riidan jäljiltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että mies on deittaillut useampaa, tätä nykyistä kihlattua netissä, ja lopettanut sitten seksisuhteen kanssasi kun on tiennyt että nainen on tulossa samaan maahan.
Olkoon nyt tavannut netissä tai ei, kyllä tämä silti minusta on todella kummallista. Vai onko teidän mielestänne normaalia sopia kihloista ennen kuin olette fyysisesti tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä? Sehän minulle tietysti tuli ensimmäisenä mieleenkin, että tämä ihminen on ollut kuvioissa jo ennen minua, mutta on ihan fakta, että eivät ole voineet livenä tavata aiemmin. Vaikka olisivat netissä jutelleet miten kauan, en pysty ymmärtämään, kuka menee noin nopeasti ensitapaamisen jälkeen kihloihin.
ap
Kai he nyt ovat tavanneet fyysisesti ennen kihloja?
Menivät kuulemma kihloihin pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Sekö on sinusta riittävä aika tutustua toiseen, esim arkeen jne.
ap
Juu ap, sulle on raskaasti valehdeltu tuosta suhteesta.
Miehellä on ollut tuo sivusuhde tosi pitkään, mutta eihän mies sellaista koskaan vapaehtoisesti myönnä.
Mies kieltää aina pettämisensä viimeisen päälle loppuun,
Jos vaikka itse yllättää miehensä toisen naisen kanssa, oman kotinsa omasta makuuhuoneesta.
Niin vielä sittenkin mies kehtaa ja yrittää valehdella; Ettei tämä ole sitä, miltä tämä näyttää.
Näin se vaan menee useimpien pettäjien kanssa, olipa sitten pettäjänä nainen tai mies.
Kummallakin valehtelu on osa jokapäiväistä elämää, kunnes se ero lopulta tulee.
Edelleen, tästä on mielestäni nyt turha jauhaa. On täysin todistettava fakta, että tämä nainen on ollut eri maassa, kun olemme olleet yhdessä. Ja jos ovat olleet silloin jo netin kautta yhteydessä, se ei minun ymmärryksessäni selitä mitenkään, että lähes ensitapaamisella mennään kihloihin. Tai no, tekeehän ihmiset mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta minulle ei tulisi tuollainen mieleenkään.
ap
Mitä väliä sinun ymmärryksellä on kun kyse ei ole sinun elämästäsi? Eksäsi saa tehdä ihan niin kuin haluaa ja sinulla ei ole siihen nokan koputtamista. Ihan sama hyväksytkö vai et, sillä ei ole merkitystä. Laita asiallinen viesti, että haluat tavarasi takaisin ja, jos velkakirja on, pyydä maksamaan loput autosta ja anna olla. Ällistyttävää, että jankkaat täällä, ettet hyväksy nopeaa kihlausta, no älä sinä mene nopeasti kihloihin, eksäsi saa mennä jos haluaa, se ei ole sinun asiasi ulista.
Jos tuntisin eksäsi onnittelisin jo ihan senkin takia, että pääsi sinusta eroon, olet hirveä ihminen, maaninen kyttääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette nähneet kertaakaan face to face, kun erositte?
Ei. Emme asu yhdessä. Hän soitti ja kertoi haluavansa erota. Halusin puhua asiasta face to face, mutta hän ei suostunut. Annoin hänen olla ja ajattelin, että nyt otan yhteyttä, että puhutaan asiat vihdoin selviksi. Sanoi, että hän on kihloissa. Kyllä koen oloni hieman petetyksi, kun mielestäni emme ole käsitelleet eroa vielä loppuun. En ole saanut edes tavaroitani hänen luotaan takaisin.
ap
Olen aina miettinyt kun ihmiset haluavat puhua eton selväksi ja pitää kasvotusten nähdä ja istua alas juttelemaan. Mitä te siis juttelette? Mitkä asiat puhutte selviksi?
Eikö riitä että haluaa erota ja ettei suhde enää toimi eikä ole tunteita?.Olen ap kuitenkin pahoillani puolestasi. Ilmeisesti haaveilit vielä yhteenpaluusta? Miksi muuten olisit halunnut nähdä?
Exä mennyt eteenpäin ja anteeksi nyt vaan miehet mutta usein mies ottaa saman tien uuden naisen. Monesti myös ne "laastari"suhteet päättyvät eroon.
Keskity nyt itsesi kuntoon saamiseen. Ehkä tuo järkytys exän kihlauksesta auttaa sinua kuitenkin eron yli?
Niin klisee mutta aika parantaa! Vuoden päästä tähän aikaan olet päässyt täysin yli exästä. Usko vaan!No esimerkiksi minä olen myynyt miehelle autoni, josta hänellä jäi vielä vähän velkaa. Minulla on tavaroita hänen luonaan, olisin kyllä halunnut ne takaisin, ennen kuin sinne menee uusi nainen käyttämään minun pyyhkeitäni ja latureitani. Ja ero tapahtui yhden todella ison riidan jälkeen, jota ei koskaan selvitetty enkä saanut pyytää anteeksi enkä vielä tänä päivänäkään tiedä, mitä silloin tapahtui.
Tottakai haaveilin yhteen paluusta, kun tilanne jäi minun mielestäni täysin kesken.
ap
Onko tämä provo? Oletko trolli? Koska kyllä nyt aikuinen ihminen osaa käydä hakemassa omat tavaransa pois eron koittaessa tai joku ystävä voi ne hakea!
Mitenköhän minä ne sieltä haen, kun exä ei suostunut näkemään? Murtaudunko sisälle vai?
ap
Hotellissako olet eron jälkeen asunut ilman mitään tavaroitasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eikö se ole vähän lapsellista, jos ei aikuiset ihmiset pysty sanomaan moi. Varsinkin kun pitäisi sopia esim tavaroiden hakemisesta.
Nämä jotkut kommentit kuulostavat vähän, anteeksi nyt, keskenkasvuisilta. Minusta on todella naurettavaa, että minun pitäisi nyt yhtäkkiä leikkiä, että en tunne koko ihmistä ja lähteä jollekin kostoretkelle poliisien kanssa vain koska exä jätti minut.
ap
No miten aiot ne kamasi saada ja auton maksuerän, jos sanoo ettei sovi? Ihan sama moikkaako, mutta laita sille kirjallinen tiedote, että sun on pakko pian ottaa yhteyttä johonkin viranomaistahoon, jos ei ala hommat sopia. Ei sinun tarvitse tuollasen pillin mukaan tanssia. Kai sulla on paperit siitä auton myynnistä ja velkakirja tai muuta vastaavaa?
No ihan vain kysymällä, milloin sopii? Niin kuin aikuiset ihmiset. Sitähän tässä nimenomaan tarkoitankin, että kyllä mielestäni on ihan normaalia, että exän kanssa ollaan puheväleissä. Se, että aikataulut eivät natsaa, ei nyt mielestäni ole mikään poliisiasia. Aiemmin en edes niitä kysynyt, kun halusin antaa tilanteen rauhoittua riidan jäljiltä.
ap
Jos eksäsi ei halua olla puheväleissä, hänellä on täysi oikeus ola puhumatta kanssasi. On ihan se ja sama mitä mieltä me muut tai sinä asiasta olet. Hän on saanut sinusta tarpeekseen, löytänyt onnen ja jatkaa elämäänsä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Menivät kuulemma kihloihin pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Sekö on sinusta riittävä aika tutustua toiseen, esim arkeen jne.
ap
Juu ap, sulle on raskaasti valehdeltu tuosta suhteesta.
Miehellä on ollut tuo sivusuhde tosi pitkään, mutta eihän mies sellaista koskaan vapaehtoisesti myönnä.
Mies kieltää aina pettämisensä viimeisen päälle loppuun,
Jos vaikka itse yllättää miehensä toisen naisen kanssa, oman kotinsa omasta makuuhuoneesta.
Niin vielä sittenkin mies kehtaa ja yrittää valehdella; Ettei tämä ole sitä, miltä tämä näyttää.
Näin se vaan menee useimpien pettäjien kanssa, olipa sitten pettäjänä nainen tai mies.
Kummallakin valehtelu on osa jokapäiväistä elämää, kunnes se ero lopulta tulee.
Edelleen, tästä on mielestäni nyt turha jauhaa. On täysin todistettava fakta, että tämä nainen on ollut eri maassa, kun olemme olleet yhdessä. Ja jos ovat olleet silloin jo netin kautta yhteydessä, se ei minun ymmärryksessäni selitä mitenkään, että lähes ensitapaamisella mennään kihloihin. Tai no, tekeehän ihmiset mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta minulle ei tulisi tuollainen mieleenkään.
ap
Mitä väliä sinun ymmärryksellä on kun kyse ei ole sinun elämästäsi? Eksäsi saa tehdä ihan niin kuin haluaa ja sinulla ei ole siihen nokan koputtamista. Ihan sama hyväksytkö vai et, sillä ei ole merkitystä. Laita asiallinen viesti, että haluat tavarasi takaisin ja, jos velkakirja on, pyydä maksamaan loput autosta ja anna olla. Ällistyttävää, että jankkaat täällä, ettet hyväksy nopeaa kihlausta, no älä sinä mene nopeasti kihloihin, eksäsi saa mennä jos haluaa, se ei ole sinun asiasi ulista.
Jos tuntisin eksäsi onnittelisin jo ihan senkin takia, että pääsi sinusta eroon, olet hirveä ihminen, maaninen kyttääjä.
Kyllä minä sanoisin, että kyse on minunkin elämästäni, kun kuitenkin ihan tunteva ja eroa sureva ihminen olen. Tietenkään minulla ei ole mitään päätäntävaltaa mihinkään, mutta kyllä koen olevani ihan normaali ihminen, kun mielessäni pyörii kysymyksiä miten se aiemmin tuntemani mies voi toimia noin omituisesti.
En ole tässä kysynyt, mitä asialle pitää tehdä, kun tietenkään en sille mitään voi. Tunteitani ja ajatuksianihan minä tässä selvittelen. En tiedä, mitä robotteja tällä palstalla on, jos ei eron jälkeen saisi olla yhtään pettynyt, rikki ja hämillään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mitä merkitystä sillä on mitä minä tai sinä asiasta olemme. Ei mitään, katsos kun aikuinen ihminen saa mennä kihloihin vaikka tapaamatta, se ei meille muille kuulu. Ei edes sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
ap
ap
Jos eksäsi ei halua olla puheväleissä, hänellä on täysi oikeus ola puhumatta kanssasi. On ihan se ja sama mitä mieltä me muut tai sinä asiasta olet. Hän on saanut sinusta tarpeekseen, löytänyt onnen ja jatkaa elämäänsä. Piste.
Mutta kun ME OLEMME PUHEVÄLEISSÄ. Missään en ole sanonut mitään muuta. Se oli tuo joku kommentoija, joka alkoi tuosta puhumaan ja piti minua jotenkin tyhmänä, kun olemme puheväleissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, okei, palstan kanta tuli siis selväksi. Eli se olenkin nyt minä, joka olen hullu, kun ihmettelen miten voi mennä kihloihin ihmisen kanssa, jota lapset eivät ole edes tavanneet.
Pyydän nöyrästi anteeksi ja menen nurkkaan häpeämään, kun kehtasin asiaa ihmetellä ja kertoa että minuun asia sattuu.
Pitäkää te sitten täydelliset elämänne ja tunteenne ja parisuhteenne.
ap
Missä vaiheessa ne lapset syntyi? Ette asuneet yhdessä? Tätä juttua veivatessa alkoi muksuja löytymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mitä merkitystä sillä on mitä minä tai sinä asiasta olemme. Ei mitään, katsos kun aikuinen ihminen saa mennä kihloihin vaikka tapaamatta, se ei meille muille kuulu. Ei edes sinulle.
Ja sinullekin: on ihan normaalia, että eron jälkeen on vielä tunteita ja surutyötä tehdään kuukausia. Minulle tällaisella asialla on todellakin merkitystä, koska uusi kihlattu näin äkkiä suhteen päättymisen jälkeen SATTUU. Onnea teille roboteille, joille ei mikään tunnu miltään.
ap
ap