Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta on alle 4 kuukautta ja exä on jo kihloissa

Vierailija
20.11.2021 |

Kyllä pikkuisen ottaa koville, kun ero tapahtui puhelimessa emmekä ole nähneet kertaakaan face to face.

Juu, tiedän, että tähän tulee kommentteja, että hyvä kun pääsin eroon ja turha itkeä perään, mutta se ei nyt auta. Haluaisin kuulla kokemuksia, onko jollekulle käynyt samalla tavalla.

Ja kun kuitenkin tästä tullaan sanomaan, että uusi nainen on ollut jo ennen eroa, tiedän varmasti, että ovat tavanneet vasta eromme jälkeen. Maantieteellisesti ei ole mahdollista, että olisivat tapailleet aiemmin (nainen asunut eri maassa).

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex mies ja lasten isä jätti toisen naisen vuoksi 20 vuoden suhteen jälkeen . Samalla paljastui että olivat olleet salasuhteessa jo vuoden selkäni takana.

Nainen alkoi tuomaan tavaroitaan asuntoomme ennen kuin ehdin muuttaa pois. Käsittämätöntä ettei voitu odottaa siihen asti että muutan pois. Ei tätä voi uskoa todeksi jos ei ole itse kokenut.

Aika paha järkytys varmaan huomata, että on tuollaisen paskan kanssa ollut noin pitkän ajan. Ei niin pienintä kunnioitusta, vaikka petti noin pahasti. Täysin vailla omaatuntoa. Otan osaa, todellakin!!! 

Vierailija
62/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että mies on deittaillut useampaa, tätä nykyistä kihlattua netissä, ja lopettanut sitten seksisuhteen kanssasi kun on tiennyt että nainen on tulossa samaan maahan.

Olkoon nyt tavannut netissä tai ei, kyllä tämä silti minusta on todella kummallista. Vai onko teidän mielestänne normaalia sopia kihloista ennen kuin olette fyysisesti tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä? Sehän minulle tietysti tuli ensimmäisenä mieleenkin, että tämä ihminen on ollut kuvioissa jo ennen minua, mutta on ihan fakta, että eivät ole voineet livenä tavata aiemmin. Vaikka olisivat netissä jutelleet miten kauan, en pysty ymmärtämään, kuka menee noin nopeasti ensitapaamisen jälkeen kihloihin. 

ap

Kai he nyt ovat tavanneet fyysisesti ennen kihloja?

Menivät kuulemma kihloihin pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Sekö on sinusta riittävä aika tutustua toiseen, esim arkeen jne. 

ap

Juu ap, sulle on raskaasti valehdeltu tuosta suhteesta.

Miehellä on ollut tuo sivusuhde tosi pitkään,  mutta eihän mies sellaista koskaan vapaehtoisesti myönnä.

Mies kieltää aina pettämisensä viimeisen päälle loppuun,

Jos vaikka itse yllättää miehensä toisen naisen kanssa, oman kotinsa omasta makuuhuoneesta.

Niin vielä sittenkin mies kehtaa ja yrittää valehdella; Ettei tämä ole sitä, miltä tämä näyttää.

Näin se  vaan menee  useimpien pettäjien kanssa, olipa sitten pettäjänä nainen tai mies.

Kummallakin valehtelu on osa jokapäiväistä elämää, kunnes se ero lopulta tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten. 

Mutta menisittekö itse kihloihin parin viikon päästä tapaamisesta, kun mies on vasta eronnut ja tavaratkin vielä hänen asunnollaan? Ihmettelen siis myös tätä naisen osuutta, kun on lapsiakin kuviossa. 

ap

No mikä ettei, jos se oikea osuu kohdalle ja edellinen suhde ihan paska sitten. 

Okei.. On siis näköjään joidenkin mielestä ihan normaalia noin vain tuoda lastenkin elämään yhtäkkiä vain uusi ihminen? itselle ei tulisi mieleenkään ennen kuin olisi tavattu lasten kanssa useamman kerran ja antanut heille aikaa sulatella asiaa. 

Ja siis edelleen, suhde ei ihmetytä, vaan kihlaus. 

ap 

Et vain ole kokenut järjen vievää salamarakkautta.

Salamarakkaus voi hyvin päätyä salama eroon. Näitä nähty.

Vierailija
64/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niiden exien elämää on stalkattava eron jälkeen? En ymmärrä.

Mitä stalkkaamista se on, että juttelee exänsä kanssa ja kysyy, mitä kuuluu ja missä mennään (onko jo valmis puhumaan)? 

ap

Vierailija
65/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette nähneet kertaakaan face to face, kun erositte? 

Ei. Emme asu yhdessä. Hän soitti ja kertoi haluavansa erota. Halusin puhua asiasta face to face, mutta hän ei suostunut. Annoin hänen olla ja ajattelin, että nyt otan yhteyttä, että puhutaan asiat vihdoin selviksi. Sanoi, että hän on kihloissa. Kyllä koen oloni hieman petetyksi, kun mielestäni emme ole käsitelleet eroa vielä loppuun. En ole saanut edes tavaroitani hänen luotaan takaisin. 

ap

Olen aina miettinyt kun ihmiset haluavat puhua eton selväksi ja pitää kasvotusten nähdä ja istua alas juttelemaan. Mitä te siis juttelette? Mitkä asiat puhutte selviksi?

Eikö riitä että haluaa erota ja ettei suhde enää toimi eikä ole tunteita?.

Olen ap kuitenkin pahoillani puolestasi. Ilmeisesti haaveilit vielä yhteenpaluusta? Miksi muuten olisit halunnut nähdä?

Exä mennyt eteenpäin ja anteeksi nyt vaan miehet mutta usein mies ottaa saman tien uuden naisen. Monesti myös ne "laastari"suhteet päättyvät eroon.

Keskity nyt itsesi kuntoon saamiseen. Ehkä tuo järkytys exän kihlauksesta auttaa sinua kuitenkin eron yli?

Niin klisee mutta aika parantaa! Vuoden päästä tähän aikaan olet päässyt täysin yli exästä. Usko vaan!

No esimerkiksi minä olen myynyt miehelle autoni, josta hänellä jäi vielä vähän velkaa. Minulla on tavaroita hänen luonaan, olisin kyllä halunnut ne takaisin, ennen kuin sinne menee uusi nainen käyttämään minun pyyhkeitäni ja latureitani. Ja ero tapahtui yhden todella ison riidan jälkeen, jota ei koskaan selvitetty enkä saanut pyytää anteeksi enkä vielä tänä päivänäkään tiedä, mitä silloin tapahtui. 

Tottakai haaveilin yhteen paluusta, kun tilanne jäi minun mielestäni täysin kesken. 

ap

Onko tämä provo? Oletko trolli? Koska kyllä nyt aikuinen ihminen osaa käydä hakemassa omat tavaransa pois eron koittaessa tai joku ystävä voi ne hakea!

Mitenköhän minä ne sieltä haen, kun exä ei suostunut näkemään? Murtaudunko sisälle vai? 

ap

Voisitko pyytää poliisit avuksi? Ota ainakin yhteyttä paikkakunnan oikeusaputoimistoon. 

Vierailija
66/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on face to face, naimistako?

Vierailija
67/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä stalkkaamista se on, että juttelee exänsä kanssa ja kysyy, mitä kuuluu ja missä mennään (onko jo valmis puhumaan)? 

ap

No tarviiko kysyä, että mitä kuuluu. Anna olla äläkä kysy mitään. 

Vierailija
68/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette edes asuneet yhdess siis? Ei ilmeisesti ollut kummoinen suhde ja toinen on mennyt nopesti elämässä eteenpäin. Ei siinä se kummenpaa sitten. 

Mutta menisittekö itse kihloihin parin viikon päästä tapaamisesta, kun mies on vasta eronnut ja tavaratkin vielä hänen asunnollaan? Ihmettelen siis myös tätä naisen osuutta, kun on lapsiakin kuviossa. 

ap

Okei.. On siis näköjään joidenkin mielestä ihan normaalia noin vain tuoda lastenkin elämään yhtäkkiä vain uusi ihminen? itselle ei tulisi mieleenkään ennen kuin olisi tavattu lasten kanssa useamman kerran ja antanut heille aikaa sulatella asiaa. 

ap 

Persehurmiota, alkuhuumaa tai rakastumista rakkauden tunteeseen. Tai oisko rakkaus tässä kuitenkin väärä termi? Kemiat ne vaan kolisevat ja alapäät lähettävät omia järjettömiä signaalejaan. Eiköhän se ole aina uuden kumppanin suhteen näin, siis sellaisten jotka viehättyvät toisistaan ulkoisesti?  ei ap

Vierailija
69/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän siltä, että mies on deittaillut useampaa, tätä nykyistä kihlattua netissä, ja lopettanut sitten seksisuhteen kanssasi kun on tiennyt että nainen on tulossa samaan maahan.

Olkoon nyt tavannut netissä tai ei, kyllä tämä silti minusta on todella kummallista. Vai onko teidän mielestänne normaalia sopia kihloista ennen kuin olette fyysisesti tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä? Sehän minulle tietysti tuli ensimmäisenä mieleenkin, että tämä ihminen on ollut kuvioissa jo ennen minua, mutta on ihan fakta, että eivät ole voineet livenä tavata aiemmin. Vaikka olisivat netissä jutelleet miten kauan, en pysty ymmärtämään, kuka menee noin nopeasti ensitapaamisen jälkeen kihloihin. 

ap

Kai he nyt ovat tavanneet fyysisesti ennen kihloja?

Menivät kuulemma kihloihin pari viikkoa tapaamisen jälkeen. Sekö on sinusta riittävä aika tutustua toiseen, esim arkeen jne. 

ap

Juu ap, sulle on raskaasti valehdeltu tuosta suhteesta.

Miehellä on ollut tuo sivusuhde tosi pitkään,  mutta eihän mies sellaista koskaan vapaehtoisesti myönnä.

Mies kieltää aina pettämisensä viimeisen päälle loppuun,

Jos vaikka itse yllättää miehensä toisen naisen kanssa, oman kotinsa omasta makuuhuoneesta.

Niin vielä sittenkin mies kehtaa ja yrittää valehdella; Ettei tämä ole sitä, miltä tämä näyttää.

Näin se  vaan menee  useimpien pettäjien kanssa, olipa sitten pettäjänä nainen tai mies.

Kummallakin valehtelu on osa jokapäiväistä elämää, kunnes se ero lopulta tulee.

Edelleen, tästä on mielestäni nyt turha jauhaa. On täysin todistettava fakta, että tämä nainen on ollut eri maassa, kun olemme olleet yhdessä. Ja jos ovat olleet silloin jo netin kautta yhteydessä, se ei minun ymmärryksessäni selitä mitenkään, että lähes ensitapaamisella mennään kihloihin. Tai no, tekeehän ihmiset mitä ihmeellisimpiä asioita, mutta minulle ei tulisi tuollainen mieleenkään. 

ap

Vierailija
70/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

no en tiedä, miten muilla, mutta minua ainakin inhottaa tilanne, jos ollaan jonkun kanssa sellaisissa väleissä, ettei pystytä sanomaan edes moi. 

ap

Vierailija
71/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on face to face, naimistako?

Hierotaan neniä typerys!

Vierailija
72/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap 

Kyllä olen tämän miehen kanssa aikoinaan. Mutta mikään salamarakkaus ei mene omien lapsieni edelle ja silloin tein selkeän päätöksen, että lasten takia edetään hitaasti. 

ap

Siksi sitä nimenomaan sanotaan järjen vieväksi, koska siinä lähtee järki eikä muista, että lasten takia kannattaisi edetä hitaammin.

Vierailija
73/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

no en tiedä, miten muilla, mutta minua ainakin inhottaa tilanne, jos ollaan jonkun kanssa sellaisissa väleissä, ettei pystytä sanomaan edes moi. 

ap

No hän ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssa, joten totuttele nyt ettei edes sano moi.  

Vierailija
74/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette nähneet kertaakaan face to face, kun erositte? 

Ei. Emme asu yhdessä. Hän soitti ja kertoi haluavansa erota. Halusin puhua asiasta face to face, mutta hän ei suostunut. Annoin hänen olla ja ajattelin, että nyt otan yhteyttä, että puhutaan asiat vihdoin selviksi. Sanoi, että hän on kihloissa. Kyllä koen oloni hieman petetyksi, kun mielestäni emme ole käsitelleet eroa vielä loppuun. En ole saanut edes tavaroitani hänen luotaan takaisin. 

ap

Olen aina miettinyt kun ihmiset haluavat puhua eton selväksi ja pitää kasvotusten nähdä ja istua alas juttelemaan. Mitä te siis juttelette? Mitkä asiat puhutte selviksi?

Eikö riitä että haluaa erota ja ettei suhde enää toimi eikä ole tunteita?.

Olen ap kuitenkin pahoillani puolestasi. Ilmeisesti haaveilit vielä yhteenpaluusta? Miksi muuten olisit halunnut nähdä?

Exä mennyt eteenpäin ja anteeksi nyt vaan miehet mutta usein mies ottaa saman tien uuden naisen. Monesti myös ne "laastari"suhteet päättyvät eroon.

Keskity nyt itsesi kuntoon saamiseen. Ehkä tuo järkytys exän kihlauksesta auttaa sinua kuitenkin eron yli?

Niin klisee mutta aika parantaa! Vuoden päästä tähän aikaan olet päässyt täysin yli exästä. Usko vaan!

No esimerkiksi minä olen myynyt miehelle autoni, josta hänellä jäi vielä vähän velkaa. Minulla on tavaroita hänen luonaan, olisin kyllä halunnut ne takaisin, ennen kuin sinne menee uusi nainen käyttämään minun pyyhkeitäni ja latureitani. Ja ero tapahtui yhden todella ison riidan jälkeen, jota ei koskaan selvitetty enkä saanut pyytää anteeksi enkä vielä tänä päivänäkään tiedä, mitä silloin tapahtui. 

Tottakai haaveilin yhteen paluusta, kun tilanne jäi minun mielestäni täysin kesken. 

ap

Onko tämä provo? Oletko trolli? Koska kyllä nyt aikuinen ihminen osaa käydä hakemassa omat tavaransa pois eron koittaessa tai joku ystävä voi ne hakea!

Mitenköhän minä ne sieltä haen, kun exä ei suostunut näkemään? Murtaudunko sisälle vai? 

ap

Voisitko pyytää poliisit avuksi? Ota ainakin yhteyttä paikkakunnan oikeusaputoimistoon. 

En tarkoittanut, että exä ei anna tavaroita. Vastasin tuolle kommentoijalle, joka sanoi, että miksen vain mene hakemaan tavaroita. Mieluiten tietysti hoidan asian ihan sovinnolla exän kanssa, mutta en ole kuin pari kertaa kysynyt, milloin voi käydä hakemassa ja hän on sanonut, ettei sovi. En nyt vielä näe tarvetta poliiseille. 

ap

Vierailija
75/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No hän ei halua olla missään tekemisissä sinun kanssa, joten totuttele nyt ettei edes sano moi.  

No jos noin sivistymätön moukka on, niin sitten pitää pakata ap:n tavarat ja maksaa loppusumma autosta, eikö? Joku puolueeton henkilö antaa ap:n käydä hakemassa kamansa. Epärehellinenkin on, kun pimittää toisen omaisuutta eikä maksa velkaansa. Ihan sama tuollaisen sian moikkaukset.  ei ap

Vierailija
76/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eikö se ole vähän lapsellista, jos ei aikuiset ihmiset pysty sanomaan moi. Varsinkin kun pitäisi sopia esim tavaroiden hakemisesta. 

Nämä jotkut kommentit kuulostavat vähän, anteeksi nyt, keskenkasvuisilta. Minusta on todella naurettavaa, että minun pitäisi nyt yhtäkkiä leikkiä, että en tunne koko ihmistä ja lähteä jollekin kostoretkelle poliisien kanssa vain koska exä jätti minut. 

ap

Vierailija
77/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap 

Kyllä olen tämän miehen kanssa aikoinaan. Mutta mikään salamarakkaus ei mene omien lapsieni edelle ja silloin tein selkeän päätöksen, että lasten takia edetään hitaasti. 

ap

Siksi sitä nimenomaan sanotaan järjen vieväksi, koska siinä lähtee järki eikä muista, että lasten takia kannattaisi edetä hitaammin.

No juu, niin pahoin ei ole järki vielä sumentunut, että kohtelen lapsiani miten sattuu. 

ap

Vierailija
78/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi sinun pitää ymmärtää?

Eihän asia kuulu sinulle mitenkään. Mies ilmoitti erosta sinulle, loppu on hänen omaa asiaansa.

Ja meitä on moneen junaan. Moni tuttavani on eronnut ja löytänyt heti uuden ja se uusi on ollut se oikea, ovat edenneet nopsaa tahtia. Huono kokemus sinun kanssasi saattoi avata silmät, kun hyvän löysi meni heti kihloihin.

Vierailija
79/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap 

ap

No juu, niin pahoin ei ole järki vielä sumentunut, että kohtelen lapsiani miten sattuu. 

ap

Mistä sinä tiedät miten hän kohtelee lapsiaan?

Oletpa sinä kummallinen ihminen tulet jätetyksi, taatusti ihan aiheesta, ja kätiset täällä kokemaasi nöyryytystä.

Vierailija
80/117 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eikö se ole vähän lapsellista, jos ei aikuiset ihmiset pysty sanomaan moi. Varsinkin kun pitäisi sopia esim tavaroiden hakemisesta. 

Nämä jotkut kommentit kuulostavat vähän, anteeksi nyt, keskenkasvuisilta. Minusta on todella naurettavaa, että minun pitäisi nyt yhtäkkiä leikkiä, että en tunne koko ihmistä ja lähteä jollekin kostoretkelle poliisien kanssa vain koska exä jätti minut. 

ap

No miten aiot ne kamasi saada ja auton maksuerän, jos sanoo ettei sovi? Ihan sama moikkaako, mutta laita sille kirjallinen tiedote, että sun on pakko pian ottaa yhteyttä johonkin viranomaistahoon, jos ei ala hommat sopia. Ei sinun tarvitse tuollasen pillin mukaan tanssia. Kai sulla on paperit siitä auton myynnistä ja velkakirja tai muuta vastaavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi