Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylini kaipaa päivitystä!

Vierailija
11.02.2015 |

olen kolmekymppinen ja minua luultiin tänään 55-vuotiaaksi äidikseni. Miten voin päivittää tyylini ikäiseni tasolle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Päiviltä.

Vierailija
2/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millaisia vaatteita yleensä käytät ja millainen vartalotyyppi sinulla on, niin on helpompi auttaa. Onko kampauksesi tätimäinen?

Vierailija
4/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se joka sua luuli äidiksesi oli vain optikon tarpeessa.

Vierailija
5/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu, kauneusleikkaus, parempi kampaus, muodikkaammat rillit, trendikkäät ja tyylikkäät vaatteet, ihohoito

Vierailija
6/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:30"]

Kerro millaisia vaatteita yleensä käytät ja millainen vartalotyyppi sinulla on, niin on helpompi auttaa. Onko kampauksesi tätimäinen?

[/quote]

Minulla on lapaluiden asti ylettyvä pitkä tukka. Vartalotyyppi taitaa olla omena.Käytössäni on vieläkin opiskeluaikaisiani maihareita jne. Tänään oli päällä t-paita, farkut, maiharit ja parka sekä messenger-tyylinen laukku.

Tuo väärinkäsitys ei ollut nolo yksistään minulle vaan ilmeisesti myös väärin käsittäneelle.

Vierailija
7/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:32"]

Hampaiden valkaisu, kauneusleikkaus, parempi kampaus, muodikkaammat rillit, trendikkäät ja tyylikkäät vaatteet, ihohoito

[/quote]

Minkälaista leikkausta suosittelet?

Vierailija
8/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikonnuillani perähikiällä tuollainen kommentti on tarkoitettu kohteliaisuudeksi sekä tyttärelle että äidille. Eli äitisi näyttää nuorelta ja sinulle povataan yhtä nuorta olemusta sitten kun olet äitisi ikäinen.