Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylini kaipaa päivitystä!

Vierailija
11.02.2015 |

olen kolmekymppinen ja minua luultiin tänään 55-vuotiaaksi äidikseni. Miten voin päivittää tyylini ikäiseni tasolle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Päiviltä.

Vierailija
2/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millaisia vaatteita yleensä käytät ja millainen vartalotyyppi sinulla on, niin on helpompi auttaa. Onko kampauksesi tätimäinen?

Vierailija
4/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se joka sua luuli äidiksesi oli vain optikon tarpeessa.

Vierailija
5/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu, kauneusleikkaus, parempi kampaus, muodikkaammat rillit, trendikkäät ja tyylikkäät vaatteet, ihohoito

Vierailija
6/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:30"]

Kerro millaisia vaatteita yleensä käytät ja millainen vartalotyyppi sinulla on, niin on helpompi auttaa. Onko kampauksesi tätimäinen?

[/quote]

Minulla on lapaluiden asti ylettyvä pitkä tukka. Vartalotyyppi taitaa olla omena.Käytössäni on vieläkin opiskeluaikaisiani maihareita jne. Tänään oli päällä t-paita, farkut, maiharit ja parka sekä messenger-tyylinen laukku.

Tuo väärinkäsitys ei ollut nolo yksistään minulle vaan ilmeisesti myös väärin käsittäneelle.

Vierailija
7/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:32"]

Hampaiden valkaisu, kauneusleikkaus, parempi kampaus, muodikkaammat rillit, trendikkäät ja tyylikkäät vaatteet, ihohoito

[/quote]

Minkälaista leikkausta suosittelet?

Vierailija
8/8 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikonnuillani perähikiällä tuollainen kommentti on tarkoitettu kohteliaisuudeksi sekä tyttärelle että äidille. Eli äitisi näyttää nuorelta ja sinulle povataan yhtä nuorta olemusta sitten kun olet äitisi ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi