Tyylini kaipaa päivitystä!
olen kolmekymppinen ja minua luultiin tänään 55-vuotiaaksi äidikseni. Miten voin päivittää tyylini ikäiseni tasolle?
Kommentit (8)
Kerro millaisia vaatteita yleensä käytät ja millainen vartalotyyppi sinulla on, niin on helpompi auttaa. Onko kampauksesi tätimäinen?
Ehkä se joka sua luuli äidiksesi oli vain optikon tarpeessa.
Hampaiden valkaisu, kauneusleikkaus, parempi kampaus, muodikkaammat rillit, trendikkäät ja tyylikkäät vaatteet, ihohoito
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:30"]
Kerro millaisia vaatteita yleensä käytät ja millainen vartalotyyppi sinulla on, niin on helpompi auttaa. Onko kampauksesi tätimäinen?
[/quote]
Minulla on lapaluiden asti ylettyvä pitkä tukka. Vartalotyyppi taitaa olla omena.Käytössäni on vieläkin opiskeluaikaisiani maihareita jne. Tänään oli päällä t-paita, farkut, maiharit ja parka sekä messenger-tyylinen laukku.
Tuo väärinkäsitys ei ollut nolo yksistään minulle vaan ilmeisesti myös väärin käsittäneelle.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:32"]
Hampaiden valkaisu, kauneusleikkaus, parempi kampaus, muodikkaammat rillit, trendikkäät ja tyylikkäät vaatteet, ihohoito
[/quote]
Minkälaista leikkausta suosittelet?
Kotikonnuillani perähikiällä tuollainen kommentti on tarkoitettu kohteliaisuudeksi sekä tyttärelle että äidille. Eli äitisi näyttää nuorelta ja sinulle povataan yhtä nuorta olemusta sitten kun olet äitisi ikäinen.
Kysy Päiviltä.