Missä tiedekunnassa eniten (hyvännäköisiä) miehiä ?
Kommentit (72)
En tiedä tiedekunnasta mutta täällä kemian, fysiikan ja biologian laitoksien lähellä yleensä norkoilee muutamia kuumia aasialaisia vaihtareita. Ne on jo varattuna minulle, sori ;)
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut että mihinkään kolutukseen arvosteltaisiin pääsykokeessa ulkonäköä.
Eikös teatterikorkeakouluun nimenomaan alaston ulkonäkö ole aika tärkeä? Miehillä olen valitettavasti ymmärtänyt tärkeäksi kriteeriksi, että ei seiso naisenkaan edessä.
Kauppis ja oikis! Myös lääkiksestä löytyy todella komeita ja älykkäitä miehiä.
Maatalous-ja metsätieteellinen tiedekunta.
Paljon komeita maajusseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut että mihinkään kolutukseen arvosteltaisiin pääsykokeessa ulkonäköä.
Eikös teatterikorkeakouluun nimenomaan alaston ulkonäkö ole aika tärkeä? Miehillä olen valitettavasti ymmärtänyt tärkeäksi kriteeriksi, että ei seiso naisenkaan edessä.
Tuota... Mitä?
t.Näyttelijä
Kauneus ja komeus on katsojan silmässä, joten riippuu keneltä kysyy. Omasta mielestäni liikunnalla. Siellä hengailin usein vaikka ala ei ollut lähelläkään omaa humanistista koulutustani. Eli ei sinne tiedekuntaan itse tarvitse päästä nauttiakseen maisemista ;)
Taidepuolella. Liikuntaa ei kannata katsoa, sillä kaikkihan tietää et liikunnanopettajilla viiraa päässä. Tai no, jos se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran ääneen :D Onneksi en aikoinaan hakenut teatterikorkeaan, vaikka olenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Taidepuolella. Liikuntaa ei kannata katsoa, sillä kaikkihan tietää et liikunnanopettajilla viiraa päässä. Tai no, jos se ei haittaa.
Tiesithän, että liikunnalta voi valmistua muuksikin kuin opettajaksi? Ja päässä viiraus ei varmasti haittaa kun ap kysyi vain ulkonäköä
Kaikkialla on sekä hyvännäköisiä että ei niin hyvän näköisiä, mutta sanoisin että teekkareissa on määrällisesti eniten hyvännäköisiä ja matlussa suhteellisesti eniten.