Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tiedekunnassa eniten (hyvännäköisiä) miehiä ?

Vierailija
10.02.2015 |

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla on sekä hyvännäköisiä että ei niin hyvän näköisiä, mutta sanoisin että teekkareissa on määrällisesti eniten hyvännäköisiä ja matlussa suhteellisesti eniten.

Vierailija
62/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tiedekunnasta mutta täällä kemian, fysiikan ja biologian laitoksien lähellä yleensä norkoilee muutamia kuumia aasialaisia vaihtareita. Ne on jo varattuna minulle, sori ;)

Vierailija
64/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullut että mihinkään kolutukseen arvosteltaisiin pääsykokeessa ulkonäköä.

Eikös teatterikorkeakouluun nimenomaan alaston ulkonäkö ole aika tärkeä? Miehillä olen valitettavasti ymmärtänyt tärkeäksi kriteeriksi, että ei seiso naisenkaan edessä.

Vierailija
65/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppis ja oikis! Myös lääkiksestä löytyy todella komeita ja älykkäitä miehiä.

Vierailija
66/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalous-ja metsätieteellinen tiedekunta.

Paljon komeita maajusseja.

Vierailija
67/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullut että mihinkään kolutukseen arvosteltaisiin pääsykokeessa ulkonäköä.

Eikös teatterikorkeakouluun nimenomaan alaston ulkonäkö ole aika tärkeä? Miehillä olen valitettavasti ymmärtänyt tärkeäksi kriteeriksi, että ei seiso naisenkaan edessä.

Tuota... Mitä?

t.Näyttelijä

Vierailija
68/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja komeus on katsojan silmässä, joten riippuu keneltä kysyy. Omasta mielestäni liikunnalla. Siellä hengailin usein vaikka ala ei ollut lähelläkään omaa humanistista koulutustani. Eli ei sinne tiedekuntaan itse tarvitse päästä nauttiakseen maisemista ;)

Vierailija
69/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidepuolella. Liikuntaa ei kannata katsoa, sillä kaikkihan tietää et liikunnanopettajilla viiraa päässä. Tai no, jos se ei haittaa.

Vierailija
70/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran ääneen :D Onneksi en aikoinaan hakenut teatterikorkeaan, vaikka olenkin nainen.

Vierailija
71/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidepuolella. Liikuntaa ei kannata katsoa, sillä kaikkihan tietää et liikunnanopettajilla viiraa päässä. Tai no, jos se ei haittaa.

Tiesithän, että liikunnalta voi valmistua muuksikin kuin opettajaksi? Ja päässä viiraus ei varmasti haittaa kun ap kysyi vain ulkonäköä

Vierailija
72/72 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistisessa