Hengitys haisee mädälle
Työkaverin hengitys haisee mädälle, mutta en tietenkään kehdannut huomauttaa siitä. Olisiko asiallista sanoa jotain vai vain kärsiä kauheasta mädän hajusta?
Kommentit (8)
Mikä tää juttu oikeasti on? Erään tutun henki haisee ihan kuolemalle toisinaan, välillä ei mitään. Onko sillä jotain proppuja suussa vai mikä vaivaa? Hammaslääkärissä kuitenkin käy säännöllisesti tietääkseni.
Voihan siellä olla hammas mädäntymässä ja odottaa lääkärille aikaa.
Proput haisee tosi pahalle mitä kauemmin muhivat sitä järkympi lemu!
Onko paro hammaskiveä? Mulla ei ole hammaskiveä. Eikä proppuja. Mutta silti luulen että hengitykseni haisee kakalle.
Hampaat ehjät ja puhtaat, ei proppuja ja silti hengitystä lähtee karmea haju. Hammaslääkärin mukaan vika ei ole suussa, vaan haju johtuu jostain muusta. Mutta mistä? Sitä ei ilmeisesti tiedä kuin taivaan enkelit?
Mulla on ainakin paha refluksi ja hammaskiveä joudutaan poistelemaan joka vuosi. Tiedän että hengityksen haisee ja yritän syödä purkkaa ja juoda paljon vettä, silti ärsyttää kun asiasta huomautellaan.. en minä sitä tahallani tee
Sano se sille jotenkin hienovaraisesti. Näin hän voi tehdä asialle jotain. Ei ainakaan ihmiset ala karttaa sen takia :)