Bloggaajat toisten ottamissa kuvissa
Jos tästä aiheesta on jo keskustelu linkatkaa. Selasin uusinta Elle-lehteä ja melko alussa oli kuvia katumuodista, jotka muistaakseni Kira oli ottanut. Yksi henkilö näytti tutulta, mutta kesti hetki aikaa tunnistaa henkilön olevan Alexa-bloggaaja. Miten ihminen voi olla niin eri näköinen omassa blogissaan? Huomasiko joku muukin tämän "ilmiön"?
Voi myös johtua siitä, että Alexalla ei ole paljon edestä otetusta-kuvakulmasta kuvia.
Kommentit (152)
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/104/2013/11/IMG_0021111.jpg
Vivian Valpuri, Mungolife, Strictly Style, ? , OC Julia, kukaan ei näytä tuossa kuvassa samalta kuin blogissa koska ei ole ehtinyt asetella itseään siihen tavan blogiasentoon. Onko tää joku ihmetyksen aihe muka? Kaikilla meillä on tietyt maneerit kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:08"]http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/104/2013/11/IMG_0021111.jpg
Vivian Valpuri, Mungolife, Strictly Style, ? , OC Julia, kukaan ei näytä tuossa kuvassa samalta kuin blogissa koska ei ole ehtinyt asetella itseään siihen tavan blogiasentoon. Onko tää joku ihmetyksen aihe muka? Kaikilla meillä on tietyt maneerit kuvissa.
[/quote]
Nää on kyllä kauniita mimmejä!
Onhan se pitkä. Puutalossaan kuvatut asukuvat on kuin nelliina seisois nukkekodissa :D
http://static.iltalehti.fi/iltvtyylicom/etu20140224037602807_820_t6.jpg
Anna on yleensä mielettömän kaunis mutta siitäkin saa huonoja kuvia.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:14"]http://static.iltalehti.fi/iltvtyylicom/etu20140224037602807_820_t6.jpg
Anna on yleensä mielettömän kaunis mutta siitäkin saa huonoja kuvia.
[/quote]
Bad hair day eh? ;)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:14"]
http://static.iltalehti.fi/iltvtyylicom/etu20140224037602807_820_t6.jpg Anna on yleensä mielettömän kaunis mutta siitäkin saa huonoja kuvia.
[/quote]
Onko tuo blogi jo loppunut?
Onkohan mungoanna livenä niin upean kaunis kuin kuvissa? Olen vähän kateellinen että se näyttää aina niin hyvältä.
Heh, ei tää oo mikään bloggaajiin rajoittuva "ilmiö". Ihan jokainen itsestään someen kuvia jakava laittaa sinne mieluiten ne itseään parhaiten imartelevat kuvat. Muut ihmiset taas laittaa sitten niitä huonompia, kun ei kukaan ole kavereidensa naamasta yhtä kriittinen kuin omastaan. Facebookissakin kaikki on ihan erinäköisiä profiilikuvissa verrattuna muiden käyttäjien lataamiin kuviin.
Nelliina oli real lifessa kauniimpi kuin blogissa just pituuden takia. Blogissaan tavallisen tylsän naapurin tytön näkönen mutta satuin näkee sen Ikeassa ja oli näyttävä mimmi.
Itse näytän kaikissa kavereiden kuvissa oudolta vaikka olen mielestäni kivan näköinen että kaikkia meitä ei vaan kuvat imartele.
En tiedä olenko outo, mutta minusta Alexa näyttää tuossa lehtikuvassa paremmalta? Mielestäni tuo kuvakulma sopii hänelle paremmin; blogin kuvakulmat ovat aina pikkuisen kummallisia ja epäluontevia, ja poseerausilmeet myös.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:44"]Nelliina oli real lifessa kauniimpi kuin blogissa just pituuden takia. Blogissaan tavallisen tylsän naapurin tytön näkönen mutta satuin näkee sen Ikeassa ja oli näyttävä mimmi.
Itse näytän kaikissa kavereiden kuvissa oudolta vaikka olen mielestäni kivan näköinen että kaikkia meitä ei vaan kuvat imartele.
[/quote]
itsekin olen nähnyt livenä ja mun mielestä sen vaatteet oli jotenkin teennäisen näköiset, ihan kun olis menossa naamiaisiin tai niinku joku mangaharrastaja...epäluonnollisen näköistä että joku käyttäis sellaisia mekkoja ja korkkareita, kiharoita ja huulipunaa ihan arkena. Ehkä me suomalaiset vaan ollaan niin harmaavarpusia.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:45"]En tiedä olenko outo, mutta minusta Alexa näyttää tuossa lehtikuvassa paremmalta? Mielestäni tuo kuvakulma sopii hänelle paremmin; blogin kuvakulmat ovat aina pikkuisen kummallisia ja epäluontevia, ja poseerausilmeet myös.
[/quote]
samaa mieltä, näyttää tuossa kuvassa rennolta ja hyvältä. Ja sanottava on että Alexa on livenä ihan nätti, se jotenkin epäonnistuu kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:44"]Nelliina oli real lifessa kauniimpi kuin blogissa just pituuden takia. Blogissaan tavallisen tylsän naapurin tytön näkönen mutta satuin näkee sen Ikeassa ja oli näyttävä mimmi.
[/quote]
itsekin olen nähnyt livenä ja mun mielestä sen vaatteet oli jotenkin teennäisen näköiset, ihan kun olis menossa naamiaisiin tai niinku joku mangaharrastaja...epäluonnollisen näköistä että joku käyttäis sellaisia mekkoja ja korkkareita, kiharoita ja huulipunaa ihan arkena. Ehkä me suomalaiset vaan ollaan niin harmaavarpusia.
[/quote]
Minusta on hienoa että joku pukeutuu persoonallisesti eikä ole kaltaiseni harmaavarpunen. Itse en kehtaa enkä uskalla, mietin liikaa mitä muut ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:23"]Onkohan mungoanna livenä niin upean kaunis kuin kuvissa? Olen vähän kateellinen että se näyttää aina niin hyvältä.
[/quote] He, Mungo löysi taas ketjun :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:33"]
Heh, ei tää oo mikään bloggaajiin rajoittuva "ilmiö". Ihan jokainen itsestään someen kuvia jakava laittaa sinne mieluiten ne itseään parhaiten imartelevat kuvat. Muut ihmiset taas laittaa sitten niitä huonompia, kun ei kukaan ole kavereidensa naamasta yhtä kriittinen kuin omastaan. Facebookissakin kaikki on ihan erinäköisiä profiilikuvissa verrattuna muiden käyttäjien lataamiin kuviin.
[/quote]
Näin on, käykää huviksenne katsomaan facebook kavereidenne profiileja niin jokainen itse otettu profiilikuva on sievä ko mikä mutta kavereiden ottamissa kuvissa on ties mitä kaksaria näkyvissä kun ei olla varauduttu kuvan ottoon. Mutta tää on ihan normaalia, eikä mikään ilkkumisen aihe niinkun täällä tuntuu olevan. En ole itsekään mikään ruusu jokaisessa bilekuvassa mitä kaverit faceen latailevat, välillä on silmät puolitangossa ja joskus näkyy 5 leukaa vaikka olen hoikka :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:23"]
Onkohan mungoanna livenä niin upean kaunis kuin kuvissa? Olen vähän kateellinen että se näyttää aina niin hyvältä.
[/quote]
voi jumalauta nyt tätä kulunutta virttä taas, en ole blogaaja itse. MINUN mielestäni Anna on superkaunis ja sun ei auta kuin hyväksyä se.
Minun mielestäni Mungo on upeannäköinen nainen, jonka tyyli ei imartele häntä tippaakaan. Miksi hyvä ulkomuoto suodaan yleensä niille, jotka eivät osaa sitä korostaa? Näyttävät kasvonpiirteet piilossa suttuisen pakkelikerroksen alla, tukka ihan vääränlainen, ja pukeutuminen suoraan Muotitalo de Pissis. Nyyh.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:44"]Nelliina oli real lifessa kauniimpi kuin blogissa just pituuden takia. Blogissaan tavallisen tylsän naapurin tytön näkönen mutta satuin näkee sen Ikeassa ja oli näyttävä mimmi.
[/quote]
[/quote]
Nojoo kyllä huomaa ettei äitinä ole enää niin aikaa panostaa kiharoihin ja asusteisiin ja rimpsuhelmoihin, noin niinkun oikeessa elämässä. Blogikuvat ssitten erikseen tietty
melkosta kulissia tosiaan että ihmisistä saa sekä huonoja että hyviä kuvia. AV-mammahan on tietysti aina kauneimmillaan jokaisessa räpsyssä joka kuvakulmasta.
Alexa on ihan perusmirkku, joissain kuvissa paremman näköinen kuin toisissa.