Bloggaajat toisten ottamissa kuvissa
Jos tästä aiheesta on jo keskustelu linkatkaa. Selasin uusinta Elle-lehteä ja melko alussa oli kuvia katumuodista, jotka muistaakseni Kira oli ottanut. Yksi henkilö näytti tutulta, mutta kesti hetki aikaa tunnistaa henkilön olevan Alexa-bloggaaja. Miten ihminen voi olla niin eri näköinen omassa blogissaan? Huomasiko joku muukin tämän "ilmiön"?
Voi myös johtua siitä, että Alexalla ei ole paljon edestä otetusta-kuvakulmasta kuvia.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="
[/quote]
Taidat olla se sama vajakki joka teki tänne vaikka kuinka paljon haukkuma-aloituksia ja esiinnyit myös itse nelliinana.
Minä olin se joka ilmiantoi tän hullun viestejä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:45"] Huomasin joskus Voileivän blogissa että [eräs jota ei täällä saa mainita] todella tuntee hyvät kuvakulmansa, kun oli niin erinäköinen Iinan blogin kuvissa [/quote] onko kyseessä bloggaajasta, joka oli kaksplussan lehden kannessa? [/quote] Ei vaan nelliina [/quote] Häh? Miten niin täällä ei saisi Nelliinaa mainita? [/quote] Se on yhen moden kaveri ja joka kerta ilmottaa asiattomaks kun löytää täältä keskustelun itsestään. Ja aina poistetaan vaikkei mitään negatiivista oliskaan. Näyttää aika usein siis pyörivän täällä. Että hyshys
[/quote]
Taidat olla se sama vajakki joka teki tänne vaikka kuinka paljon haukkuma-aloituksia ja esiinnyit myös itse nelliinana.
[/quote]
Mistäs sinä tiedät ettei tuo mode-juttu ole totta? Oletko itse nelliina?
[/quote]
enpä ole mutta laitetaas tästä kysymystä itse blogistille jos se helpottaa foliohattus kiristämistä. Jäi mieleen joku idari tääl esitti tätä blogistia musta maalaus mielessä ja raivostu kun blogaaja huomautti aiheesta, se oli tämä legendaarinen av blogiparodiaketju
[/quote]
Ja sitten lähtee koko ketju poistoon, kuten niin monta kertaa aikasemminki...huoh. Voisitteko pitää sen nelliinan pois täältä?
Emmi on itse kirjoittanut että sairaus on krooninen sisäelimen tulehdus että se rajaa melko hyvin pois vaihtoehtoja. Vielä kun huomioidaan minkä elimen taudit on huomattavasti lisääntyneet, voi kukin jotain päätellä. Enkä edes sanonut tietäväni varmana faktana saatikka kertonut taudin nimeä ;)
Alexaa ei kyllä juuri tunnista muiden ottamista kuvista
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:16"]Alexaa ei kyllä juuri tunnista muiden ottamista kuvista
[/quote]
Vähän liiottelun makua. Tunnistaa mutta blogimaneerit puuttuu vaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:45"] Huomasin joskus Voileivän blogissa että [eräs jota ei täällä saa mainita] todella tuntee hyvät kuvakulmansa, kun oli niin erinäköinen Iinan blogin kuvissa [/quote] onko kyseessä bloggaajasta, joka oli kaksplussan lehden kannessa? [/quote] Ei vaan nelliina [/quote] Häh? Miten niin täällä ei saisi Nelliinaa mainita? [/quote] Se on yhen moden kaveri ja joka kerta ilmottaa asiattomaks kun löytää täältä keskustelun itsestään. Ja aina poistetaan vaikkei mitään negatiivista oliskaan. Näyttää aika usein siis pyörivän täällä. Että hyshys
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:36"]
Hänhän tuskin edes käyttää meikkiä! Sitäpaitsi kaunispiirteinen ihminen on kaunis ilman meikkiäkin, ei meikki kasvojen luustoa muuta.
[/quote]
Jennihän suosii nude-meikkiä, eli ei todellakaan ole kuvissaan ilman meikkiä. Oletko kenties se sama, joka aiemmin ihasteli av:lla Miss HKI -kilpailijoiden "meikittömiä" kuvia (nude-meikki mainittiin otsikossakin)? :) Mutta joo, Jennillä on kyllä kauniit kasvonpiirteet (suuret silmät) ja onneksi leikkasi lob:in, joka sopii kasvoihin paljon palremmin ja hiukset näyttää nyt tuuheammilta.
Takaisin aiheeseen: Sofia Ruudulla on päinvastainen tilanne eli blogin kuvat ovat mielestäni epäimartelevia tai oudoista kuvakulmista, tosin rumaa siitä tytöstä ei saa tekemälläkään. Luulen, että syy piilee juuri siinä: kauniin ei tarvitse miettiä parhaita puoliaan tai kuvakulmia.
Syyttävä sormi osoittaa kyllä kvaajaankin päin, kuvat ovat nimittäin joskus epäskarppeja, huonosti rajattuja tai vain epäimartelevista kuvakulmista. Tai sitten Sofia vain haluaa antaa "tasoitusta" muille :p
Pahemmin esim. chicagoiidaa haukutaan tällä palstalla joka päivä kuin yhtäkään tämän ketjun bloggaajista. Turha esittää noin järkyttynyttä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
enpä ole mutta laitetaas tästä kysymystä itse blogistille jos se helpottaa foliohattus kiristämistä. Jäi mieleen joku idari tääl esitti tätä blogistia musta maalaus mielessä ja raivostu kun blogaaja huomautti aiheesta, se oli tämä legendaarinen av blogiparodiaketju
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:36"]
Hänhän tuskin edes käyttää meikkiä! Sitäpaitsi kaunispiirteinen ihminen on kaunis ilman meikkiäkin, ei meikki kasvojen luustoa muuta.
[/quote]
Jennihän suosii nude-meikkiä, eli ei todellakaan ole kuvissaan ilman meikkiä. Oletko kenties se sama, joka aiemmin ihasteli av:lla Miss HKI -kilpailijoiden "meikittömiä" kuvia (nude-meikki mainittiin otsikossakin)? :) Mutta joo, Jennillä on kyllä kauniit kasvonpiirteet (suuret silmät) ja onneksi leikkasi lob:in, joka sopii kasvoihin paljon palremmin ja hiukset näyttää nyt tuuheammilta.
[/quote]
Ohis, mikä on lob?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:02"]Pahemmin esim. chicagoiidaa haukutaan tällä palstalla joka päivä kuin yhtäkään tämän ketjun bloggaajista. Turha esittää noin järkyttynyttä.
[/quote]
chicagoiidahullu ja pipsahullu vois sulkea laitokseen, yhdessä. Haukkukoot toisiaan jatkossa. Mutta se että jotain muuta haukutaan ei oikeuta että jokaista voi sit haukkua kostoksi siitä.
Onko case nelliinahullu taas aktivoitunut :D sille kävi vähän nolot viimeksi kun jäi kiinni ai ai. Uutta yritystä putkeen vaan!
Yks epäimarteleva kuva ja ootte sitä mieltä että Emmillä on taikinanaama, vesipää ja mitä vielä? Hyi jestas ootte yksinkertaisia ihmisiä. Kaikista ihmisistä saa huonoja kuvia ja sellasia mitkä vääristää piirteet tosi oudon näköisiks. Ite oon esim. ihan perus nätti ja siro kasvoinen, mutta oikeasta kuvakulmasta mut saa näyttämään ihan hirveältä ja leveä naamaiselta. Että hengittäkää ihan syvään ja miettikää, että miks te haukutte täällä tuntemattomia ihmisiä.
Taikinanaamaisuushan yleensä johtuu liiasta hiilihydraattien syömisestä, että siksi varmaan sitä taikinanaamaisuutta on tässä ketjussa niin haukuttu, kun nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä paskan syömisellä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:36"] Hänhän tuskin edes käyttää meikkiä! Sitäpaitsi kaunispiirteinen ihminen on kaunis ilman meikkiäkin, ei meikki kasvojen luustoa muuta. [/quote] Jennihän suosii nude-meikkiä, eli ei todellakaan ole kuvissaan ilman meikkiä. Oletko kenties se sama, joka aiemmin ihasteli av:lla Miss HKI -kilpailijoiden "meikittömiä" kuvia (nude-meikki mainittiin otsikossakin)? :) Mutta joo, Jennillä on kyllä kauniit kasvonpiirteet (suuret silmät) ja onneksi leikkasi lob:in, joka sopii kasvoihin paljon palremmin ja hiukset näyttää nyt tuuheammilta. [/quote] Ohis, mikä on lob?
[/quote]
Long bob eli lob, pidempi polkkatukka.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:45"]Taikinanaamaisuushan yleensä johtuu liiasta hiilihydraattien syömisestä, että siksi varmaan sitä taikinanaamaisuutta on tässä ketjussa niin haukuttu, kun nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä paskan syömisellä.
[/quote]
Mun taikinanaamaisuus johtuu geeneistä että kiitos vain huikeasta itsetunnun kohottamisesta, meen tästä häpeemään
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:36"] Hänhän tuskin edes käyttää meikkiä! Sitäpaitsi kaunispiirteinen ihminen on kaunis ilman meikkiäkin, ei meikki kasvojen luustoa muuta. [/quote] Jennihän suosii nude-meikkiä, eli ei todellakaan ole kuvissaan ilman meikkiä. Oletko kenties se sama, joka aiemmin ihasteli av:lla Miss HKI -kilpailijoiden "meikittömiä" kuvia (nude-meikki mainittiin otsikossakin)? :) Mutta joo, Jennillä on kyllä kauniit kasvonpiirteet (suuret silmät) ja onneksi leikkasi lob:in, joka sopii kasvoihin paljon palremmin ja hiukset näyttää nyt tuuheammilta. [/quote] Ohis, mikä on lob?
[/quote]
Long bob eli lob, pidempi polkkatukka.
[/quote]
ahaa tänään opin jotain uutta taas
Taidan arvata mitä Emmi sairastaa jos kortisonia joutuu käyttämään. Se jos mikä turvottaa..
[/quote]
[/quote]
en oo kukaan tänne jo kommentoinneista, mut pisti silmää tuo foliohattu. jännä meinaan mite oot melki saman tien vastannu heti näihi "foliohatun" viesteihi. pyörikkö ihan nonstoppina täälä vai satukko olemaan mode? jäämme miettimään
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:12"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:03"]Leveät tai pyöreät kasvot eivät ole synonyymi taikinanaamalle, joten lakatkaa nyt kuukasvot jo itkemästä. Myös kapeakasvoisella voi olla taikinanaama. Ymmärtäkä nyt jo, ettei ole sama asia. Sellainen löllöinen taikinapärstä voi olla hevosennaamaisellakin. [/quote] sinä siis olet sitä mieltä että kuunaama on huono naama ja sellaisen ihmisen pitää ymmärtää hävetä itseään ja naamaansa eikä missään tapauksessa kehdata pitää blogia? Esimerkiksi Emmin ois nyt vaan syytä ymmärtää vaihtaa naamaansa että saa oikeuden olla bloggaaja. Suosittelen teille muiden ulkonäköä haukkuville vähän avarampaa mieltä ja sivistystä pitää turpa kiinni jos ei ole muuta sanottavaa kuin läskinaama, hevosnaama tai kuunaama löllöpää toisen naisen ulkonäöstä. Ei ihme että koulukiusaus kukoistaa kun vanhemmat käyttäytyvät tähän malliin, jostain se perseily opitaan. [/quote] Missä kohtaa sanoin, että kuunaama on huono naama ja että kuunaaman pitäisi hävetä itseään? Care to elaborate? Justhan tuohon kirjoitin, että leveät/ pyöreät/ kuukasvot EIVÄT tarkoita sitä, että olisi automaattisesti taikinanaama. [/quote] Onko taikinanaama mielestäsi sitten hävettävä ominaisuus vai miksi tästä x-naama aiheesta väännät? Kuunaamaa, leveänaama hyvä, taikinanaama huono? Minusta on aika junttia puhua yhdestäkään ihmisen ominaisuudesta siihen sävyyn että kyllä on kauheeta että näyttää tuolta ja tältä.
[/quote]
En täällä myöskään missään haukkunut tai erityisesti kauhistellut taikinanaamoja, totesin vaan, että outoa, miten noilla muutamalla nuorellakin bloggaajilla sellainen on. En myöskään maininnut ainuttakaan bloggaajaa nimeltä. Että silleen. Jos nyt jo antaisit olla.
[/quote]
mua nyt vaan luontaisesti vituttaa muiden naaman haukkuminen, se ei sovi oikeustajuuni.