Bloggaajat toisten ottamissa kuvissa
Jos tästä aiheesta on jo keskustelu linkatkaa. Selasin uusinta Elle-lehteä ja melko alussa oli kuvia katumuodista, jotka muistaakseni Kira oli ottanut. Yksi henkilö näytti tutulta, mutta kesti hetki aikaa tunnistaa henkilön olevan Alexa-bloggaaja. Miten ihminen voi olla niin eri näköinen omassa blogissaan? Huomasiko joku muukin tämän "ilmiön"?
Voi myös johtua siitä, että Alexalla ei ole paljon edestä otetusta-kuvakulmasta kuvia.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:11"]
No miltä näyttää?
[/quote]
Kivalta tavalliselta naiselta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:09"] Minun mielestäni Mungo on upeannäköinen nainen, jonka tyyli ei imartele häntä tippaakaan. Miksi hyvä ulkomuoto suodaan yleensä niille, jotka eivät osaa sitä korostaa? Näyttävät kasvonpiirteet piilossa suttuisen pakkelikerroksen alla, tukka ihan vääränlainen, ja pukeutuminen suoraan Muotitalo de Pissis. Nyyh. [/quote] Niin no, tää on sun mielipide. Anna itse tykkää omasta tyylistään niin se hänelle suotakoon. Outoa rasittua toisen ihmisen vaatteista, kaikki pukoon mitä haluaa ja missä viihtyy.
[/quote]
No totta kai se hänelle suotakoon, ja totta kai tämä on vain minun mielipiteeni. Jos Mungo tulisi kadulla vastaan, niin en tietenkään ajattelisi, että herrajumala mikä pellemeikki ja mitä kammotavia rättejä tuolla on päällä. Ihan normaalit vaatteet ja meikit (ja totta kai kalliinnäköiset asusteet) hänellä on.
Mutta sepä se onkin, että tuntuu jotenkin haaskaukselta, että on kuitenkin pohjimmiltaan noin kaunis ja näyttävä nainen kyseessä, ja lopputulos on noin "tavallinen". Hänestä saisi stailattua vaikka millaisen: sellaisen, joka erottuisi edukseen missä tilanteessa tahansa.
Ei tämä minua mitenkään erityisesti "rasita"; en edes seuraa Mungon blogia. Tulipahan mieleen kun ketjussa hänen ulkonäöstään alettiin puhumaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:09"] Minun mielestäni Mungo on upeannäköinen nainen, jonka tyyli ei imartele häntä tippaakaan. Miksi hyvä ulkomuoto suodaan yleensä niille, jotka eivät osaa sitä korostaa? Näyttävät kasvonpiirteet piilossa suttuisen pakkelikerroksen alla, tukka ihan vääränlainen, ja pukeutuminen suoraan Muotitalo de Pissis. Nyyh. [/quote] Niin no, tää on sun mielipide. Anna itse tykkää omasta tyylistään niin se hänelle suotakoon. Outoa rasittua toisen ihmisen vaatteista, kaikki pukoon mitä haluaa ja missä viihtyy.
[/quote]
No totta kai se hänelle suotakoon, ja totta kai tämä on vain minun mielipiteeni. Jos Mungo tulisi kadulla vastaan, niin en tietenkään ajattelisi, että herrajumala mikä pellemeikki ja mitä kammotavia rättejä tuolla on päällä. Ihan normaalit vaatteet ja meikit (ja totta kai kalliinnäköiset asusteet) hänellä on.
Mutta sepä se onkin, että tuntuu jotenkin haaskaukselta, että on kuitenkin pohjimmiltaan noin kaunis ja näyttävä nainen kyseessä, ja lopputulos on noin "tavallinen". Hänestä saisi stailattua vaikka millaisen: sellaisen, joka erottuisi edukseen missä tilanteessa tahansa.
Ei tämä minua mitenkään erityisesti "rasita"; en edes seuraa Mungon blogia. Tulipahan mieleen kun ketjussa hänen ulkonäöstään alettiin puhumaan.
[/quote]
Mungo näyttää kyllä edustavalta ihan noissa nykyisissäkin vaatteissaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
Ja lisään vielä, että jos olisi joku tavallinen vastaantulija kyseessä, en uhraisi k.o. ihmisen tyylille ajatustakaan. Jokainen tosiaan pukeutukoon miten haluaa.
Mutta kyseessä on kuitenkin Suomen parhaiten tienaava tyylibloggaaja, joka on myös pitänyt tyylivinkkipalstaa Iltalehdelle. Käsittääkseni tällaiset ihmiset, jotka haluavat profiloitua julkisuudessa pukeutumistyylinsä vuoksi, nimenomaan haluaisivat tyylinsä herättävän keskustelua?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:09"] Minun mielestäni Mungo on upeannäköinen nainen, jonka tyyli ei imartele häntä tippaakaan. Miksi hyvä ulkomuoto suodaan yleensä niille, jotka eivät osaa sitä korostaa? Näyttävät kasvonpiirteet piilossa suttuisen pakkelikerroksen alla, tukka ihan vääränlainen, ja pukeutuminen suoraan Muotitalo de Pissis. Nyyh. [/quote] Niin no, tää on sun mielipide. Anna itse tykkää omasta tyylistään niin se hänelle suotakoon. Outoa rasittua toisen ihmisen vaatteista, kaikki pukoon mitä haluaa ja missä viihtyy. [/quote] No totta kai se hänelle suotakoon, ja totta kai tämä on vain minun mielipiteeni. Jos Mungo tulisi kadulla vastaan, niin en tietenkään ajattelisi, että herrajumala mikä pellemeikki ja mitä kammotavia rättejä tuolla on päällä. Ihan normaalit vaatteet ja meikit (ja totta kai kalliinnäköiset asusteet) hänellä on. Mutta sepä se onkin, että tuntuu jotenkin haaskaukselta, että on kuitenkin pohjimmiltaan noin kaunis ja näyttävä nainen kyseessä, ja lopputulos on noin "tavallinen". Hänestä saisi stailattua vaikka millaisen: sellaisen, joka erottuisi edukseen missä tilanteessa tahansa. Ei tämä minua mitenkään erityisesti "rasita"; en edes seuraa Mungon blogia. Tulipahan mieleen kun ketjussa hänen ulkonäöstään alettiin puhumaan. [/quote] Mungo näyttää kyllä edustavalta ihan noissa nykyisissäkin vaatteissaan.
[/quote]
Let's agree to disagree :) Varmasti moni on kanssasi samaa mieltä, ei kai hän muuten tuollaisiin tienesteihin pääsisi blogillaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:24"]Alexan suoraan edestä otetusta kuvasta tulee ikävä kyllä mieleen Miss Piggy... [/quote] Kuin suora kopio.
[/quote]
Itse huomasin yhdennäköisyyden heti ekaalla kerralla blogiin eksyttyäni (olen vanha Muppet-fani). Alexa on joskus aikanaan puhunut asiasta blogissaan lähinnä hyvänä vitsinä: https://mycosmo.fi/article/alexadagmar/i-m-miss-piggy
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:39"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:03"] Aikamoisia taikinanaamoja kuvien perusteella muutamat tässä ketjussa mainituista bloggaajista. Outoa, että jo nuorilla ihmisillä on tuollaista selluliittia naamassa. [/quote] Selluliittia naamassa? :D Jep jep. Jotain rajaa nyt näihin väitteisiin (tai haukkuihin). Joillain ihmisillä nyt vain on tosi leveät tai pyöreät kasvot luonnostaan, eikä sille oikein voi mitään. Ylipaino tietenkin pyöristää kasvoja, mutta tuo Emmi on ainakin ihan normaalipainoinen. [/quote] No ei lihavankaan naamaa kukaan normaali ihminen ala haukkumaan rumaksi selluliittinaamaksi. Pidän näitä haukkujia vähän säälittävinä reppanoina jos ei riitä ymmärrys kuin 5v tasoiseen haukkumiseen. [/quote] No ei tietenkään ala. Haluaisin kyllä nähdä sellaisen henkilön, jolla on selluliittia naamassa... [/quote] http://www.livestrong.com/article/271717-how-to-get-rid-of-cellulite-on-my-face/ [/quote] Jaaha nyt pitää siis ymmärtää hävetä myös omia luontaisesti leveitä kasvojani ja alkaa käymään kalliissa hoidoissa että häivytäisin piirteeni. Välillä surettaa jo valmiiksi että kaksi pientä tytärtäni tulee joutuun teidänlaistenne ivaajien kynsiin vaikka nyt siksi että ovat perineet äitinsä posket.
[/quote]
Voi hyvänen aika sentään... se, että on pyöreät kasvot, ei tarkoita sitä, että olisi selluliittiä naamassa. Sellainen taikinainen naama on ihan eria asia, kuin pyöreät kasvot.
Leveät tai pyöreät kasvot eivät ole synonyymi taikinanaamalle, joten lakatkaa nyt kuukasvot jo itkemästä. Myös kapeakasvoisella voi olla taikinanaama. Ymmärtäkä nyt jo, ettei ole sama asia. Sellainen löllöinen taikinapärstä voi olla hevosennaamaisellakin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:39"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:03"] Aikamoisia taikinanaamoja kuvien perusteella muutamat tässä ketjussa mainituista bloggaajista. Outoa, että jo nuorilla ihmisillä on tuollaista selluliittia naamassa. [/quote] Selluliittia naamassa? :D Jep jep. Jotain rajaa nyt näihin väitteisiin (tai haukkuihin). Joillain ihmisillä nyt vain on tosi leveät tai pyöreät kasvot luonnostaan, eikä sille oikein voi mitään. Ylipaino tietenkin pyöristää kasvoja, mutta tuo Emmi on ainakin ihan normaalipainoinen. [/quote] No ei lihavankaan naamaa kukaan normaali ihminen ala haukkumaan rumaksi selluliittinaamaksi. Pidän näitä haukkujia vähän säälittävinä reppanoina jos ei riitä ymmärrys kuin 5v tasoiseen haukkumiseen. [/quote] No ei tietenkään ala. Haluaisin kyllä nähdä sellaisen henkilön, jolla on selluliittia naamassa... [/quote] http://www.livestrong.com/article/271717-how-to-get-rid-of-cellulite-on-my-face/ [/quote] Jaaha nyt pitää siis ymmärtää hävetä myös omia luontaisesti leveitä kasvojani ja alkaa käymään kalliissa hoidoissa että häivytäisin piirteeni. Välillä surettaa jo valmiiksi että kaksi pientä tytärtäni tulee joutuun teidänlaistenne ivaajien kynsiin vaikka nyt siksi että ovat perineet äitinsä posket.
[/quote]
Voi hyvänen aika sentään... se, että on pyöreät kasvot, ei tarkoita sitä, että olisi selluliittiä naamassa. Sellainen taikinainen naama on ihan eria asia, kuin pyöreät kasvot.
[/quote]
ja mitäköhän ihminen voi taikinanaamalleen? Ei helvetti näitä juttuja hohhoijaa. Mutta kiva että pyöreät poskeni saivat synninpäästön, en olekaan viallinen...
Mun mielestä pyöreät kasvot on ihanat ja nuorekkaat. T: luiseva ja pitkänaamainen mamma.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:03"]Leveät tai pyöreät kasvot eivät ole synonyymi taikinanaamalle, joten lakatkaa nyt kuukasvot jo itkemästä. Myös kapeakasvoisella voi olla taikinanaama. Ymmärtäkä nyt jo, ettei ole sama asia. Sellainen löllöinen taikinapärstä voi olla hevosennaamaisellakin.
[/quote]
sinä siis olet sitä mieltä että kuunaama on huono naama ja sellaisen ihmisen pitää ymmärtää hävetä itseään ja naamaansa eikä missään tapauksessa kehdata pitää blogia? Esimerkiksi Emmin ois nyt vaan syytä ymmärtää vaihtaa naamaansa että saa oikeuden olla bloggaaja.
Suosittelen teille muiden ulkonäköä haukkuville vähän avarampaa mieltä ja sivistystä pitää turpa kiinni jos ei ole muuta sanottavaa kuin läskinaama, hevosnaama tai kuunaama löllöpää toisen naisen ulkonäöstä. Ei ihme että koulukiusaus kukoistaa kun vanhemmat käyttäytyvät tähän malliin, jostain se perseily opitaan.
Minulla on jostain jäänyt sellainen mielikuva, että Emmillä on jokin on-off-sairaus, jonka takia joutuu välillä syömään isojakin annoksia kortisonia.
Eli kuunaama-nimittely on jo siksikin todella mautonta. Kortisoni nyt vaan turvottaa naamaa, sille ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:06"]Voi, olis mahtavaa nähdä Xenia ilman suppusuu poseerausta. Hänen naamansa on nähty jo miljoonaan kertaan samasta kuvakulmasta, samalla muikealla ilmeellä varustettuna!
[/quote]
Semmonen kuva olis kyllä kiva nähdä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:11"]No miltä näyttää?
Hyvin kyllä osaa omissa kuvissaan häivyttää kaksarin, posket ja pienen leuan. Ekan kerran kun näin telkkarissa niin ero oli tosi suuri kun kuvakulmia ei voinu itse valita,verrattuna blogikuviin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:11"]No miltä näyttää? [/quote] Hyvin kyllä osaa omissa kuvissaan häivyttää kaksarin, posket ja pienen leuan. Ekan kerran kun näin telkkarissa niin ero oli tosi suuri kun kuvakulmia ei voinu itse valita,verrattuna blogikuviin.
[/quote]
Sää varmaan kuvissa erityisesti korostat kaksarias? Nelliinalla on pyöreät kasvot senhän nyt näkee jokainen, mutta mitä sitten. Emmillä on leveät kasvot mutta mitä sitten. SS Hannalla on pieni leuka mutta mitä sitten. Jokainen valitsee itsestään sellaisia kuvia kuin haluaa eikä luonnollisestikaan korosta niitä muka huonoja puoliaan, miksi tää on blogaajien kohdalla olevinaan joku järkky kohupaljastus hui!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:03"]Leveät tai pyöreät kasvot eivät ole synonyymi taikinanaamalle, joten lakatkaa nyt kuukasvot jo itkemästä. Myös kapeakasvoisella voi olla taikinanaama. Ymmärtäkä nyt jo, ettei ole sama asia. Sellainen löllöinen taikinapärstä voi olla hevosennaamaisellakin. [/quote] sinä siis olet sitä mieltä että kuunaama on huono naama ja sellaisen ihmisen pitää ymmärtää hävetä itseään ja naamaansa eikä missään tapauksessa kehdata pitää blogia? Esimerkiksi Emmin ois nyt vaan syytä ymmärtää vaihtaa naamaansa että saa oikeuden olla bloggaaja. Suosittelen teille muiden ulkonäköä haukkuville vähän avarampaa mieltä ja sivistystä pitää turpa kiinni jos ei ole muuta sanottavaa kuin läskinaama, hevosnaama tai kuunaama löllöpää toisen naisen ulkonäöstä. Ei ihme että koulukiusaus kukoistaa kun vanhemmat käyttäytyvät tähän malliin, jostain se perseily opitaan.
[/quote]
Missä kohtaa sanoin, että kuunaama on huono naama ja että kuunaaman pitäisi hävetä itseään? Care to elaborate? Justhan tuohon kirjoitin, että leveät/ pyöreät/ kuukasvot EIVÄT tarkoita sitä, että olisi automaattisesti taikinanaama.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:03"]Leveät tai pyöreät kasvot eivät ole synonyymi taikinanaamalle, joten lakatkaa nyt kuukasvot jo itkemästä. Myös kapeakasvoisella voi olla taikinanaama. Ymmärtäkä nyt jo, ettei ole sama asia. Sellainen löllöinen taikinapärstä voi olla hevosennaamaisellakin. [/quote] sinä siis olet sitä mieltä että kuunaama on huono naama ja sellaisen ihmisen pitää ymmärtää hävetä itseään ja naamaansa eikä missään tapauksessa kehdata pitää blogia? Esimerkiksi Emmin ois nyt vaan syytä ymmärtää vaihtaa naamaansa että saa oikeuden olla bloggaaja. Suosittelen teille muiden ulkonäköä haukkuville vähän avarampaa mieltä ja sivistystä pitää turpa kiinni jos ei ole muuta sanottavaa kuin läskinaama, hevosnaama tai kuunaama löllöpää toisen naisen ulkonäöstä. Ei ihme että koulukiusaus kukoistaa kun vanhemmat käyttäytyvät tähän malliin, jostain se perseily opitaan.
[/quote]
Missä kohtaa sanoin, että kuunaama on huono naama ja että kuunaaman pitäisi hävetä itseään? Care to elaborate? Justhan tuohon kirjoitin, että leveät/ pyöreät/ kuukasvot EIVÄT tarkoita sitä, että olisi automaattisesti taikinanaama.
[/quote]
Onko taikinanaama mielestäsi sitten hävettävä ominaisuus vai miksi tästä x-naama aiheesta väännät? Kuunaamaa, leveänaama hyvä, taikinanaama huono? Minusta on aika junttia puhua yhdestäkään ihmisen ominaisuudesta siihen sävyyn että kyllä on kauheeta että näyttää tuolta ja tältä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:12"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:03"]Leveät tai pyöreät kasvot eivät ole synonyymi taikinanaamalle, joten lakatkaa nyt kuukasvot jo itkemästä. Myös kapeakasvoisella voi olla taikinanaama. Ymmärtäkä nyt jo, ettei ole sama asia. Sellainen löllöinen taikinapärstä voi olla hevosennaamaisellakin. [/quote] sinä siis olet sitä mieltä että kuunaama on huono naama ja sellaisen ihmisen pitää ymmärtää hävetä itseään ja naamaansa eikä missään tapauksessa kehdata pitää blogia? Esimerkiksi Emmin ois nyt vaan syytä ymmärtää vaihtaa naamaansa että saa oikeuden olla bloggaaja. Suosittelen teille muiden ulkonäköä haukkuville vähän avarampaa mieltä ja sivistystä pitää turpa kiinni jos ei ole muuta sanottavaa kuin läskinaama, hevosnaama tai kuunaama löllöpää toisen naisen ulkonäöstä. Ei ihme että koulukiusaus kukoistaa kun vanhemmat käyttäytyvät tähän malliin, jostain se perseily opitaan. [/quote] Missä kohtaa sanoin, että kuunaama on huono naama ja että kuunaaman pitäisi hävetä itseään? Care to elaborate? Justhan tuohon kirjoitin, että leveät/ pyöreät/ kuukasvot EIVÄT tarkoita sitä, että olisi automaattisesti taikinanaama. [/quote] Onko taikinanaama mielestäsi sitten hävettävä ominaisuus vai miksi tästä x-naama aiheesta väännät? Kuunaamaa, leveänaama hyvä, taikinanaama huono? Minusta on aika junttia puhua yhdestäkään ihmisen ominaisuudesta siihen sävyyn että kyllä on kauheeta että näyttää tuolta ja tältä.
[/quote]
En täällä myöskään missään haukkunut tai erityisesti kauhistellut taikinanaamoja, totesin vaan, että outoa, miten noilla muutamalla nuorellakin bloggaajilla sellainen on. En myöskään maininnut ainuttakaan bloggaajaa nimeltä. Että silleen. Jos nyt jo antaisit olla.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:09"]
Minun mielestäni Mungo on upeannäköinen nainen, jonka tyyli ei imartele häntä tippaakaan. Miksi hyvä ulkomuoto suodaan yleensä niille, jotka eivät osaa sitä korostaa? Näyttävät kasvonpiirteet piilossa suttuisen pakkelikerroksen alla, tukka ihan vääränlainen, ja pukeutuminen suoraan Muotitalo de Pissis. Nyyh.
[/quote]
Niin no, tää on sun mielipide. Anna itse tykkää omasta tyylistään niin se hänelle suotakoon. Outoa rasittua toisen ihmisen vaatteista, kaikki pukoon mitä haluaa ja missä viihtyy.