Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vuokranantaja purkaa jo tehdyn vuokrasopimuksen jossa vakuus on hoidettu jos hän alkaa epäillä maksukykyä?

Minde
20.11.2021 |

Tilanne on se, että olen tehnyt vuokrasopimuksen 1.12 alkaen ja vakuus on tullut Kelasta pitkän sairasloman vuoksi mutta joulukuussa olen palaamassa töihin. Tänään hän alkoi epäröidä maksukykyä ja lisäksi oli urkkinut Facebookprofiiliani mistä käy ilmi että teen myös eri alan töitä kuin mistä kerroin. Hän sanoi miettivänsä asiaa maanantaihin ja nyt on vaikea saada mielenrauhaa viikonlopuksi etten jää kodittomaksi.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki rakentaa uusia vuokrakerrostaloja, itse olen ajatellut vaihtaa sellaiseen. Ei tarvitse pelätä sitäkään, että asunto myydään.

Vierailija
102/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunki rakentaa uusia vuokrakerrostaloja, itse olen ajatellut vaihtaa sellaiseen. Ei tarvitse pelätä sitäkään, että asunto myydään.

Kaupungin asuntoihin ovat myös lemmikit tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin asuntoihin ovat myös lemmikit tervetulleita.

Kaupunki remontoi myös säännöllisesti vanhoja kerrostaloja. 1970-luvulla rakennetussa vuokrakerrostalossa jo 3 kertaa vaihdettu uudet keittiökaapit ja seinät maalataan säännöllisesti, pihat hoidetaan, ovat paremmassa kunnossa kuin yksityisten omistamat asunnot.

Vierailija
104/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menty kysymäni asian ohi, kerroin vuokranantajallle nyt myös mun toisesta työstä ja se oli ok joten tätä ei tarvitse enää puida.

Vierailija
105/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ei kannata valehdella vuokranantajalle.

Voi mutta joutuu maksamaan kuukauden suuruisen korvauksen.

Vierailija
106/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on menty kysymäni asian ohi, kerroin vuokranantajallle nyt myös mun toisesta työstä ja se oli ok joten tätä ei tarvitse enää puida.

Itse olet avannut keskustelun julkiselle foorumille, ei ole sen jälkeen enää omassa kontrollissa. 

Vierailija
107/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa AP;n kirjoittama. Vuokranantaja itse löysi tiedon. Joku muu vuokranantaja paniikissa?

Vierailija
108/108 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokranantajalla oikeus tietää mitä töitä teen? Töistä tietysti saa kysyä, mutta onko oikeutta tietää, että mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän