Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4,5 vuotta epäonnistuneita laihdutus yrityksiä, joko saa luovuttaa? Mitat 161cm ja 96kg epätoivo ja itku päivittäistä

Vierailija
20.11.2021 |

5kg lähti kesällä vahingossa, syynä varmaan helle.

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on Ozempic. Pyydä lääkäriltä resepti, kokeile ja ylläty.

Minulla on juuri saatu Ozempic-resepti, jota alan käyttää, kunhan sitä taas saa apteekista: jee!!!

Vierailija
162/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus-yritykset eivät ylipainoon auta. On tehtävä uusiksi ja pysyviksi esim. ruokailutottumukset. Laihtuminen vaatii pysyvää elämäntapa-muutosta.

Vierailija
164/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on Ozempic. Pyydä lääkäriltä resepti, kokeile ja ylläty.

Minulla on juuri saatu Ozempic-resepti, jota alan käyttää, kunhan sitä taas saa apteekista: jee!!!

Miksi ei saisi? Ainakin meillä päin joka apteekissa. Tsekkaa oman apteekkisi tilanne netistä.

Vierailija
165/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kestävä muutos ei tapahdu hetkessä, ei viikossa.

Älä vaivu alakuloon, kun kaikki ei tapahdu tässä ja nyt. Aloita päästäsi. Päätä haluta muutosta.

Alat joka päivä liikkua tunnin. Uida, lenkkeillä, kuntosali, YouTube jumppa.

Alat katsoa mitä syöt. Sokeri pois. Vettä.

Vierailija
166/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin herkuttelun eli sipsit, suklaat, leivonnaiset, karkit, jäätelöt, makeat juomat pannaan

Mitä tapahtui? Aloin laihtumaan vaikka ruokapuoleen en tehnyt mitään muutoksia.

Nyyh! Ei siinä auta muu kun herkuttelun lopettaminen. Semmoista se on aikuisen elämä, pitää ottaa vastuuta valinnoistaan. Niisk!

Minä en saa orgasmia yhdynnässä.

Mies haluaa seksiä,

Annan koska tykkään miehestäni.

Jos lopetan suklaan syönnin...

saanko vetää kännit?

Vierailija
167/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioprovo n35 100kg,nimimerkki vain muuntunut vähän.

Vierailija
168/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivu alakuloon, kun kaikki ei tapahdu tässä ja nyt. Aloita päästäsi. Päätä haluta muutosta.

Liikun 5x vkossa 15 000 askelta. En jaksa enaa vapaalla liikkua. Ap

Vierailija
169/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun 5x vkossa 15 000 askelta. En jaksa enaa vapaalla liikkua. Ap

Pelkällä liikkumisella ei paino niinkään alene. Ruoka on laihduttamisessa avainasemassa; liikunta tukee laihtumista pitämällä aineenvaihdunnan käynnissä ja myös vähentää ruokahalua. Jos laihdutat pelkällä liikunnalla, saat juosta tunnin polttaaksesi viinerin kalorit.

Vierailija
170/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma ratkaistaa kaupassa käydessä. Jos ei ole kotona herkkuja, vaan ruoka pitää aina erikseen valmistaa, niin silloin syödään vain harvoin ja hyvin. Kukaan ei napostele raakoja vihanneksia tai lihaa/kalaa.

Itse asiassa minä teen niin, että kun makeanhimo iskee, niin kuorin porkkanan ja syön sen.

Vierailija
171/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt laihtunut 6 kiloa reilussa kuukaudessa. Poljen kuntopyörää ja nostan painoja kotona.

Vierailija
172/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua. Psykologi, psykoterapeutti tai psykiatri voisi auttaa

Vierailija
173/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on leppoisia.

Vierailija
174/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitkin jo, että syöt liikaa.

On jätettävä mennyt taakse ja alettava syömään loppuelämä oikea määrä, ei liikaa.

Varaudu myös siihen, että mahdollisesti on ihmisiä, jotka kateellisena yrittävät syöttää sinua sen jälkeen

ja sinun on torjuttava heidän painostuksensa. Jonkun ajan kuluttua he huomaavat että ei tepsi.

Vierailija
175/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Menin laihdutusvalmennukseen ja sekin on vaan "syö oikein" jankkausta, ei mitään apua.

Joku asiantuntija selitti aikaisemmin tänä vuonna (lehdessä tai TV:ssä), että ylipainoisten pitäisi lopettaa niinkutsuttu laihduttaminen. Sen sijaan henkilön pitää aloittaa uusi ja terveellisempi elämäntapa. Tätä uutta elämäntapaa täytyy noudattaa loppulämä.  Se ei mene niin, että joku päättää laihduttaa 15 kiloa jonka jälkeen on taas "lupa syödä epäterveellisesti".  Siinä puhuttiin myös psyykkisestä hyvinvoinnista ja että ihmisen pitää myös hyväksyä itsensä yksilönä.  Olen itse hiukan ylipainoinen ja yritän parantaa elämäntapoja terveyteni vuoksi. En ole pystynyt jättämään pois kaikkea ihanaa, mutta jos syön ruoaksi pizzaa, yritän aina syödä lisäksi porkkanan, omenan tms. Jos määrää itselleen liian ankaran dieetin, se pettää ennemmin tai myöhemmin.  Todennäköisesti ennemmin.

Vierailija
176/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet antanut itsesi lihoa kymmeniä kiloja?

En tiedä ennen olin tarkka painon suhteen.

Sitten tuli elämän vaihe, jossa ei ollut työtä tai ystäviä(tai ne oli 200km päässä me ystävät)

Olin vain kotona, ja sitten söin välittämättä kaloreista, mietin, että mitä väliä vaikka lihoo, en käy missään kuin apteekissa ja kaupassa, ei mitään elämää.

Saatoin olla 4 päivää putkeen sisällä, lopulla se johtui siitä, että en ylipainon vuoksi kehdannut mennä ulos.

Ap

Lihominen voi tapahtua nopeasti ja salakavalasti.

Vierailija
177/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus-yritykset eivät ylipainoon auta. On tehtävä uusiksi ja pysyviksi esim. ruokailutottumukset. Laihtuminen vaatii pysyvää elämäntapa-muutosta.

Laihtuminen vaatii motivaation, toimivan taktiikan ja ymmärryksen siitä, miksi syö enemmän kuin pitäisi. On monia asioita, jotka vaikuttaa painoon. Esimerkiksi adhd, tunnesyöminen tai traumat. Huom, vaikuttaa, ei estä laihdutusta, kun ongelman sisäistää ja käyttää sellaisia apukeinoja, jotka toimivat kyseisen asian kanssa.

Vierailija
178/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä melkoinen mätinki.

Vierailija
179/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Menin laihdutusvalmennukseen ja sekin on vaan "syö oikein" jankkausta, ei mitään apua.

Miksi siitä ei siis muka ollut apua?

Et ymmärtänyt mitä sanottiin?

Vai et viitsinyt ostaa ja kokata kuten sanottiin?

Vai kaverit pakottivat mässäämään?

Tai äiti?

AINA te etsitte syytä itsenne ulkopuolelta! Miksi?

Vierailija
180/191 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin sokerin, vehnän ja alkoholin pois ja paino on tippunut jo 3,5 kg kahdessa viikossa. 

Varmaan nesteitä, mutta hyvä alku kuitenkin. 

Alkoholia en juo.

Miettinyt gluteenitonta ruokavaliota.

Ap

Aikoinaan kun tuli alkoholia juotua niin laihtui johtui varmaankin siitä ettei ruoka maistunut, sisällä ei olisi pysynyt edes rapalan uistin.:D