Kuinka monta kertaa olet vaihtanut vihkisormuksesi parempaan
Kommentit (17)
Tämä johtuu siitä, että isäni on edennyt urallaan.
En kertaakaan, paitsi, että minulla miehenä on vain kihlasormus.
Itse ostin isommat timantit ja mies ei huomannut mitään.
Tein päinvastoin. Otin koko sormuksen pois, vaikka naimisissa siis edelleen ollaan.
Ei muuten olisi huono idea miehille päivittää vaimojen sormukset nykyiseen elintasoon. Silloin parikymppisenä oli vähemmän varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten olisi huono idea miehille päivittää vaimojen sormukset nykyiseen elintasoon. Silloin parikymppisenä oli vähemmän varaa.
Joulukin on tulossa.
Se, mikä on aikanaan valittu pidetään. Sama pätee mieheen. Kumpaakaan ei päivitetä, on hyvä näin.
En kertaakaan 12 vuoden aikana. Siihen säästettiin aikoinaan niin kauan ettei tarvitse päivittää, se on tämän nykyisenkin elintason mukainen.
Juuri sormuksen kannattaa satsata. Se on ainut mikä kalliista häistä jää jäljelle.
Mun kallein timantti on kaulakoru. Sain sen mieheltäni lahjaksi, siinä on enemmän karaatteja kuin vihkisormuksessa yhteensä.
Ei ole ollut tarvetta vaihtaa sormusta, kun kerralla otin itselleni mieluisen.
20v jälkeen ostin uuden sormuksen. Vain siitä syystä, että vanha ei mahtunut enää. Uusi on hopeinen Kalevalan sormus. Harvoin tulee sitäkin käytettyä, koska työpaikalla ei voi koruja käyttää.
Jos koskaan olen kihloissa, käytän jotain halppis sormusta. Voi vaihdella ja ei haittaa jos (kun) hukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Tein päinvastoin. Otin koko sormuksen pois, vaikka naimisissa siis edelleen ollaan.
Sama täällä
Minulla on alkuperäiset yleensä arkikäytössä, mutta paremmat sormukset sitten juhlaan ja muihin tilanteisiin joissa haluan panostaa.
Vain kun puoliso vaihtuu.