Voisitko seurustella miehen kanssa jolla ei ole koulutusta?
Mies lopettanut yliopistonsa heti alkuunsa ja alkanut yrittäjäksi. Menestynyt ja tienaa hyvin. Myös sivistynyt ja lukee paljon, tuntee tieteet, taiteet, historian ym, mutta ei tosiaan yliopistotutkintoa. Kehtaisitko näyttää ystävillesi jos heidän miehensä juristeja, lääkäreitä, ekonomeja ym?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:31"]Kannattaa muistaa että Steve Jobs jätti koulut kesken.
[/quote]
Kannattaa muistaa, että moni koulun kesken jättänyt ei saavuta paljoa elämässä. Säännössä on aina näitä poikkeuksia. Hän jätti koulun kesken KOSKA alkoi yrittää ja se menestyi, ei laiskuuttaan. Suurin osa keskeytyksistä ei yrittäjyydestä johdu.
[/quote]
Piti laittaa yläpeukku
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:18"]
Omani ei edes lukiota käyny loppuun ja on projektijohtajana, peruspalkka yli 2000 eur plus bonarit. Kielitaidon ja myyntityökokemuksen ansiosta palkattiin.
[/quote]
Ööh, siis pidätkö "yli 2000 eur plus bonarit" tienaavaa hyvätuloisena? Oikeesti?
Tottai! Jos joku ottaa tosissaan yliopistoelvikset ja oikeustieteellisen kuninkaat, niin haluaisin sanoa että kunnioitettavampaa on se että seuraa omia unelmiaan. Oli sitten reppureissaaja tai ylilääkäri
Toihan on paljon kunnioitettavampaa, että itse pykää toimivan yrityksen kuin mennä yliopistoon. Paljon suurempi kunnioitus minun osaltani tälle yrittäjämiehelle! Terveisin itse yliopistosta valmistunut (ja täältähäm tulee monia ihan jonninjoutavia ammatteja)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:30"]
Mies lopettanut yliopistonsa heti alkuunsa ja alkanut yrittäjäksi. Menestynyt ja tienaa hyvin. Myös sivistynyt ja lukee paljon, tuntee tieteet, taiteet, historian ym, mutta ei tosiaan yliopistotutkintoa. Kehtaisitko näyttää ystävillesi jos heidän miehensä juristeja, lääkäreitä, ekonomeja ym?
[/quote]
Olen seurustellut jo yhdeksän vuotta miehen kanssa,jolla ei ole koulutusta.En pidä koulutusta minään ihmisarvon mittarina,varmasti kehtaisin "näyttää" miestä myös ystävälleni,joilla on koulutetut miehet.
Älä hyvä ihminen harkitsekkaan seurustelua rahvaan sivistymättömän kanssa. Kyllä miehellä on korvien välissä vikaa, jos ei pysty itseään edes kouluttamaan. Sellaisilla herroilla ei ole mitään tulevaisuutta, eikä ne edes ymmärrä maailman menosta mitään...
En kestä, "2000 + bonarit" hyvä palkka? :D itse opiskelen(yliopistossa tosin) ja teen koulun ohella OSA-AIKAISIA töitä noin 2500 euron palkalla..
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:18"]
Omani ei edes lukiota käyny loppuun ja on projektijohtajana, peruspalkka yli 2000 eur plus bonarit. Kielitaidon ja myyntityökokemuksen ansiosta palkattiin.
[/quote]
Ööh, siis pidätkö "yli 2000 eur plus bonarit" tienaavaa hyvätuloisena? Oikeesti?
[/quote]
En sanonut hyvätuloiseksi. No jos verrataan puhelinmyyntiin ynnän muuhun mitä kouluttamattovat voivat tehä, niin toki. Ennen kun hän sai työn niim elettiin mun opiskelijan tuloissa eli n. 1000 eur per kk. Eli helposti saadaan yli tonni kuukaudessa säästöön, koska ollaan totuttu vähään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:03"]En kestä, "2000 + bonarit" hyvä palkka? :D itse opiskelen(yliopistossa tosin) ja teen koulun ohella OSA-AIKAISIA töitä noin 2500 euron palkalla..
[/quote]
En sanonu et olis hyvä. Mutta kouluttamattomalle se on hyvä! Tosta jää rahaa vaikka mihin, ei asuta kalliissa kämpässä tai mistaa sadan euron vaatteista innostuta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:18"]
[/quote]
Miksi kuluttamattomat alkavat palstalla usein selittää miehen palkasta, kun puhe on sivistyksestä?
[/quote]
Koska mienen lompakon paksuus on se tärkein asia.