Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa terveydenhuolto

Vierailija
09.02.2015 |

Ärsyttää niin saamaristi se, että julkinen terveydenhuolto on niin paska!

Minä olen ollut todella pitkään väsynyt ja minulla on joka päivä kuumetta. Normaali lämpöni on n. 36 astetta ja viimeiset neljä kuukautta lämpö on noussut joka päivä 37-37,5 eikä ole oikeastaan alle 36,8 ollut missään vaiheessa. Vähemmästäkin väsyttää. Olo on siis koko ajan sellainen kuin olisin kipeä. Kurkkua ja korvia myös särkee. Arjessa on pakko jaksaa enkä lepäilemään ole enää moneen kuukauteen jäänyt, kum ei se muuta tilannetta miksikään. En parane, eikä tilanne myöskään mene huonommaksi. Peruskunto on pohjalukemissa kun ei jaksa tehdä fyysistä rasitusta. Kävelen rauhakseen muutaman kilometrin kuitenkin joka päivä. Mittaan kuumeeni korvakuumemittarilla.

Lääkäri kuunteli nätisti. Määräsi ilmeisesti labrat kilpirauhasesta, anemiaan liittyen, tulehdusarvot sekä paastosokerin. Kuumeeseen hän viittasi kintaalla, ei ole merkitystä kun ei ole yli 37,5-38! Ja korvat oli puhtaat. Kysyi masentaako, sanoin, että no piru vie vähemmästäkin. Kun löytäisi sen on-nappulan jostain.

Labrat oli kaikki ok, kertoi terkan hoitsu puhelimitse kun lääkärille ei saanut enää edes soittoaikaa. Lääkäri oli luvannut kirjottaa jonkin kortisonisuihkeen e-reseptillä, no eipä ollut kirjoittanutkaan.

Mikä piru minua siis vaivaa ja mitä hemmettiä tässä pitäisi tehdä? Lääkäriin en jaksa enää uudestaan mennä ja yksityiseen ei tässä elämäntilanteessa ole varaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noin pari kuukautta. Ihan kamalaa enkä jaksanut mitään. Sitten lopulta kurkkukipu alkoi taas mutta koveni ja kuume nousi neljäänkymmeneen. Lääkärissä otettiin vain nielyviljely ja se oli pos. streptokokki. Söin kymmenen päivän antibiootti kuurin, söin samalla vitamiineja ja
maitohappobakteereja ja nyt olo on ollut aivan normaali pari viikkoa... Toivottavasti pysyykin.

Vierailija
2/2 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö gluteenitonta viljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän