Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
341/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten käy baareissa? Ei siellä ole pakko ottaa alkoholia. Mulle tuli kerran baarissa juttelemaan mies, joka joi kaakaota. Minuun se teki vaikutuksen, kun yleensä miehet lähestyy ihan sikakännissä.

Minulla suurin syy baarittomuuteen on, että siellä ilta menee niin myöhäiseksi. Ennen kymppiä ei juuri maksa vaivaa mennä baariin ja siinä vaiheessa en jaksa enää olla kaupungilla. Toisaalta tämä ihan oma valintani, joten en myöskään asiasta valita.

Emmäkää jaksa baareja kun ei niistä mnaisia löydä.. kun on tavallinen mies.

En tiedä löytäisinkö vaiko en. Ensimmäinen vaihe olisi teitysti baariin meneminen ja toinen olisi siellä ihmisten lähestyminen. Kun en mene, enkä siten lähesty niin onnistuminen jää varmasti väliin.

Vierailija
342/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?

Pitäs olla rahaa. Mersu ja komea fiksu. En ole. Ei näytä riittävän naisille tällänen mies.

Jos sinun kohderyhmäsi arvostaa miehessä noita asioita, sitten alat vain pyrkimään sitä kohti. Ei muillekaan mersuja ole ilmaiseksi jaossa.

Itse olen myyty miehelle, joka oli tavatessamme työtön mielenterveyskuntoutuja, ei ole minkäänlaista autoa, ja mieheksi lyhyt. Enkä minä noista seikoista olekaan kiinnostunut vaan siitä itse miehestä! Parempaa en ole koskaan tavannut. Tärkeää on se mitä hän on, ei se mitä hänellä on.

T. Nainen, 40v

Mitä ihmettä tommoset on heti turf off.. siis miten voi olla mahdollista?

Vauva palstalla kaikki on mahdollista. Jopa se että nainen ei saa mätchejä tinderissä. Uskokoon ken tahtoo näitä trolleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko vielä kauhea plösö? Mene punttisalille ja treenaa ku henkisi ois uhattuna (on, mutta sivuasia)

Ja siinä vaiheessa ku läskiä karissu ja lihakset kasvanu esille, ne tuleekin yhtäkkiä onnittelemaan ja ilmaisemaan ihailua

Vierailija
344/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sinulla ei ole mitään menetettävää. Mene johonkin kristilliseen seurakuntaan tai yhteisöön, saatat tutustua ihmisiin, johonkin naiseenkin ehkä, ja ennenkaikkea Jeesukseen.

Ei ole vitsi. Jos itsemurhaa hautoo, kannattaa nyt ainakin kokeilla tuo vaihtoehto ensin.

Vierailija
345/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?

Pitäs olla rahaa. Mersu ja komea fiksu. En ole. Ei näytä riittävän naisille tällänen mies.

Jos sinun kohderyhmäsi arvostaa miehessä noita asioita, sitten alat vain pyrkimään sitä kohti. Ei muillekaan mersuja ole ilmaiseksi jaossa.

Itse olen myyty miehelle, joka oli tavatessamme työtön mielenterveyskuntoutuja, ei ole minkäänlaista autoa, ja mieheksi lyhyt. Enkä minä noista seikoista olekaan kiinnostunut vaan siitä itse miehestä! Parempaa en ole koskaan tavannut. Tärkeää on se mitä hän on, ei se mitä hänellä on.

T. Nainen, 40v

Miten voi olla turn off jos miehen kanssa on ihan hiton hyvä olla? Minä tienaan omat rahani, enkä välitä pinnallisista arvoista. Minulla on oma auto, eikä se ole mikään häävi.

Vierailija
346/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen, 40v

Vauva palstalla kaikki on mahdollista. Jopa se että nainen ei saa mätchejä tinderissä. Uskokoon ken tahtoo näitä trolleja.

Yhtä totta on sinun saamattomuutsei. Olet kuin EA-Miikka, joka ei edes näe naisia ympärillään kun pitää velloa itsesäälissä.

Vierailija
347/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä selvä. 

Vierailija
348/408 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pääsin vuosikymmeniin lähimmäksi nuoria kauniita naisia kun sattuivat samaan kassajonoon. Ainut, että olivat pitempiä kuin minä...

Vierailija
349/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se siitä naisesta. poisti mut tinderistä.

t. allu

Vierailija
350/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noitten naistenkaa tule mitää.. poistellaa ja sitten ei kiinnostuta ollenkaan. Mua olis kiinnostanut.

Vierailija
351/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, sinulla ei ole mitään menetettävää. Mene johonkin kristilliseen seurakuntaan tai yhteisöön, saatat tutustua ihmisiin, johonkin naiseenkin ehkä, ja ennenkaikkea Jeesukseen.

Ei ole vitsi. Jos itsemurhaa hautoo, kannattaa nyt ainakin kokeilla tuo vaihtoehto ensin.

Ei mua kiinnosta sori vaan,

Vierailija
352/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet vissiin lopettaa vastaamisen tinderissä, tai poistaa tolleen vaan kun ei kiinnosta.

Vierailija
353/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa enää kokoajan tää on tätä samaa skeidaa.. itse kiinnostuu ja toinen ei koskaan.

Vierailija
354/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Ai sä menit sitten Tinderiin kuitenkin? Ja sait ilmeisesti heti matchinkin, kun nainen kerran poisti sinut. Mitä sä sille naiselle viestittelit?

Vierailija
355/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
356/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Ai sä menit sitten Tinderiin kuitenkin? Ja sait ilmeisesti heti matchinkin, kun nainen kerran poisti sinut. Mitä sä sille naiselle viestittelit?

Niin menin.. ihan perus juttuja ei mitää pommittamista ja mitää ahdistelua. Mutta poisti vain minut.

Vierailija
357/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva joskus tavata nainen eikä tällästä touhua.. mutta noin käy muillekkin.

Vierailija
358/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään en ollut tarpeeksi kiinnostava ja komea naiselle. No eipä voi mitää se siitä.. seuraava kehiin :D. Kai se joskus onnistuu.

Vierailija
359/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitte helpompi olla vuosia yksin tai elämänsä.. jos mikään ei onnistu.

Vierailija
360/408 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asperger?