Naisiin ei tutustu missään.
Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?
Kommentit (408)
Koska niitä ns. naiseja ei ehkä olekaan oikeasti olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole.. Miten sitten joskus nuorempana sain paljokin naisia ja jopa kauniita?
Ja miten sä niitä lukuisia naisia kohtelit? Miksei mikään niistä johtanut pysyvään parisuhteeseen?
Kyllä johti.
Vierailija kirjoitti:
No, ne kaikki naiset on tällä palstalla, niin minäkin. Kuudes sinkkuvuosi jo täällä vierähtää. Mäkään en enää jaksa, mutta miesten puolesta ehdottaisin että joku perustais ihan rehellisen valmennuskurssin naista saamattomille miehille.
Kurssilla vahvistettaisiin itsetuntoa, opeteltaisiin käytöstavat, huolehtimaan itsestä ja haluamaan itselle hyvää. Terveys, kunto, painonhallinta, hampaat, hygienia, hiukset ja pukeutuminen olisivat listan kärjessä.
Seuraavaksi kurssilla innostettaisiin mielekkään harrastuksen pariin. Ihmisellä olisi hyvä olla joku tervehenkinen intohimo, ettei tarvitsisi haaskata aikaa haitallisiin riippuvuuksiin. Riippuvuuksista kärsivät ihmiset antavat vajaan panoksen pari- tai yleensäkään ihmissuhteeseen.
Ensin pitää siis löytää itsensä, sitten voi ajatella toista ihmistä.
No myönnän et en pukeudu aina niin puhtaisiin vaatteisiin voin jopa haista. Voi olla että en ole panostanut itseeni.. olen karvainen mies ja haluaisin rintakarvani pois mutta ei ole rahaa tehdä sitä toimenpidettä enkä ole laihduttanut.. on kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ne kaikki naiset on tällä palstalla, niin minäkin. Kuudes sinkkuvuosi jo täällä vierähtää. Mäkään en enää jaksa, mutta miesten puolesta ehdottaisin että joku perustais ihan rehellisen valmennuskurssin naista saamattomille miehille.
Kurssilla vahvistettaisiin itsetuntoa, opeteltaisiin käytöstavat, huolehtimaan itsestä ja haluamaan itselle hyvää. Terveys, kunto, painonhallinta, hampaat, hygienia, hiukset ja pukeutuminen olisivat listan kärjessä.
Seuraavaksi kurssilla innostettaisiin mielekkään harrastuksen pariin. Ihmisellä olisi hyvä olla joku tervehenkinen intohimo, ettei tarvitsisi haaskata aikaa haitallisiin riippuvuuksiin. Riippuvuuksista kärsivät ihmiset antavat vajaan panoksen pari- tai yleensäkään ihmissuhteeseen.
Ensin pitää siis löytää itsensä, sitten voi ajatella toista ihmistä.No myönnän et en pukeudu aina niin puhtaisiin vaatteisiin voin jopa haista. Voi olla että en ole panostanut itseeni.. olen karvainen mies ja haluaisin rintakarvani pois mutta ei ole rahaa tehdä sitä
toimenpidettä enkä ole laihduttanut.. on kaljamaha
Hampaat mulla on ihan hyvässä kunnossa ja vaatteet on ihan siistit.. töissä nyt en pukeudu niin siististi.
Ehkä ikä tekee ja monet jo ihmettelee miksei tuo mies seurustele on jo 36.. jaha mies on pudonnu.. velkaantunut pahasti eikä ole paljon töitä koskaa tehnyt. Rahaa ei ole.. kyllä se vaikuttaa miksen saa naista.
Kyllä mulla silti ennen on ollut naisia.. ei vain täälä etelässä, mutta on ollut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla silti ennen on ollut naisia.. ei vain täälä etelässä, mutta on ollut kyllä.
No muuta takaisin sinne mistä tulitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää siis löytää itsensä, sitten voi ajatella toista ihmistä.
Onpa alentavaa olettaa, että naisettomalla miehellä ei nuo asiat olisi jo kunnossa... Ei se naisen saanti ole noista asioista riippuvainen, tarvitaan lisäksi säännölliset tulot, korkeakoulutus, aukoton työhistoria, ulkonäköä, luontaista charmia, erittäin hyvät sosiaaliset taidot, laaja kaveripiiri, auto, asunto ja kesämökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No muuta takaisin sinne mistä tulitkin.
Oli mulla sieläki naisia joskus.. En halua muuttaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää siis löytää itsensä, sitten voi ajatella toista ihmistä.Onpa alentavaa olettaa, että naisettomalla miehellä ei nuo asiat olisi jo kunnossa... Ei se naisen saanti ole noista asioista riippuvainen, tarvitaan lisäksi säännölliset tulot, korkeakoulutus, aukoton työhistoria, ulkonäköä, luontaista charmia, erittäin hyvät sosiaaliset taidot, laaja kaveripiiri, auto, asunto ja kesämökki.
Ei ole korkeakoulua.. amiksen olen käynyt. historia on huono.. ei pitempää työsuhdetta. lukuisia potkuja. ulkonäkö hyvä. Sosiaaliset taidot aika huonot.. ujo en hirveesti puhu ihmisille.. kavereita ei ole.. halpa auto on ja rahaa e iole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää siis löytää itsensä, sitten voi ajatella toista ihmistä.Onpa alentavaa olettaa, että naisettomalla miehellä ei nuo asiat olisi jo kunnossa... Ei se naisen saanti ole noista asioista riippuvainen, tarvitaan lisäksi säännölliset tulot, korkeakoulutus, aukoton työhistoria, ulkonäköä, luontaista charmia, erittäin hyvät sosiaaliset taidot, laaja kaveripiiri, auto, asunto ja kesämökki.
Ei ole korkeakoulua.. amiksen olen käynyt. historia on huono.. ei pitempää työsuhdetta. lukuisia potkuja. ulkonäkö hyvä. Sosiaaliset taidot aika huonot.. ujo en hirveesti puhu ihmisille.. kavereita ei ole.. halpa auto on ja rahaa e iole.
Voi olla nuorempana oon kans ollut ujo.. mutta oon osannut keskustella naisile ja en oo vaa ruikuttanu miksen kelpaa mitä vikaa mus on.. ja sillo tapasi ntyttöjä oli kavereitaki ja join toki alkoholia.. mutta nyt aikusena oon masentunut,, ei kavereita.. niin se on muuttanu mua pahaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla nuorempana oon kans ollut ujo.. mutta oon osannut keskustella naisile ja en oo vaa ruikuttanu miksen kelpaa mitä vikaa mus on.. ja sillo tapasi ntyttöjä oli kavereitaki ja join toki alkoholia.. mutta nyt aikusena oon masentunut,, ei kavereita.. niin se on muuttanu mua pahaan suuntaan.
Ja ennen puhuin naisille.. nyt en puhu ollenkaa.. en ees töissä. Pelkään että kohta mut jo tunnetaan ja maine menny kun ei kukaa halua enää jutella mulle ja nähä.
Nykyää vaa ruikutan joo huomannu ja jankkaan samaa levyä.. mulle ei kaikki naiset todellakaa kelpaa niin epätoivonen en ole.. olen kyllä nättejä naisia saanut ja semmosen haluan.. olen laskenut rimaa ku oon ite aika pohjalla mutta sellasia naisia ei kovin helposti täälä etelässä tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?
Pitäs olla rahaa. Mersu ja komea fiksu. En ole. Ei näytä riittävän naisille tällänen mies.
Jos sinun kohderyhmäsi arvostaa miehessä noita asioita, sitten alat vain pyrkimään sitä kohti. Ei muillekaan mersuja ole ilmaiseksi jaossa.
Itse olen myyty miehelle, joka oli tavatessamme työtön mielenterveyskuntoutuja, ei ole minkäänlaista autoa, ja mieheksi lyhyt. Enkä minä noista seikoista olekaan kiinnostunut vaan siitä itse miehestä! Parempaa en ole koskaan tavannut. Tärkeää on se mitä hän on, ei se mitä hänellä on.
T. Nainen, 40v
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten käy baareissa? Ei siellä ole pakko ottaa alkoholia. Mulle tuli kerran baarissa juttelemaan mies, joka joi kaakaota. Minuun se teki vaikutuksen, kun yleensä miehet lähestyy ihan sikakännissä.
Minulla suurin syy baarittomuuteen on, että siellä ilta menee niin myöhäiseksi. Ennen kymppiä ei juuri maksa vaivaa mennä baariin ja siinä vaiheessa en jaksa enää olla kaupungilla. Toisaalta tämä ihan oma valintani, joten en myöskään asiasta valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?
Pitäs olla rahaa. Mersu ja komea fiksu. En ole. Ei näytä riittävän naisille tällänen mies.
Jos sinun kohderyhmäsi arvostaa miehessä noita asioita, sitten alat vain pyrkimään sitä kohti. Ei muillekaan mersuja ole ilmaiseksi jaossa.
Itse olen myyty miehelle, joka oli tavatessamme työtön mielenterveyskuntoutuja, ei ole minkäänlaista autoa, ja mieheksi lyhyt. Enkä minä noista seikoista olekaan kiinnostunut vaan siitä itse miehestä! Parempaa en ole koskaan tavannut. Tärkeää on se mitä hän on, ei se mitä hänellä on.
T. Nainen, 40v
Mitä ihmettä tommoset on heti turf off.. siis miten voi olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten käy baareissa? Ei siellä ole pakko ottaa alkoholia. Mulle tuli kerran baarissa juttelemaan mies, joka joi kaakaota. Minuun se teki vaikutuksen, kun yleensä miehet lähestyy ihan sikakännissä.
Minulla suurin syy baarittomuuteen on, että siellä ilta menee niin myöhäiseksi. Ennen kymppiä ei juuri maksa vaivaa mennä baariin ja siinä vaiheessa en jaksa enää olla kaupungilla. Toisaalta tämä ihan oma valintani, joten en myöskään asiasta valita.
Emmäkää jaksa baareja kun ei niistä mnaisia löydä.. kun on tavallinen mies.
Pitäs olla kauluspaita puvun takki ja laatikkoleuka ja 1000 € lompakossa.
Ja miten sä niitä lukuisia naisia kohtelit? Miksei mikään niistä johtanut pysyvään parisuhteeseen?