Naisiin ei tutustu missään.
Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato peiliis paskanjauhaja.. oot todella ilkee.. enkä ees välitä.
Osaatko sanoa mitään muuta kuin ton iän ikuisen ”kato peiliin”-jollotuksen? Et ilmeisesti? Olen todella onnellinen kun peilistä näkyy jtn aihan päinvastaista kuin mitä sinä näet.
En vissiin osaa,, jätä mut jo rauhaan.. jos sulla on parisuhde oo onnellinen.. toiset ei sellaista saa tai kelpaa!!
Vierailija kirjoitti:
No tollasia naiset on.. ei niitä vaan mikään kiinnosta oikein.
Paitsi ethän sinä edes lähestynyt naisia vaan tyttöjä. Joihin sinulla ei enää ole mahdollisuuksia jo ihan siksi että olet heille liian vanha. Kaiken muun lisäksi.
Ei tässä oikein ole mitään saumaa löytää enää naista. Ikää jo liikaa.
Parempi sit vain elää yksin... semmosta se on.
Näköhjään saa vaan luopua toivosta.. ettei enää koskaa kelpaa edes tavalliselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan hiljeni.
Aina sä kommentoit näitä juttujas. Olet oksettavan itsekeskeinen kun oikein vaadit että joku nainen olisi täällä loputtomiin kuuntelemassa sun huolia. Tukehdu omaan ulosteeseesi, vammainen.
Joo tukehdun tänne joo.. oliko herranjumala muuta?
Antaa olla koko sivusto.. en jaksa enää.
Sori,mutta me ollaan oltu kohta kaksi vuotta etätöissä omissa kodeissa eikä liikuta ihmisten ilmoilla. Tilataan ruoka nettikaupasta kotiovelle. En edes muistanut miesten olemassaoloa.
Enpä tiedä, mutta villisti veikkaan olisko aloittaja sama, joka on palstalla peräänkuuluttanut Munsalan kansallispukua? Sen verran samanmoista jankkaamista tuntuu kommentit olevan...
Mutta onnea vaan naisen etsintään! Ei se ota jos ei annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sori,mutta me ollaan oltu kohta kaksi vuotta etätöissä omissa kodeissa eikä liikuta ihmisten ilmoilla. Tilataan ruoka nettikaupasta kotiovelle. En edes muistanut miesten olemassaoloa.
Sori ei paljoo kiinnosta heido.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mutta villisti veikkaan olisko aloittaja sama, joka on palstalla peräänkuuluttanut Munsalan kansallispukua? Sen verran samanmoista jankkaamista tuntuu kommentit olevan...
Mutta onnea vaan naisen etsintään! Ei se ota jos ei annakaan.
Luulen että ovat eri ihmisiä, mutta näistä tulisi kaunis rakkaustarina
Ei voi olla naisen saaminen noin vaikeata! Hyvänen aika, minusta ei ulospäin uskoisi monikaan, että olen naisten suosiossa. Juju ei ole työssäni, olen ollut paljon työttömänä, en ole pitkä, paitsi suht iso on Se. Muttei sitä näe päälle päin. Miksi naiset pitävät minusta? Koska minulla on hyvä itsetunto heidän seurassaan, ja he kokevat olonsa turvalliseksi ja luontevaksi. En esitä mitään mitä en ole, en ryve itsesäälissä. Naiselle tarjoan aina hyvän olon, teen ruokaa, hieron hartioita ja juttelen niitä näitä. Nainen haluaa jos hän näkee miehen haluttavana, ei se ole raketti tiedettä. Eikä sillä periaatteella täydy lähteä, et haluan vain sänkyyn. Kohtele toista niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan
Huh, yritän pokailla työkaveria, mutta ei se mies tajua.
No en tiedä kaikki ei vain kelpaa naisille.. Ei töissäkää naiset katso edes päälle.
No sellasta se vaan on.. ei voi mittään.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kiinnostanut monikin asia. Ainaisten vastoinkäymisten vuoksi (en saa senkoommin opiskelupaikkaa, työpaikkaa, ystäviä tai parisuhdetta), on yllättäen lakannut kiinnostamasta. Tähän mennessä ollaan siis samassa veneessä. Erona meillä on se, etten syytä näistä toisia.
Vierailija kirjoitti:
tänään taas epäonnistumisten täyteinen päivä. aamulla kauppajonossa tuijotin yhtä nättiä tyttöä, mutta se ei tullut edes juttelemaan mulle. ei kassatätikään sanonut mulle mitään? olikohan ne sopineet jotain yhdessä minun varalle? jäi häiritsemään.
töissä kahvikoneen äärellä oli kova kuhina, mutta ihmiset hävisivät heti kun tuli itse ottamaan kahvia. ei ollut oikein katsekontaktia kenenkään kanssa?
sitten vielä bussissa kotiin, nätti nainen kuunteli musiikkiaan ei suostunut keskustelemaan kanssani.
olenkohan merkattu mies kun kaikki systemaattisesti välttelee mua?
Voi hyvä luoja, mistähän edes aloittaisi. Oletko siis ihan oikeasti sitä mieltä että kun vain tuijotat ihmisiä niin HEIDÄN pitäisi tulla juttelemaan? Jos minä olen kaupassa, en skannaile siellä muita ihmisiä. Ja jos satun huomaavan jonkun tuijottavan minua, siitä tulee lähinnä ahdistunut olo; joko syystä että oletan minussa olevan jotain väärää tai tuijottajan olevan joku perverssi. Ei tulisi kyllä mieleen mennä tsättäilemään, että "hei sinä uros, lähdetäänkö panemaan?". Hyi. Tulee mieleen yksi töissä, toisella osastolla oleva mies joka naureskelee itsekseen ja on muutenkin sellainen tuijottelija. Se on saanut lempinimekseen creepy.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä kaikki ei vain kelpaa naisille.. Ei töissäkää naiset katso edes päälle.
Ei ihme ettei katso päälle jos olet yrittänyt heiltä vongata. Sääntö numero yksi töissä, kuormasta ei syödä paitsi silloin kun pikku hiljaa muuttuu ystävyyden kautta rakkaudeksi ja kiinnostus on selvästi MOLEMMINPUOLISTA. Jos yrität vongata vastahakoisilta työkavereilta kohta kukaan ei enää halua tuntea sua ja välttelee.
Joo no ihan sama.. ei sitte kytätä ja luovutetaan. ollaan vain yksin.