Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapeukutuskulttuuri

Vierailija
19.11.2021 |

En ymmärrä Vauva-palstan alapeukutuskulttuuria. Miksi pitää antaa niitä alapeukkuja kaikkialle? Jos on eri mieltä, eikö sitä voisi sanoa sen sijaan, että antaa randomisti alapeukkua. Ei se toinen tiedä miksi hänen kommenttiaan alapeukutetaan (jollei ole kyseessä joku trolli, joka selvästi ansaitsee sen).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutus menee joillakin ihmisillä noin tunteisiin? Mitä sen on väliä, jos joku antaa kommentille alapeukun? Tämä sivusto on tehnyt peukuttamisen molempiin suuntiin mahdolliseksi, joten miksi sitä ei silloin voisi tehdä?

Onhan se nyt typerää, jos joku vaikka kehuu lapsensa askartelemaa korttia, ja joku tulee alapeukuttamaan.

Vierailija
22/25 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet että ne on nuolia eikä peukkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään että tasapaino on hyvä ja tasaan nuolet

Vierailija
24/25 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku on nopea ja helppo tapa todeta, että on eri mieltä, ei pidä kommentista, siinä on jotain mitä ei itse allekirjoita tms. Samoin yläpeukku on helppo tapa ilmaista olevansa samaa mieltä tai pitävänsä kommentista.

Eniten ärsyttää se, kun jotkut kysyvät omista viesteistä "miksi tätä alapeukutettiin, mitä vikaa mun viestissä, kuka alapeukutti!?! " tms. Peukut ylös ja alas kuuluu keskustelukulttuuriin täällä ja ei siitä kannata sen isompaa numeroa tehdä.

Vierailija
25/25 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että ne on nuolia eikä peukkuja

Toinen saivartelija havaittu.