Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet ollut nuoresta asti yhdessä puolisosi kanssa

Vierailija
19.11.2021 |

Tuliko valittua oikein?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli, mutta vierasta pesää tekee silti mieli kokeilla joskus.

Vierailija
2/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valintaani oikein tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. En katsele tai haikaile muita, mutta välillä olen miettinyt millaista elämä olisi jos olisikin valinnut toisin. Ehkä olisin sinkku, iän myötä olen muuttunut aina vain nirsommaksi.

Vierailija
4/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli varmaan kun yli 30v on jo yhdessä oltu.

Vierailija
5/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhdessä niin kauan kun hyvältä tuntuu. Nyt on mennyt 13 vuotta. Mielestäni onnistunut valinta.

Vierailija
6/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ylä-ja alamäkiä mutta yhdessä ollaan.

Vierailija
7/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko 19 nuoreksi? Sinkkuaikaa ehdin elää reilun vuoden, sitä ennen oli vain yksipuolisia ihastumisia jotka eivät edenneet mihinkään. Noh, kieltämättä näin 3kymppisenä haluaisin kokeilla muita miehiä ihan vaan vertailun ja vaihtelun vuoksi. Kaipaan myös sitä alkuhuuman tunnetta, kun vatsaa nipistää, jännittää ja katseet vaihtuu kuumina. Mutta kun oma mies on vaan hyvä kumppani elää. Ei mitään ihmeellisiä draamailuja, otamme toisemme sanomattakin huomioon ja tiedämme tasan, mikä asia kiukuttaa ja ilahduttaa toista. Eli varsin vaikea kysymys. En lähtisi vaihtamaan, mutta pikku syrjähyppy kiinnostaisi (tämä mielenhäiriö menee yleensä äkkiä ohi, kun järki voittaa)

Vierailija
8/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta tulee täyteen tammikuussa, eikä vastamäetkään ole jääneet kokematta. Siltikään en koe että tuli tehtyä väärä päätös, suurin osa elämästä on eletty yhteisymmärryksessä, yhteisen huumorin höystämänä.

Vierailija
9/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tähän mennessä ei ole kukaan muu sillä tavalla kiinnostanut. Ihania ihmisiä toki on elämässä muitakin, mutta parisuhdetta tai seksiä jos miettii, niin ei vaan ole tullut vastaan.

Olen kyllä saanut kuulla, että elämänkokemusta puuttuu, kun en ole koskaan eronnut enkä seurustellut kenenkään muun kanssa. Mut mulle koko elämän jakaminen teini-ikäisestä asti tämän ihmisen kanssa on ollut kokemus, jota en halua vaihtaa pois enkä lopettaa (toki tulevaisuudesta ei kukaan voi tietää, mutta tämä on tilanne nyt). 

Ymmärrän, että toisenlaisesta ihmisestä kuulostaa kamalalta ja ahdistavalta. Itseä taas ahdistaa jo ajatuskin siitä, että tähän mennessä olisi muutaman vuoden välein aktiivisesti etsinyt uutta suhdetta. Aikanaan vaihdossa ollessa asuin kimppakämpässä ja tapasin paljon uusia ihmisiä, ja olihan se ihan hauskaa sen aikaa. Mutta samalla se vain vahvisti kokemusta, että parisuhteessa haluan olla juuri tämän ihmisen kanssa.

Vierailija
10/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 28, josta 3 vuotta seurustelua ja 25 naimisissa. Meillä on yhteistä tekemistä ja omia tekemisiä. Eipä ole tarvinnut haikailla muiden perään. Tuo toinen on tullut tutuksi ja turvalliseksi, yhdessä on menty ylämäkiä ja alamäkiä. Oli järkyttävää menettää toinen ja joko jäädä yksin tai alkaa etsiä uutta ihmistä rinnalleen. Toivottavasti olemme yhdessä hautaan saakka.

N46

Vierailija
11/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuli.

Vierailija
12/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä. Luulen että kun saadaan lapset omilleen, varmaan erotaan. Toisaalta mä luulen että vain ne kaksi oltais kestetty toisiamme näinkin pitkään. Kumpikaan ei olisi jaksanut mitään tylsimystä.

Vierailija
13/30 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 1984 ollaan oltu yhdessä, täyttä elämää eletty hyvine ja huonoine päivineen. Toivottavasti vielä paljon yhteisiä vuosia edessä.

Vierailija
14/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 69 oltu yhdessä🥰

Vierailija
15/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
16/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varmempi olen, että tuli valittua oikein, mitä pidempään olemme olleet yhdessä. Nyt olemme olleet yli 30v yhdessä ja en haikaile muita, vaikka joskus mietin millaista elämä olisi ollut jos olisin valinnut toisin.

Olen onnellinen ja puolisoni kanssa on hyvä olla. Olemme hioutuneet hyvin yhteen ja seksi on toiminut, se on loistavaa. Meillä on ihanat lapset ja viihdymme yhdessä puolisoni kanssa kaksin ja perheenä.

Vierailija
17/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei kai me enää yhdessä oltaisi jos olisi tullut valittua huonosti?!

Vierailija
18/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen kyllä saanut kuulla, että elämänkokemusta puuttuu”

Oletteko saaneet tähän hyviä vastauksia, kun olette kysyneet mitä on jäänyt kokematta? Minä en ole saanut, kuin vaivaantunutta mutinaa.

Vierailija
19/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut oikea valinta. Olisi pitänyt erota jo vuosia sitten. Nyt ero vireillä ja kohta lopullisesti vapaa. En jää kaipaamaan mitään tästä nykyisestä elämästä. Olen ihan loppu.

Vierailija
20/30 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan yhdessä niin kauan kun hyvältä tuntuu. Nyt on mennyt 13 vuotta. Mielestäni onnistunut valinta.

Sama täällä. Pian on 50 vuotta täynnä.