Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun teini yrittää "savustaa" minut ulos talosta ja eroamaan miehestä?

Vierailija
19.11.2021 |

Asumme yhdessä mies, minä ja miehen lapset (tytär 21v ja teinipoika 15v) ja teinipoika oikeasti on alusta saakka kohdellut minua väärin ja halpamaisesti ja nyt yrittää saada minua eroamaan miehestä. Mitä voin tehdä? Poika ei suoraan ole sanonut mutta käytös osoittaa paljon esimerkiksi kun vietämme aikaa yhdessä olohuoneessa niin poika matkii puhettani ja tekee typeriä ääniä kaikesta mitä sanon ja jos menen pois niin pojan kasvoilla loistaa voitto. Viime vuonna olin koulutuksessa poissa kotoa kahden viikon ajan ja kun kerroin tästä koko perheelle niin mies ja tytärpuoli toivoivat minun palaavan pian mutta poika lipsautti että onpa ihanaa kun saa olla rauhassa eikä tarvitse nähdä toisen ärsyttävää pärstää. Mitään en ole pojalle tehnyt saati sanonut ilkeästi mutta käytös on jatkuvasti ala-arvoista. Alkaa vaan rasittamaan kun joudun jatkuvasti olemaan varpaillani kotonani. Tytärpuolen kanssa tulen loistavasti juttuun ja kun vietämme yhdessä aikaa niin poika vaikuttaa myrtsiltä ja kyselee siskoltaan onko pakko mennä just ton kanssa. Isänsä jos viettää kahdestaan aikaa kanssani niin yrittää saada isäänsä muualle esim lenkille ja muihin harrastuksiin ja joskus on onnistunut tässä ja silloinkin poika nauraa minulle päin naamaa taas iloinen voitonnauru kasvoilla mutta jos isänsä jääkin minun kanssani viettämään aikaa niin poika on maansa myynyt.

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien tahtoa määräyksiä on vanhempien syytä aina kyseenalaistamatta totella .

Teinillä on oikeus laittaa nykyään kasvattajansa kuriin ja valvoa heidän kunppaninvalintaansa .

Teinin sana on oltava  talossa korkein laki .

Vanhempien ei nykyisin auta kuin niellä vaan  harmistuksensa,lopettaa kaikki turha vastaan pullikointinsa  ja totella vaan kiltisti kaikessa teiniään ja luottaa aina siihen että kyllä teini osaa päättää sen, mitä hänen vanhempansa tarvitsevat ja että teini kuitenkin ajattelee kaikessa vain heidän parastaan ... 

Vierailija
322/323 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi syy lisää olla tekemättä lapsia. Eipähän tarvitse pomppia jonkun teinipellen pillin mukaan niinkuin nykyisin näköjään kuuluu tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittava kersa joka pitäisi isänsä laittaa kuriin. 

Samaa mieltä. Ei sinun auta muuta kuin puhua miehellesi, että taidat lyödä hanskat nauhaan ja muuttaa pois, koska sinulla on paha mieli koko ajan, etkä halua sitä. Sinulla on oikeus onneen, ja jos se ei ole mahdollista sen miehen kanssa (sokea, kuuro sille, miten hänen poikansa köyttäytyy?) niin sitten ilman sitä mieltä. Eiköhän se avaa hänen silmänsä. Mutta muista: hän voi myös toden edessä valita poikansa ja jättää sinut!

Onnea!