Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi kuulemma antaa kakkosta tai muuten mies hankkii sitä muualta

Vierailija
19.11.2021 |

Mikä neuvoksi?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna homon mennä. Löydät kyllä paremman miehen.

Vierailija
82/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin Pena suostui hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on homo.ja pienimunainen

Vierailija
84/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykydeittailu oikeasti tuollaista kiristystä ja seksin kärttämistä? Tämän keskustelun luettuani haluan suunnilleen muuttaa loppuiäkseni nunnaluostariin.

t. viimeksi vuonna 2012 seurustellut ja 7 vuotta avovaimona elänyt, nyt sinkku

En oo törmännyt koskaan mihinkään kiristykseen eikä kukaan ole edes maininnut ikinä peppuseksistä mitään.

Itse olen sitä joskus ihastukselle ehdottanut, kun olen halunnut sitä kokeilla.

N29, ikisinkku eli takana vain deittejä, juttuja ja romansseja, ei varsinaista seurustelua/suhteita eli en allekirjoita näitä palstan ”nykyään miehet seksissä sitä ja tätä”-juttuja

Vierailija
85/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nainen: itse pidän tapeista kakkosessa ja anaalista tosi paljon. MUTTA, en ikinä suostuisi siihen miehen kanssa joka kiristää saadakseen sitä ja vänkää kuin lapsi. Ehkä olen anatomialtani outo nainen, mutta saan siitä kiksejä, kun samaan aikaan stimuloi niitä "normaaleja naisten herkkiä alueita" :D

Mitä tekisin sinun tilanteessa on että jätä tämä mies ja kerro miehelle että aiot kokeilla ja antaa seuraavalle miehelle kenen kanssa sinulla on vakava suhde, koska suosittelen sitä tosiaan: muttei ikinä helmiä sioille ja ei erityisherkkuja idiooteille. 

Vierailija
86/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se nyt sit kuitenkaan nyt kauheeta antaa sitä kakkosta? Kun tapasin puolisoni ja tulis syystä tai toisesta juttua edellisistä suhteista, nainen kertoi edellisten kanssa antaneen kakkosta ja tykänneen siitä ja sanoi antavansa sitä minullekkin halutessasi. No sit kun lopulta olisin halunnut niin ei ollut liukkareita saatavilla niin jäi sekin saamatta. Hän kertoi myös että sitä toistakin irtoaa aina halutessasi mutta kyllä nykyään sitäkin voi tuurillaan kerran kuussa saada. Olen yrittänyt vaikka millä tavalla saada muutoksia seksin harrastamiseen mutta AINA vain se perinteinen on kelvannut hänelle.

Jokin aika sitten tein päätöksen sanoin että seksielämän vetovastuu jää hänelle ja en tee enää aloitteita. No siihenpä sain vastauksen että kun hän tekee 2-3 päivänä kassalla hommia niin hän ei enää jaksa panna minun kanssani. Lähestyn kuulemma muutenkin väärällä tavalla esim pyllyn taputtelut ja muu läheisyys on väärää.

Nyt sitten pitäisi hommata joku eroottinen Joulukalenteri että homma piristyis

Voin sanoa ihan suoraan minun osaltani tuli täys mielenkiinnon lopahtaminen hänen kommenttien jälkeen. Eli varmaan voitettiin kumpikin kun ollaan nyt haluttumia.

Ikävä kuulla. Keskustelkaa asiat rauhassa halki, poikki ja pinoon. Noin ette kumpikaan voi hyvin eikä asioita tuppisuuna ratkota. Pitkittyessään vaan enemmän ja suurempia ongelmia tiedossa. Toivon pikaisesti korjaantuvaa tilannetta sinne teille (:

Vierailija
87/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykydeittailu oikeasti tuollaista kiristystä ja seksin kärttämistä? Tämän keskustelun luettuani haluan suunnilleen muuttaa loppuiäkseni nunnaluostariin.

t. viimeksi vuonna 2012 seurustellut ja 7 vuotta avovaimona elänyt, nyt sinkku

Palstalaiset eivät edusta kaikkia. On toisenlaisia miehiä ja naisia olemassa. Ei kannata täällä lukemaansa absoluuttisena totuutena pitää. Eikä tällaisten kirjoitusten pohjalta mielipidettään muodostaa yleistäväksi. Monesti täällä on esillä ääripäät. Pahoinvoivat ihmiset saavat äänensä kuuluviin valitettavan äänekkäästi ja kohta on soppa valmis, kun kaikki omat mausteensa joukkoon heittävät.

Vierailija
88/88 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön mies dildometsään. Siellä se voi tavata kaltaisiaan ruskeanreiän ritareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan