Pitäisi kuulemma antaa kakkosta tai muuten mies hankkii sitä muualta
Kommentit (88)
Heteromies ei kakkosta kaipaa tai halua. Ykkönen ja kolmonen ovat heteroille.
Ei tuolla tavalla kohdella toista terveessä parisuhteessa.
Mikään kiristäminen, painostaminen, uhkailu ja vaatiminen ei kuulu normaaliin suhteeseen.
En voisi olla tuollaisen ihmisen kanssa.
Itse en miehenä ikinä kiristäisi asialla mutta kyllä mua tosi paljon harmittaisi jos ikinä ei saisi peppua.
Siinä jää paljosta paitsi jos nainen ei ikinä sitä anna.
Ei helvetti tätä rappiotilaa.
Millainen ihminen edes kehtaa kiristää kumppaniaan noin? Vastaus: paska ihminen, paska kumppani.
Ei tuollaista tule ikävä, helpotus vain kun pääsee eroon.
Just niin! Seksiä harrastetaan lauantai-iltaisin saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa. Muu on sairasta perverssiota!
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä ikinä kiristäisi asialla mutta kyllä mua tosi paljon harmittaisi jos ikinä ei saisi peppua.
Mitä epämiellyttävänä pitämääsi itse "annat" naiselle? Arvaan: et yhtään mitään.
Kannattaisi sitten varmaan hommata heteromies, eikä piilohomoa.
Sano että hakee sitä täältä, minä annan mielelläni.
Paljaalla.
Alkaako teidän molempien nimet A:lla? Voipi olla että miehes hakee sitä jo muualta...
Vierailija kirjoitti:
Just niin! Seksiä harrastetaan lauantai-iltaisin saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa. Muu on sairasta perverssiota!
Minkä takia oksennat tämän saman iän ikuisen ja kuluneen p¤skan joka ikiseen ketjuun.
Tiedät itsekin ettei tuo sinun harhainen olettamuksesi pidä paikkaansa.
Aika yksioikoinen käsitys sinulla seksistä, jos ei mitään muita vaihtoehtoja ole. Vain anuksen kairaus tai sitten lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla.
Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epämiellyttävänä pitämääsi itse "annat" naiselle? Arvaan: et yhtään mitään.
Mitä vain naiseni haluaa, vaikka pitkään suuseksiä.
Tattia hakkaavan inceliynisijän aloitus. Yninääyninää.
Ehdota miehellesi että kokeilet hälle samaa. Mitä vastaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia oksennat tämän saman iän ikuisen ja kuluneen p¤skan joka ikiseen ketjuun.
Tiedät itsekin ettei tuo sinun harhainen olettamuksesi pidä paikkaansa.
Aika yksioikoinen käsitys sinulla seksistä, jos ei mitään muita vaihtoehtoja ole. Vain anuksen kairaus tai sitten lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla.
Oletko tyhmä?
Sitä se on. Luonto karsii liian tyhmät lisääntymästä mikä on hyvä, mutta ikävä tietty että ohjautuvat sitten tänne päivähoitoon.
Minusta tuntuu pahalta kun naisia painostetaan niin kovasti asioihin mitä he eivät halua tehdä, tai mitkä on heille pahantuntuisia.
Tuota painostamista kun tulee heikkoitsetuntoisille ja nuorille tytöille, niin he suostuvat siihen tyhmyyttään toisen mieliksi.
Niin ei pitäisi ikinä käydä.
En voi kunnioittaa miehiä, kenelle oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.
Kuvottavia ja alhaisia ihmisyksilöitä.
Parasta tässä on se, kun nuo miehet eivät IKINÄ suostuisi ottamaan mitään omaan anaaliinsa.
Eivät IKINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vain naiseni haluaa, vaikka pitkään suuseksiä.
Shoppailuseuraa?
Monelle naiselle kakkosen antaminen tuntuu siltä kuin p*ska liikkuisi edestakaisin rektumissa. Miehillä on sentään ilmeisesti g-piste siellä tuottamassa jonkinlaista nautintoa. Ehdota miehelle, että penetroit häntä ensin dildolla perseeseen, niin sitten voidaan harkita sitä kakkosen saamista.