Kauniit naiset! Kertokaa, miten muiden naisten kateus on ilmennyt!
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Kohdeltu työelämässä huonosti. Kiinnitetty huomio pieniin virheisiin ja vain minulle sanottu niistä. Oletettu että flirttailen työpaikan miehille vaikka olen vain perus kohtelias.
Johtuuko siis kauneudesta kun naistyökaverit kohtelee nuivasti, epäystävällisesti ja tuskin vaikka itse olen ystävällinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdeltu työelämässä huonosti. Kiinnitetty huomio pieniin virheisiin ja vain minulle sanottu niistä. Oletettu että flirttailen työpaikan miehille vaikka olen vain perus kohtelias.
Johtuuko siis kauneudesta kun naistyökaverit kohtelee nuivasti, epäystävällisesti ja tuskin vaikka itse olen ystävällinen?
Tiuskii
Älykäs, kaunis sekä tyylikäs nainen on monen kateellisuuteen taipuvaisen inhokki nro 1.
Vierailija kirjoitti:
Ne ilmeet ovat näkemisen arvoisia. Ja todella rumia.
Miten ois ett jos ei vaan saa viboja jostakin muusta ku ulkonäkö?!
Kaikenikäiset ovat kateellisia, ja puhuvat mielellään pahaa selän takana. Eivät tajua, että kateellisen naama on aina ruma.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihapaskaa.
Painu h*lvettiin, idiootti
Vierailija kirjoitti:
Voi ziisus. Niin naisvihamielinen ajatus että naiset olisivat aina kateellisia kauniille naisille. Ehkä joskus kakaroina mutta jos on hyvä itsetuntoinen ja aikuinen nainen, harvemmin enää törmää katkeriin ja kateellisiin ihmisiin.
Niinpä. Mäkin olin nuorena ihan nätti, teininä varsinkin, mutta en koe kokeneeni mitään kateutta, saatikka sitten että olisin itse kateellinen.
Tämä höpötys lähtee siitä miesten virheellisestä olettamasta, että heiltä saatu huomio olisi jotenkin naisen elämän suurin asia ja muutenkin vaan lähtökohtaisesti hyvä asia. Ainakin itse viihdyn paljon paremmin näin rumana ja rupsahtaneena. Saan olla ihan rauhassa, minne tahansa menenkin.
Vierailija kirjoitti:
Isommassa kaupungissa katoaa kauniskin massaan ja saa olla rauhassa mutta muutapa "maalle" niin hyvä ettei kimppuun käydä. Katseella ainakin tapetaan joka kerta kohdattaessa. Vähemmän aggressiiviset ei katso eikä tervehdi koskaan, puhuvat vaan takana pahaa.
No, on täällä ollut ketjuja, että maaseudulla on kiusattu ihmisiä muistakin syistä. Esim. Se Masrit ja Juha ketju. Ehkä Suomessa vaan elää tällainen kiusaamisen kulttuuri ja siihen etsitään sitten syitä eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ainut selitys ole. Itse olen ihan tavallinen, mutta kyllä niitä epäystävällisiä tiuskijoita on aina työkavereiden joukosta löytynyt. Jotkut vaan on luonteeltaan happamia, ja haluavat levittää myrkkyään muillekin. Pysytellen etäällä, vain pakolliset työasiat hoidan asiallisesti.
No minulle on oltu kateellisia mm. ammatillisiin saavutuksiin liittyvissä jutuissa. En tosin ymmärrä, miten tämä nyt ulkonäköön liittyy, koska olivat he ihan yhtä kateellisia myös vaatimattoman näköisen kollegan saavutuksista.
Vierailija kirjoitti:
No minulle on oltu kateellisia mm. ammatillisiin saavutuksiin liittyvissä jutuissa. En tosin ymmärrä, miten tämä nyt ulkonäköön liittyy, koska olivat he ihan yhtä kateellisia myös vaatimattoman näköisen kollegan saavutuksista.
Niin ja kadehtivat ne miehetkin, eivät vain naiset.
t. sama
Raha, ulkonäkö, viehättävyys, ammatinvalinta, ns. helppo elämä. Siinäpä noita.
Nykyään ei taida oikein kukaan olla kateellinen.
En tiedä, mutta en ole kovin kateellinen kenellekkään. Saatan tuntea itseni nukkavieruksi jonkun tosi hyvännäköisen ja hyvin pukeutuneen naisen seurassa. Mutta en oikein jaksa olla kateellinen. Jokaisella on omat ongelmansa.
Olen kai sillä tavalla kaunis, että naiset ei koe mitenkään uhaksi, koska en ole kateellisuutta kohdannut. Ihailevia jotkut kyllä on. Tai sitten olen vaan onnistunut välttymään ikävien, myrkyllisten ihmisten seuralta?
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sillä tavalla kaunis, että naiset ei koe mitenkään uhaksi, koska en ole kateellisuutta kohdannut. Ihailevia jotkut kyllä on. Tai sitten olen vaan onnistunut välttymään ikävien, myrkyllisten ihmisten seuralta?
Olet onnekas. Kateudessa ei ole mitään hyvää. Söpöys ja suloisuus on parempi. Tai itse hankitut ominaisuudet kuten treenattu kroppa tai laihuus.
Nyrpistelynä, pahan toivomisena, vahingonilona. Kapuloiden rattaisiin heittämisenä, piikittelynä.
Hyvin harva haluaa lähteä bailaamaan kanssani, vien liian helposti miesten huomion. Pari samalla lailla kaunista kaveria minulla onneksi on, muuten olisi aika kolkkoa tanssilattialla. Kukaan kolmikostamme ei koe huonoutta eikä ylemmyydentunnetta toisiaan kohtaan, olemme samalla viivalla ja se on hyvin helpottavaa. On paljon ihmisiä, sinkkuja siis, jotka ovat lähteneet mukaan kerran ja se on jäänyt siihen.
Työpaikalla, jos on miehiä myös, on välillä hankalaa, varsinkin vanhemmat naiset pitävät minuun kohdistuvaa huomiota tahallisena tekona itseltäni -ihan kuin voisin asialle yhtään mitään! Todella haluaisin töissä keskittyä töiden tekoon eikä mulkoileviin katseisiin. Olen kokenut myös ulos sulkemista nim.om. vanhempien naisten taholta. Olen päättänyt, etten ikinä tule käyttäytymään kuin he, kun olen heidän iässään!
Ja ei, en pukeudu mitenkään seksikkäästi tai käyttäydy kuin miestennielijä, olen vain saanut klassisesti kauniiksi luokiteltavat kasvot ja pitkän, epäsuomalaisen tuuhean tukan. Se näköjään riittää.
Kyllä, läpi elämäni on kiusattu, halveksittu , naureskeltu väheksytty nimenomaan naisten puolelta, myös joidenkin miesten, yleensä alemmin koulutettujen miesten, korkeasti koulutetut miehet korkeassa asemassa usein ovat olleet todella kohteliaita ja hyvä käytöksisiä. Mutta sitten taas pikku naispomot ovat aina kiusanneet sadistisesti, aidosti korkeassa asemassa olevat naisjohtajat useimmiten käyttäytyneet upeasti.
Tunnistan tuolta noita samoja, täytyy alentaa itseään ettei muut tunne itseään huonommaksi enkä olisi heidän silmissään niin täydellinen ja oletusarvona päässyt elämässä helpolla koska nätti, ihmisillä on aivan järkyttäviä ennakkoluuloja ja harhaluuloja ihmisistä heidän pelkän ulkonäön perusteella. Että ei se aina ole suinkaan kovinkaan helppoa olla kaunis. Poikaystävät ketä ollut, ylimustasukkaisia ja täysin aiheetta. Kaikenlaista negatiivista aidosti kohdannut tämä takia.
Nuorena minua houkuteltiin niin missikisoihin kuin mallitoimistoonkin. Opiskeluaikoinani kämppiksen äiti vieraili paikkakunnalla, aika pitkän matkan päästä. Oli myöhemmin sanonut kämppikselle, että kannatti tulla ihan vain siksi, että näki minut, olin kuulemma niin upea. Harmi vain, etten tuohon aikaan uskonut mitään palautetta, en miesten törmäilyjä valotolppiin ja ihan hulluja tempauksia, mitä he tekivät saadakseen minut ymym loputtomia tilanteita noloja mitä ulkonäköni aiheutti. Pidin kaikkia vain hyvin outoina =) Nyt tietysti, kuvia katsellessa ymmärrän, mistä hässäkkä johtui, olin säteilevän kaunis. Mutta lohduksi, rupsahtaminen on tapahtunut tällekin entiselle kaunottarelle, ei tarvitse enää kenenkään kadehtia saati kävellä tolppia päin =)
Teille nuorille ja vielä kauniille sanon, että nauttikaa JOKA hetkestä!!
Vain vähintään saman tasoiset tai vielä kauniimmat ulkonäöltään suostuvat olemaan tekemisissä ja käymään esimerkiksi ulkona. Vinoilua, vttuilua ja kaikenlaista kateuden sävyttämää pas kaa saa kuulla. Olen päättänyt koskaan olla olematta tekemisissä näiden kpäiden kanssa. Viihdyn erinomaisesti omassa seurassani ja läheisten kanssa.