Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotekriittiset: Mikä Covid-19 rokotuksessa oikeasti pelottaa/epäilyttää? Asiallista keskustelua kiitos

Mörrimöykkääjä
19.11.2021 |

Hei kaikille!

Mikä saa teidät, rokotekriittiset kriittiseksi? En halua, kiitos, mitään sotaa ja asiattomuuksia tähän kertjuun, vaan ihan rehellisen, trollaamattoman selityksen/perusteluita?
Perustuvatko ne faktoihin, mutuun, kavereilta kuultuun, mihin?

Kiitos, ja toistan vielä, myös modelle, että koitetaan pysyä asiallisena.

Kommentit (901)

Vierailija
101/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi: olen lukenut useiden sairaanhoitajien, lääkäreiden ja asiantuntijoiden mielipiteitä. Osa on jopa irtisanoutunut, sillä ovat median kanssa eri mieltä. Sanovat median vääristelevän.

Useiden (kuuluisien) henkilöiden mielipiteitä on sensuroitu, sometilejä on jopa poistettu.

Koronan hoidossa käytetystä ivermektiinistä ei meinaa enää löytyä kunnolla tietoa. En tiedä käytetäänkö tuota enää hoitamisessa, mutta jos se toimii, ihmetyttää miksi ei käytetä.

Koska sen patentti on vanhentunut ja sen tuottaminen on nykyään puoli-ilmaista.

Ivermektiinin kehittäjä, Merck-lääkeyhtiö, on sittemmin keksinyt saman lääkkeen uudestaan ja myy sitä nyt kalliilla koronanestolääkityksenä eri nimellä. Kun saadaan dollareita lisää hintaan niin yhtäkkiä se ei enää olekaa hevoslääkettä.

Vierailija
102/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa että tämä on ihmisten luoma virus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä kävisikin sitten sikapiikkityyppisesti, että esim jollekin väestöryhmälle tulisikin jotain pitkäaikaisempaa haittaa mikä ilmenisi tulevaisuudessa, niin mites sitten suu pannaan, kun joitakin on väenvängällä painostettu rokote ottamaan. Muistakaa ainakin taata tälle väestöryhmälle henkisten traumojenhoitoa. Menetettyä terveyttä ei pysty rahalla kompensoimaan eikä yleensä riittäviä korvauksia tule.

Itse ainakin somessa vaatisin että heidät täytyy nakata hoitojonon viimeiseksi ja maksaa itse hoitonsa, kun ovat vapaaehtoisesti rokotteen ottanut.

Vierailija
104/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa koronatoimet ja ihmisten tuomitsevuus enemmän kuin korona

Vierailija
105/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nohynekki ei meinaa itse ottaa kakkos piikkiä:D

Nohynekin sanaan en luota sen vertaakaan. Hän puhuu mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
106/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa että tämä on ihmisten luoma virus

Samat ihmiset loivat ongelman ja tarjoavat siihen ratkaisua.

Vierailija
107/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä kävisikin sitten sikapiikkityyppisesti, että esim jollekin väestöryhmälle tulisikin jotain pitkäaikaisempaa haittaa mikä ilmenisi tulevaisuudessa, niin mites sitten suu pannaan, kun joitakin on väenvängällä painostettu rokote ottamaan. Muistakaa ainakin taata tälle väestöryhmälle henkisten traumojenhoitoa. Menetettyä terveyttä ei pysty rahalla kompensoimaan eikä yleensä riittäviä korvauksia tule.

Itse ainakin somessa vaatisin että heidät täytyy nakata hoitojonon viimeiseksi ja maksaa itse hoitonsa, kun ovat vapaaehtoisesti rokotteen ottanut.

Ainakaan eivät voi sanoa, etteikö heitä olisi varoitettu.

Vierailija
108/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pistetty rahaa ”propagandaan” jolla saadaan rokotekattavuus nousuun. Katson jokaisen lehtijutun sillä silmällä että se on propagandana kirjoitettu, Lasse lehtinenkin puhui tästä propakandasta

Vierailija
109/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi: olen lukenut useiden sairaanhoitajien, lääkäreiden ja asiantuntijoiden mielipiteitä. Osa on jopa irtisanoutunut, sillä ovat median kanssa eri mieltä. Sanovat median vääristelevän.

Useiden (kuuluisien) henkilöiden mielipiteitä on sensuroitu, sometilejä on jopa poistettu.

Koronan hoidossa käytetystä ivermektiinistä ei meinaa enää löytyä kunnolla tietoa. En tiedä käytetäänkö tuota enää hoitamisessa, mutta jos se toimii, ihmetyttää miksi ei käytetä.

Koska sen patentti on vanhentunut ja sen tuottaminen on nykyään puoli-ilmaista.

Ivermektiinin kehittäjä, Merck-lääkeyhtiö, on sittemmin keksinyt saman lääkkeen uudestaan ja myy sitä nyt kalliilla koronanestolääkityksenä eri nimellä. Kun saadaan dollareita lisää hintaan niin yhtäkkiä se ei enää olekaa hevoslääkettä.

Aivan.

Vierailija
110/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valmis ottamaan kokeellista rokotetta kun minulla on sairaus, johon sitä ei ole riittävästi tutkittu. Olen vihdoin saanut itseni parempaan kuntoon, mikä otti vuosia niin että jopa haaveilin osapäivätyöstä. Ironista kyllä, saa nähdä pääsisinkö edes mihinkään töihin kohta, jos en ota rokotetta.

Mikään koronarokotteista ei ole kokeellinen. Jos olisi, ei olisi saanut myyntilupaa.

Niillä on väliaikainen myyntilupa. Nyt näyttää sille, että pfizer saisi myyntiluvan, mutta FDA haluaa peittää jälkensä ja vaatii rokotteen tietojen salaamista 55 vuodeksi? ( Tälle ei varmistusta). Joka luultavammin tarkoittaisi sitä että jos rokotehaittoja tulee niin niitä ei myönnetä eikä FDA joudu vastuuseen täyttä kuraa olevan tuotteen päästämisestä markkinoille, eikä joudu luonnollisesta niitä pakottavat hallituksetkaan kuin vasta... yllätys yllätys, taas maksaa nuoremmat sukupolvet boomereiden kusetukset.

Edes väliaikaista myyntilupaa ei saa kokeelliselle rokotteelle.

Vierailija
111/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pistetty rahaa ”propagandaan” jolla saadaan rokotekattavuus nousuun. Katson jokaisen lehtijutun sillä silmällä että se on propagandana kirjoitettu, Lasse lehtinenkin puhui tästä propakandasta

Yrittiköhän se varoittaa rivien välistä? Ei vain uskalla nousta ensimmäisenä ylös, ja vastustaa.

Vierailija
112/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valmis ottamaan kokeellista rokotetta kun minulla on sairaus, johon sitä ei ole riittävästi tutkittu. Olen vihdoin saanut itseni parempaan kuntoon, mikä otti vuosia niin että jopa haaveilin osapäivätyöstä. Ironista kyllä, saa nähdä pääsisinkö edes mihinkään töihin kohta, jos en ota rokotetta.

Mikään koronarokotteista ei ole kokeellinen. Jos olisi, ei olisi saanut myyntilupaa.

Niillä on väliaikainen myyntilupa. Nyt näyttää sille, että pfizer saisi myyntiluvan, mutta FDA haluaa peittää jälkensä ja vaatii rokotteen tietojen salaamista 55 vuodeksi? ( Tälle ei varmistusta). Joka luultavammin tarkoittaisi sitä että jos rokotehaittoja tulee niin niitä ei myönnetä eikä FDA joudu vastuuseen täyttä kuraa olevan tuotteen päästämisestä markkinoille, eikä joudu luonnollisesta niitä pakottavat hallituksetkaan kuin vasta... yllätys yllätys, taas maksaa nuoremmat sukupolvet boomereiden kusetukset.

Edes väliaikaista myyntilupaa ei saa kokeelliselle rokotteelle.

Liittyy aiheeseen kuin kilo paskaa, koska nämä injektiot eivät edes täytä rokotteen määritelmää.

Vierailija
113/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistu mieleen nyt että kukaan olisi kehunut oloaan piikin jälkeen ja  valmisteen tutkijoita täällä on sentään jo 4 miljoonaa

Vierailija
114/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin sikapiikin työssäni suojellakseni vanhuksia joiden parissa tein töitä. Siitä alkoi ihmeelliset ongelmat mielenterveydessä, persoonallisuuden muutokset, uupumus ja neurologiset häiriöt. Työkyvytön ja eläkkeellä oltu kohta kymmenen vuotta. Vasta viime vuosina on suuri osa ongelmista helpottanut, mutta yhä uuvun nopeasti eikä voimia ole oikein mihinkään. Neurologiset ongelmat jäi.

Vierailija
115/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on mielenkiintoista se, että pelätään harvinaisia rokotushaittoja, mutta ei pelätä koronan aiheuttamia vakavia ja paljon todennäköisempiä haittoja. Eiväthän nekään hirveän todennäköisiä nuorille perusterveille ole, mutta silti todella paljon todennäköisemmin saa vakavan haitan itse koronasta kuin rokotteesta. Tietenkin jos pystyy elämään hyvin eristyksessä eikä koronan saaminen ole todennäköistä niin asia on eri. 

Vierailija
116/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska se ei selvästikään vaikuta tehoavan tautiin ja silti sitä väkisin tungetaan ihmisiin.

Miksi ajattelet, ettei se teho tautiin? Eikö se, että sairaalahoidossa olevista rokottamattomat ovat yliedustettuina (70% sairaalassa olevista rokottamattomia) jo kerro siitä, että rokotus tehoaa erittäin hyvin? Ei minkään rokotteen antama suoja ole 100%, siksi onkin tärkeää, että kaikki ottavat rokotteet, jotta taudin kulku vähitellen laantuisi.

En luota noihin lukuihin, koska rokotettujahan ei edes usein testata. Todennäköisesti täysin manipuloituja lukuja siis.

Luotit tai et niin sairaalassa on 19 kertaisesti rokottamattomia ja teholla 33 kertaisesti. Vai väitätkö että ne on palkanneet valepotilaita jotka valehtelee olevansa rokottamattomia ja jotka huijaa hengitysvaikeutensa päästäkseen teholle?

Rokottamattomilla on olevinaan tuollaiset päästäheitetyt riskit joutua hoitoon, ei heitä siellä ole noin paljoa. Vai miten jos Suomessa on 400 tehohoitopaikkaa niin siellä voi olla 33-kertaisesti enemmän rokottamattomia :D  Nyt vähän jotain järkeä päähän.

Vierailija
117/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä mihin  tarttisin tuommoista ainetta ja miksi sitä täytyisi vielä 6-8 kertaa 2-3 v aikana kokeilla. Pistää epäilyttämään ettei voi senkään tähden olla rokote

Vierailija
118/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on mielenkiintoista se, että pelätään harvinaisia rokotushaittoja, mutta ei pelätä koronan aiheuttamia vakavia ja paljon todennäköisempiä haittoja. Eiväthän nekään hirveän todennäköisiä nuorille perusterveille ole, mutta silti todella paljon todennäköisemmin saa vakavan haitan itse koronasta kuin rokotteesta. Tietenkin jos pystyy elämään hyvin eristyksessä eikä koronan saaminen ole todennäköistä niin asia on eri. 

Ai harvinaisia? Gibraltar täysin rokotettu ja pahempi tilanne kuin itse taudin aikana...

Ja miten taa...tanan vaja kki pitää olla että luovuttaa oikeuksiaan pois piikkiä vastaan mistä sopparit mustattu ja mistä ei ole kuin korkeintaan haittaa

Missä on se Nenäsumute, sellaisen Toimivan voisikin ottaa. Mutta tosiaan nuo piikkipassifriikit tunkekoot nuo mrna myrkyt itseensä, ei meille muille.

Vierailija
119/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Mutta iso osa median haukkumista "rokottamattomista" ja "koronadenialisteista" ei kiistä koronaa tai sen pitkäaikaisia vaikutuksia. Iso osa ei myöskään ole rokotteita vastaan näin yleisesti.

Kyse on siitä, että koronan taustalla tuntuu olevan jotain muutakin, kuin itse virus. Ja siirä, kuinka pitkälle kaikki viedään.

Vierailija
120/901 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muistu mieleen nyt että kukaan olisi kehunut oloaan piikin jälkeen ja  valmisteen tutkijoita täällä on sentään jo 4 miljoonaa

En ole tuttavapiiristä sen suurempia ongelmia kuullut kuin pikkasen käden kolotusta ja yhdellä taisi olla lievästi lämpöä päivän. Mutta jos haluat tulkita nuo ongelmat niin katastrofaalisiksi seurauksiksi että oma ja perheen kuolemakin on parempi niin ihan vapaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä