Naiset, oletteko kokeilleet poistaa viiksi- ja leuanaluskarvoja vahaliuskoilla? Toimiiko paremmin kuin pinsetit tai terällä sheivaus?
Jääkö vahaliuskoista punaisia jälkiä/ihottumaa? Pysyykö karvat kauemmin poissa? Kannattaako kokeilla?
Kommentit (11)
Vaha rikkoi ihoa.Mutta soketointi toimii hyvin, on toki kallista.
Kosmetologilla käyn sokeroinnissa.
Sokerointi katkoo karvoja, en keksi miksi se olisi parempi kuin nyppiminen
Olen käyttänyt kasvoihin vahaliuskoja. Toiminut hyvin.
Oon joskus kokeillut vahaliuskoja ylähuuleen. Repii ihon punaiseksi, ei jatkoon. Nykyään trimmeri ja pinsetit. Ipl-laite myös hyvä kasvojen alueelle.
Mulla on vaan pari sitkeetä karvaa, että pinsetillä nappaan. Noin kuukauden pysyy pois ja taas pitää nipsasti poisl
Kaveri käytti vahaliuskoja ja sillä alkoi kasvamaan parta. Ne liuskat poistaa niin laajalta alueelta ja kasvaa paksumpina karvoina. Kävi sitten laseroinnissa muutaman kerran, että helpotti. Poikakaveri oli ehtinyt jo sängestä puhissemaan pariin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaha rikkoi ihoa.Mutta soketointi toimii hyvin, on toki kallista.
Sokerointimassaa voi tehdä itse. Se säilyy kotona. Sen lisäksi tarvii vaikka vanhasta lakanasta (venymättömästä kankaasta!) leikattuja liuskoja, jotka voi pestä koneessa uutta käyttöä varten. Todella herkkäihoinen sivelee ihoon perunajauhoa ennen sokerimassan levittämistä, ettei massa tartu ihoon kiinni. Perunajauhottaminen ei estä sitä, etteikö sokerimassa nappaisi karvaa mukaansa.
En tiedä, joskus teininä kokeilin nuita vahaliuskoja genitaaleille ja ohutta trimmeriä kulmakarvoille. Molemmat jäi kertakokeiluun.
Leuasta nyppään karvat pinseteillä jos tulee, mutta niitä on pari tai kolme. Jos olisi enemmän, niin varmaan sheivaus tai sokerointi.