Mies kehui seksikkääksi ekaa kertaa ikinä!
Kommentit (24)
Ei se välttämättä ole vaivannäöstä kiinni, jotkut miehet vaan ei älyä kehua. Vai mikä lienee. Minä ainakin panostan ulkonäköön(kin), suurimman osan ajasta mulla on ollut pitkät hiukset, joita pidän joko hajallaan, nuuturalla tai ponnarilla, on joskus ollut saparotkin. Pari kertaa olen leikannut polkaksi ja kerran ihan lyhyeksi. Joskus suorat, joskus vähän kiharaa.
Meikkaan kevyesti, mutta paljon olen ilman meikkiä tai todella vähällä meikillä. Joskus tahallaan laitan vähän enemmän pakkelia. Pukeudun usein mekkoihin, hameisiin, käytän korkkareita, saappaita, toki ihan farkkujakin. Tykkään myös seksikkäistä alusvaatteista ja myös usein käytän niitä. Olen hoikka ja suht hyvävartaloinen. Joskus olen ajatellut yllättää miehen kunnolla ja pukeutunut avokaulaiseen minimekkoon tai nahkahameeseen tms. Ei mitään erityista reaktiota, seksiä haluaa olinpa minkänäköinen tahansa ja onhan se tietysti kivaa ja tavallaan imartelevaa. Toisaalta tuntuu, että mitäpä tässä turhaan laittautumaan. Muita naisia mieheni kyllä tuijottelee ja joskus kehaiseekin, kauniiksi kylläkin, ei seksikkääksi. Mua ei ole sanonut ikinä kauniiksikaan, ei nätiksi, söpöksi eikä mitään. Ehkä en vaan ole hänen mielestään mitenkään kehuttava, voihan se olla niinkin.
t. se 27 v miehensä kanssa ollut
Minä olisin mielelläni seksiobjekti, jos vain minunkin tyydytys kiinnostaisi toista. Ap
Se kehui sun vaatteitasi, ei sua.
Koen olevan objekti, jos seksikkääksi kutsutaan. Oma mies kyllä saa niin tehdä ja sanookin ja hänelle seksikkyyttä on hiusteni heilahdus tms tyystin arkinen asia.
Tuo kiusallisuus ilmeni viimeksi pikkujouluissa, joissa itseäni ainakin 10v nuorempi mies kommentoi minun olevan seksikäs. Olen aika kipakka luonne ja tarkensin kysyjälle, mitä meinaa sanoillaan. Perusteli kaikessa rauhassa, että näytän itsevarmalta ja ryhdikkäältä ja se on hänen mielestään seksikästä.