Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyttävää (inter)railaamisesta!

Vierailija
08.02.2015 |

Ensi kesänä olisi tarkoitus lähteä ensikertalaisena railaamaan Euroopan keskeisimpiin kaupunkeihin ja en löytänyt näihin kysymyksiin muualta selkeältä vastausta.

Olen ostamassa vr:ltä 2. luokan interrail global passia ja niitä on 1. ja 2. luokka ja niiden välinen hintaero on yllättävänkin suuri, osaako joku kertoa miten ne eroavat toisistaan, että pääseekö 2.lk passilla menemään samanlailla kaikissa junissa tms?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan kysellä esim.  pallontallaajista.

Vierailija
2/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösluokan passilla voit matkustaa ykkösluokan vaunuissa ja kakkosluokan passilla kakkosluokan vaunuissa. Lisäksi jossain rautatieasemilla oli "lounget", odottelutilat, jonne pääsi vain ykkösluokan matkustajat. Itse reilasin kakkosluokassa viime vuonna. Kaikkiin juniin pääsiin mihin halusinkin, menin vain kunkin maan kansallisilla yhtiöillä (niinkuin suomessa VR) ja kakkosluokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. luokan lipulla pääsee matkustamaan samallalailla kuten 1. luokan lipulla, 1. luokka on vain siistimpi ja tilavampi yms mitä ykkösluokasta voi kuvitella! Mutta kannattaa ottaa huomioon, että useissa junissa joutuu maksamaan extra makua esim. jos haluaa varata paikan junasta. Tai näin minulle kaverit ovat kertoneet jotka ovat käyneet reilaamassa.

Itsekkin olen ensikertalaisena lähdössä ensi kesänä reilaamaan :)

Vierailija
4/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kiitti!! joo täytyypä tehä vielä reissu vr:n toimistoon. On kummiski kiva henkilökohtasesti saada tietoa, samalla kun ostaa passia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi