Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa tutut fb hehkuttajat pe/la ja lasillinen valkkaria/punkkua.

Vierailija
31.01.2015 |

HAH! Tuttavani tuntien sitä ilolientä menee pullollinen lasillisen sijaan. Sanoisivat suoraan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin naurettavaa, ollaan muka sivistyneesti "lasi hyvää punaviiniä" -tyyppejä, ja sitten kuitenkin huitastaan koko pullo naamaan. Tiedän näitä..

Vierailija
2/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Juuri yksi eilen laittoi seinälleen nauttineensa yhden illalla. Kuitenkin viestitti ihan ihme juttuja vielä 1-2 aikaan yöllä eikä millään tajunnut että minä yritän nukkua. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 08:53"]

Niinpä! Juuri yksi eilen laittoi seinälleen nauttineensa yhden illalla. Kuitenkin viestitti ihan ihme juttuja vielä 1-2 aikaan yöllä eikä millään tajunnut että minä yritän nukkua. Huoh.

[/quote]

Halusit kuitenkin vastata niihin viesteihin, etkä nukkua?

Vierailija
4/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen päivitys on ainakin kahdessa suositussa blogissa, toinen on lifestyleblogi ja toinen mikä lie...

Vierailija
5/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Etkö osaa poistua facebookista edes yöunien ajaksi, vai miten sua voi häiritä tuttavasi yölliset fb - viestit?

Vierailija
6/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:06"]

[/quote]

Etkö osaa poistua facebookista edes yöunien ajaksi, vai miten sua voi häiritä tuttavasi yölliset fb - viestit?

[/quote]

Jos se laittoi tekstareita? (No joo, toki puhelimenkin saa pois päältä.)

Vierailija
7/7 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit nukkua siinä Facebookin äärellä ja hän ei ymmärtänyt että sinä haluat nukkua. Olisit laittanut Facebookin kiinni ja mennyt nukkumaan. Ajatella miten helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi