Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aitoa ominaisuutta sinussa ei uskota aidoksi

Vierailija
08.02.2015 |

Tuli mieleen tuosta "eritysherkkyys on teeskentelyä" -ketjusta, otsikkoa vähän vapaasti Suomentaen. Onko sinulla jotain piirteitä, mitä muut epäilevät "feikiksi". Mulla on ohuet hiukset, mutta väri on omasta mielestäni kaunis punainen, kuparinruskeaan vivahtava. Sitä lähes kaikki luulevat värjätyksi, sillä väri on kai aika harvinainen luonnollisena. 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia, kun ne on niin pitkät.

Vierailija
2/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kynsiä luullaan aina rakennekynsiksi ja hiuksista luullaan että on pidennykset. Mua luullaan myös aina ulkomaalaiseksi, useimmiten venäläiseksi. Ja on luultu että mulla on piilolinssit, kun silmät on sellaset jännänväriset, tosi tummat ja näyttää ruskeilta mutta onkin oikeestaan enemmän vihreät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia ja ikää

Vierailija
4/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia täälläkin. Ovat pitkät ja paksut. Tällä hetkellä lapaluiden alle ylettyvät ja juuri kävin leikkauttamassa 10cm latvoista. Kasvavat todella nopeasti.

Minulla on myös tummat piirteet ja välillä tulee ihmettelyä, kun en näytä yhtään sisaruksiltani.

Vierailija
5/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiäni. Ovat niin pitkät että moni luulee tekoripsiksi.

Vierailija
6/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät usko, että olen niin nuori kuin olen.

Vierailija
7/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole suomenruotsalainen.

Vierailija
8/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hampaat. En itse juuri kiinnitä huomiota hampaisiin tai etenkään niiden väriin, mutta olen useaan kertaan saanut kuulla että mulla on poikkeuksellisen valkoiset hampaat. Myös hammaslääkärit on kyselleet, valkaisenko hampaitani.

Vierailija
9/77 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmettelee että olen kristitty, sillä liikun paljon tiedeyhteisöissä opiskelulinjani vuoksi, olen tatuoitu ja lävistetty useastakin paikkaa ja kuuntelen paljon hevimetallia sekä muuta ei-kristillistä musiikkia. Oikeasti olen ihan pesunkestävä uskovainen.

Ulkonäöstä muutamat ihmiset ovat kyselleet, että onko minulla permanentti, mikä ei todellakaan ole minun mielestäni hyvä asia koska yritän epätoivoisesti suoristaa näitä... En ole laineikkaiden hiusten ystävä ja antaisin mitä vain jos saisin suorat.

Vierailija
10/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääni.

Vierailija
11/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellään että mulla on aidot kynnet. Näyttää kuulemma rakennekynsiltä.

Vierailija
12/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:54"]

Ikääni.

[/quote]

Ensin en keksinyt mitään, mutta ikää kyllä ihmetellään usein.

Vierailija
13/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien väriä. Monet luulevat että minulla on piilarit.

Vierailija
14/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nenä on tosi suora, kuin viivottimella vedetty, myös kärjestä kapea. Todella moni on luullut, että mulle on tehty nenäleikkaus. Kerran yks mies alkoi jankkaamaan eikä uskonut kun sanoin että nenäni on luomu!

Vierailija
15/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummat vihertävän harmaat silmät, jotka näyttää tietyssä valossa ruskeilta. Moni on sitä kysynytkin, että käytänkö ruskeita piilareita välillä.

Vierailija
16/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripseni. Monet kysyy "onko sulla ripsaria?" ja kun vastaan ei niin katsotaan aika epäuskoisesti.
Ripseni ovat pitkät, paksut ja tuuheat jopa huolimatta lapsuuden trikotillomaniasta(karvojen nyppimishäiriö, olin pahimpina kausina ihan ripsetön)

Vierailija
17/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat hiukset. Hiusteni kiharuus on vuosien varrella vaihdellut hormonalisista syistä. Eivät ne suorat ole koskaan olleet, mutta vain hieman taipuisat suorimmillaan. Nyt kun ne ovat kiharat, moni kysyy permanentista ym, vaikka hiukseni ovat täysin luonnontilassa.

Vierailija
18/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiä ovat monet epäilleet feikeiksi.

Vierailija
19/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään jankkausta tullut, mutta joskus hiuksista kysytään, olenko laittanut niitä kun ovat niin kiharat. Silmistä sanotaan joskus, että on luultu pitkään ruskeiksi, vaikka ovat harmaat.

Vierailija
20/77 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aidosti suurimmasta osasta ihmisiä, joiden kanssa olen tekemisissä. Kuuntelen mielelläni ihmisten juttuja. Eivät koskaan usko, että todella mua kiinnostaa kaikenlainen, enkä ole pitkästymässä tai tuskastumassa kuoliaaksi. Musta jokaisessa on jotain todella kiehtovaa. Mua ei ärsytä juuri mikään koskaan. Yleensä musta pidetään kyllä, mutta ihmiset ei aina usko mua todeksi ennen kun tuntevat paremmin.