Mitä aitoa ominaisuutta sinussa ei uskota aidoksi
Tuli mieleen tuosta "eritysherkkyys on teeskentelyä" -ketjusta, otsikkoa vähän vapaasti Suomentaen. Onko sinulla jotain piirteitä, mitä muut epäilevät "feikiksi". Mulla on ohuet hiukset, mutta väri on omasta mielestäni kaunis punainen, kuparinruskeaan vivahtava. Sitä lähes kaikki luulevat värjätyksi, sillä väri on kai aika harvinainen luonnollisena.
Kommentit (77)
Rinnat :) harvalla näin isot hoikassa kropassa.
No se klassikko. Rinnat. Ovat suuret suhteessa muuhun vartaloon, mutta onneksi äidillä on sama tilanne niin meidät kummankin nähneenä, viittaukset silikoneihin ovat loppuneet. En mitenkään erityisemmin pidä hinkeistäni ja vielä rasittavampaa on, että ihan tuntemattomat ihmiset saattavat vaikka maitokaupassa kommentoida ja kauhistella "silikonejani". Kun sanon niitä omiksi ja aidoiksi, ihmiset nyökyttelevät kuin olisn juuri sanonut lehmien lentävän. Rasittavaa, että luullaan pinnalliseksi.
Ripset ja kynnet. Joidenkin todella vaikea uskoa että ovat ihan omat. Kysellään eikö ole hankalaa huollattaa, minä vastaan vaan että enpä tiedä kun en ole sellaisia koskaan tarvinnut.
Sitä että välitän ihmisistä ja haluan auttaa kaikkia, sitä että olen myötätuntoinen. Melkeen kaikki nauraa päin naamaa, kum sanon haluavani hakea sairaanhoitajakouluun. Oon suorasanainen, rempseä ja vahvatahtoinen. Se ei kuitenkaan tarkota että en soveltuisi unelma-ammattiini.
Fibromyalgia. Olen nuori ihminen, sinällään hyvässä fyysisessä kunnossa (mutta mitään todella kovaa liikuntaa en harrasta sairauden takia), joten joillekin on äärettömän vaikea uskoa, että syön kolmiolääkkeitä kipuihin, jotka joskus ovat niin pahoja, ettei sängystä pääse ylös. Mutta kun ei sinällään päällepäin näy, niin monen mielestä olen luulosairas ja haluan sympatiaa "sairaudellani", vaikken nosta koko aihetta esille, ellei minulta kysytä tai muuten tule puheeksi.
Että olen ihan aidosti näin ruma.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:41"]Että olen ihan aidosti näin ruma.
[/quote] Selvennän: Aina ollaan selittämässä, että kaunis olet ja nätti ja mitä lie. Prkl.
Huulet, vaikka eivät ne minusta luonnottomilta näytä. Massaa niissä kuitenkin on ja duckface on naamassani rakenteellinen. Joskus vuosia sitten postasin kuvani johonkin netin kuvapalveluun, ja sain ihan valtavasti kommentteja, että tökeröä laittaa näin ilmeisen fotaroitu kuva, että huulien suhteen on hiukan lähtenyt kuvanmuokkaus käsistä. Kuva oli täysin käsittelemätön, enkä olisi edes osannut käsitellä sitä, mutta eivät ne vakuuttelujani uskoneet. Harvoin kukaan tosielämässä kyselee, ovatko huuleni aidot, pyörin ehkä sellaisissa hippiporukoissa, joissa kauneusleikkauksia kanssaihmisillä pidetään epätodennäköisempänä kuin sitä, että jollakin nyt on synnynnäisenä joku ruumiinkohta vähän epätavallisen runsas.
Kynsistä kuitenkin kysytään usein, ovatko aidot. Minulla on aina kynsilakkaa ja kynteni ovat vahvat ja pitkähköt.
Mun kaverilla on luontaisesti todella taipuvat ja pitkät ripset, se on minusta todella kadehdittava ominaisuus :)
Pitkät ja paksut ripset. Kysellään ovatko ripsien pidennykset.. .. .
Hiusten väri. Ovat värjäämättömät hiekanvaaleat, pitkät ja paksut nekin.
Hiuksia, mulla on luonnostaan tosi vaaleita raitoja ja niitä luullaan värjätyiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:15"]
Olen suomalainen, enkä venäläinen, virolainen, latvialainen, liettualainen, inkerin suomalainen ja ties mitä vielä. Vasta 32 vuotta saanut selittää syntyjuuriaan ja alkuperäänsä. Olen niin kypsä. Aletaan suoraan puhua englantia, olin sitten bussissa, kirjastossa, asunnon näytössä tai terveysasemalla. Tumma tukka, vihreät silmät ja tummat kulmat ilmeisesti riittävät siihen, että mummokin voi kysyä bussipysäkillä: "Are you foreign?"
Ja vaikka kuinka selittäisi niin seuraavaksi epäillään, että minulla on ulkomaalaisia sukulaisia, joista en vain tiedä.
[/quote]
Tämä! Olen itse sinisilmäinen, mutta muuten tummilla piirteillä varustettu. Ja jos ei epäillä ulkomaalaiseksi, kysytään missä käyn värjäyttämässä kulmat ja ripset. Ja jos tämäkään ei aiheuta kysymyksiä niin viimeistään sitten hiukseni, joiden on pakko olla pidennetyt kun "eihän suomalaisilla ole kuin hiirenhäntähiuksia".
Aargh.
Hiukset, ikä ja ammatti.
Hiukset ovat paksut, pitkät ja kiharat. Vähän väliä joku kyseenalaistaa niiden aitouden. Eivät kuulemma vaan voi olla aidot, vähintään hiuslisäkkeitä olen laittanut. :-)
Ikääni ei osata arvioida ollenkaan. 34 on mittarissa, mutta viimeksi viihteellä ollessani sain todistella henkkareitteni olevan minun... Ja ihan k-18 paikka oli. Lapsiani luullaan pikkusisaruksikseni, parasta ystävääni äidikseni ja miesystävää isäkseni.
Ammatiksi luullaan aina jotain taiteilijaa, vaikka ihan perusduunari olenkin...tosin melko miehisellä alalla...:-)
Paksut, pitkät punaiset hiukset aiheuttaa välillä ihmettelyä. Ja lisäksi hyvin vihreät silmät.
Ripsiä moni ihmettelee, ja kun sanon että ihan naturellit on niin ihmettelee vielä enemmän.