Mitä aitoa ominaisuutta sinussa ei uskota aidoksi
Tuli mieleen tuosta "eritysherkkyys on teeskentelyä" -ketjusta, otsikkoa vähän vapaasti Suomentaen. Onko sinulla jotain piirteitä, mitä muut epäilevät "feikiksi". Mulla on ohuet hiukset, mutta väri on omasta mielestäni kaunis punainen, kuparinruskeaan vivahtava. Sitä lähes kaikki luulevat värjätyksi, sillä väri on kai aika harvinainen luonnollisena.
Kommentit (77)
Kiharat hiukset joiden oma väri on vielä "mansikanpunainen", eli kullanvaalea jossa pikkaisen punapigmenttiä. Myös kulmakarvat ja ripset herättää ihmetystä, koska ne on luonnostaan mustat.
Ja mulla on kans toi, että tykkään kuunnella ihmisten tarinoita. Minusta on todella kiehtovaa kuunnella toisten ihmisten elämää ja ajatuksia.
Ripsiäni luullaan usein pidennetyiksi. Ilman ripsaria eivät pitkälle näy, tosi vaaleat, mutta hyvän ripsarin kanssa tosi näyttävät.
Kynsiä myös luullaan usein muovisiksi.
Nää on ainoot kaks asiaa, mihin oonkin ittessäni tyytyväinen..
Ikää, lähes karvattomia käsivarsia (tää on musta outoa, mutta useampikin kysynyt miksi sheivaan käsikarvat. En siis sheivaa, ovat vaan olemattoman lyhyet ja vaaleat), luonnonkiharia (moni kampaaja ei ole usjonut ettenn ole koskaan permanenttia ottanut)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:37"]Älykkyyttäni usein epäillään yliopiston käyneen tasoiseksi vaikka olen vain amis. Saan todella paljon hämmästyneitä reaktioita kun kerron olevani vain amis. [/quote] Hahhah.
[/quote]
"Hahhah." T: yliopistoon vahingossa päässyt, jota kaikki luulevat peruskoulunkin kesken jättäneeksi?
Olen alien ja kaikki luulevat minua ihmiseksi.
Ekana tulee mieleen kiharat hiukset, niistä usein kysytään, onko luonnonkiharat. Mutta ihmiset kyllä uskoo kun sanon olevan luonnostaan kiharat.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:37"]
Älykkyyttäni usein epäillään yliopiston käyneen tasoiseksi vaikka olen vain amis. Saan todella paljon hämmästyneitä reaktioita kun kerron olevani vain amis.
[/quote]
Minäkin olen tavallaan törmännyt tähän. Ihmettelen suuresti että jos joku on vaikuttunut jonkun älykkyydestä niin heti on kysyttävä koulutusta. Siis sillä ajatuksella että kysyjä odottaa jotain korkeaa tai akateemista. Korkea koulutus ei kuitenkaan ole pätevä merkki älykkyydestä, koska jotkut älykkäät saattavat olla löytäneet intohimonsa jostain ammatista, mihin ei tarvita yliopisto-tutkintoja ym.
Harva uskoo, että olen todellisuudessa arka ja ujo ja että minun on aina tehtävä paljon työtä itseni kanssa, että pystyn menemään uusiin tilanteisiin. Aina sanotaan, että olen rohkea ja sosiaalinen. Pakotan itseni rohkeaksi. Sosiaalinenkin olen, mutta omilla ehdoillani. Kai minä sitten vain osaan niin hyvin kätkeä nuo tälle ajalle huonoiksi tuomitut luonteenpiirteeni.
Vaikka siis olen arka ja ujo, niin en kuitenkaan oikeastaan koskaan ole pelännyt esiintymistä suurellekaan yleisölle. Edellytys on vain se, että hallitsen asian, josta puhun. Juhlapuhetta en suostuisi pitämään suin surminkaan!
Ujous. Kaikki luulevat että olen sanavalmis, sosiaalinen ja menevä. Todellisuudessa olen ujo.
Minua ja siskoani luullaan feikeiksi blondeiksi, koska ihmiset, joilta olemme geenimme perineet, ovat kaikki tummatukkaisia. Siksi ihmisiltä saattaa tulla typeriä kommentteja äidin pettämisestä, mutta onnekseni minä näytän joidenkin silmiin ihan isältäni eikä tarvitse puolustella äitiä. Äitini ei ole ikinä ollut kenenkään muun kanssa kuin isäni.
Lisäksi kynsiäni luullaan rakennekynsiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:37"]Älykkyyttäni usein epäillään yliopiston käyneen tasoiseksi vaikka olen vain amis. Saan todella paljon hämmästyneitä reaktioita kun kerron olevani vain amis.
[/quote]
Hahhah.
Minua luullaan urheilijaksi ulkonäköni perusteella ja kysellään "mikä laji", paljon nousee penkistä, olenko tanssija jne. Oikeasti käyn vain itsekseni puntilla, kävelen ja juoksen välillä, en ole koskaan pelannut mitään enkä harrastanut ohjatusti urheilua
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:48"]Valkoiset ja suorat hampaat. Minulta kysyttään tosi usein missä käyn valkaisemassa hampaita tai onko minulla ollut joskus raudat vaiko onko oikein laminaatit laitettu. Ärsyttävää joutua aina jankkaamaan että on ihan luomu suu.
[/quote]
First world problems. "Ongelmaasi" on todella helppo ratkaisu, lakkaa harjaamasta ja hyppää naama edelle asfalttiin
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:05"]
Ujous. Kaikki luulevat että olen sanavalmis, sosiaalinen ja menevä. Todellisuudessa olen ujo.
[/quote]
Mulla on toisinpäin. Näytän ilmeisesti superkiltiltä, vaikka oikeasti en ole.
Kerran paikallisbussilla takanani istuva nainen repi minulta tukon hiuksia päästä koska ei uskonut hiusteni olevan peruukki. Vieläkin hämmästyttää kuinka typeriä voivat viisikymppiset naiset olla kun kateus iskee.
Hiuksiani. Kaikki uskovat että permanentti :D kyselevät usein että miten olen tehnyt kiharat ja kampauksen :) no en mitenkään.....
Että olen luonnostaan laiha. Ihmiset eivät usko, että syön hyvin enkä millään tavalla yritä pitää painoani näin alhaisena.
Nuorempana kun vielä meikkasin, niin ihmiset luuli, että käytin tekoripsiä kun ripset oli ripsivärin kanssa niin pitkät. Nykyisin menee toisinpäin. :D Porukka ei usko, että mulla on aika pitkät ripset, koska ne on niin vaaleat ettei niitä juurikaan näin luonnollisen värisinä näy.
Paksuja hiuksiani ja suoraa (omaan makuuni liiankin suoraa) ja siroa nenääni.