Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisit ohjelmasta

Vierailija
08.02.2015 |

Joensuun poliisien Olli Korpi vaikuttaa tiukkapipoiselta ja tylyltä ihmiseltä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIhe luettavissa sensuroimattomana täältä 

http://www.lyli.fi/archives

Vierailija
42/53 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poliisi pula kun joutavat tuollaisia ohjelmis olemaan. ja palkka juoksee nälvivät asiakkaita.

Miten niin "joutavat" olemaan ohjelmassa? Se kuvataan töissä eikä erikseen vapaa-ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitut palat euroopasta katso täältä: http://lyli.fi/europe-news

Vierailija
44/53 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä sanoisinko:  http://51.fi/onedown

Vierailija
45/53 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus Suomen poliisista kannattaa tutustua. Aviorikkojia, alkoholisteja varkaita ja väärentäjiä. Pohjoismaiden ennätys lisäksi oululaiselta pedofiili poliisilta jolla oli 40 000 alaikäistä uhria

https://finnishpolice.wordpress.com/2022/11/02/tourist-or-vacationer-do…

Vierailija
46/53 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama kaveri kirjoittelee ja kehittää näitä typeriä keskustelu ketjuja tänne Suomi24:lle ihan työkseen. Vastailee omiin kommentteihinsa. Mielestäni kirjoittaja on pahasti häiriintynyt ja jostain syystä täynnä vihaa poliisia ja monia muitakin instansseja kohtaan. En oikein tiedä mitä hän tavoittelee luomalla näitä sivuja, jotka eivät millään muotoa tavalla perustu totuuteen vaan ovat kunniaa loukkaavia ja valheeseen perustuvia sivustoja. Kirjoittajasta on tehty rikosilmoituksia jo useita, eli jossakin vaiheessa vastaa niihin aivan varmasti. Kirjoittajan nimi julkaistaan pian tälläkin palstalla.

Vierailija
47/53 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoittelee tänne vauva.fi ja Suomi24 foorumeihin....

Vierailija
48/53 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vaan hyvien poliisien kanssa tekemisissä. Vähän onneksi toki mutta eräs kerran jopa putsasi autoni ikkunat kun oli kuulema lumiset ja näkemäalue turhan pieni. Kehoitti kyllä jatkossa tekemään ko. homman itse.

Vierailija
49/53 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että valta-osa poliiseista on hyviä. Murto-osa ei....niin kuin tava kansalaisistakin. Poliisi on ihminen ja tekee virheitä hekin. Meillä on hyvä ja ammattitaitoinen poliisi.

Vierailija
50/53 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama jatkuu... Useisiin kunnianloukkauksiin syyllistynyt kaveri aloittaa näitä keskusteluita ja vastailee itse näihin kysymyksiinsä. Jakaa linkkejä hyvinkin kyseenalaisista sivuista, jotka on itse luonut.

Kyseessä on häiriintynyt kaveri, joka on suuttunut suomen virkavaltaan, Yleisradioon ja moniin muihin tahoihin. Hänen kohteenaan on myös monia yksityishenkilöitä.

Hän on jatkanut näitä kirjoituksiaan monta vuotta.

Jokaisen kannattaa miettiä näitä lukiessaan, että kannattaako ottaa niin hirveän tosissaan kirjoituksia.

Oma mielipiteeni on, että Dennis on arvostettu poliisi. Saanut paljon aikaiseksi uransa aikana. Kameratolppien takia ei ehkä ole niitä suosituimpia poliiseja ja siksi tämä kirjoittelija luulee saavansa jotakin ajamaansa läpi, eli hän käyttää tätä hyväkseen. Yököttävä kirjoittelija. Asuu Tanskassa ja ei varmasti halua tulla suomeen selvittämään tekosiaan.

Vierailija
51/53 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama jatkuu... Useisiin kunnianloukkauksiin syyllistynyt kaveri aloittaa näitä keskusteluita ja vastailee itse näihin kysymyksiinsä. Jakaa linkkejä hyvinkin kyseenalaisista sivuista, jotka on itse luonut.

Kyseessä on häiriintynyt kaveri, joka on suuttunut suomen virkavaltaan, Yleisradioon ja moniin muihin tahoihin. Hänen kohteenaan on myös monia yksityishenkilöitä.

Jokaisen kannattaa miettiä näitä lukiessaan, että kannattaako ottaa niin hirveän tosissaan kirjoituksia.

Oma mielipiteeni on, että Dennis on arvostettu poliisi. Saanut paljon aikaiseksi uransa aikana. Kameratolppien takia ei ehkä ole niitä suosituimpia poliiseja ja siksi tämä kirjoittelija luulee saavansa jotakin ajamaansa läpi, eli hän käyttää tätä hyväkseen. Yököttävä kirjoittelija. Asuu Tanskassa ja ei varmasti halua tulla suomeen selvittämään tekosiaan.

Vierailija
52/53 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppisen fani kirjoitti:

Tuossa oikaisu toivottavasti on miellyttävä

https://dennispasterstein0.wordpress.com

ps. en asu Tanskassa. Eikä minulla ole mitään epäselviä asioita. Miksi heittelet sellaisia kunnianloukkauksia arvon Dennis Pasterstein ?

Vierailija
53/53 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonpa sulle kauppisen fani taidat olla itse häiriintynyt kaveri en ole rikollinen muttakyllä se kuule on niin että hyvin usein käyös johtuu poliiseista itsestään jos heitä vastustetaan ja se että poliisi kyylää mopoilijoita osoittaa vain sen että heillä ei ole töitä mun mielestä turha puhua poliisien resudssi pulasta kun joutaa moilijoita kyyläämään ja saa tänne vauva,fi sivustolle kirjoittaa omia mielipiteitään että menehän häirikkö kauppisen fani pos täältä palstalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi