Poliisit ohjelmasta
Joensuun poliisien Olli Korpi vaikuttaa tiukkapipoiselta ja tylyltä ihmiseltä.
Kommentit (53)
olen sun kans nuori tyttö samaa mieltä että jos kerran poliisi olli korpi oli epä asiallinen niin ihan oikein kun olit sinäki joo poliisit on väkivaltaisia kusipäitä mitä olen teeveestä nähny neljä poliisia pitää pitää maassa yhtä ihimistä neljä vastaan yksi poliisi on lauma eläin laumassa susiki saalistaa helppohan sitä on neljän poliisin voimin mennä yhtä ihimistä vastaan mutta meneepä poliisi yksin yhtä vastaan vaan kun ei uskalla onko poliisi niin pelkuri että pitää mennä neljä vastaan yksi ja auta armias kun vähä uhkailet sanoilla tai lyömisellä poliisia niin johan saat sakot ja syytteen virkamiehen vastustamisesta mutta jos poliisi uhkailee tavallista ihimistä niin siitä ei poliisi joudu vastuuseen eli jos poliisi uhkailee ja käyttäytyy sopimattomasti niin mielestäni tavallisella kansalaisella on oikeus antaa takaisi kai poliisiaki säännöt koskee
Olli ei ole mielestäni ylimielinen. On ehkä semmonen tyypillinen pikkutarkka virkamies joka tekee just niin kuin ohjekirjassa sanotaan. Vaikuttaa kuitenkin jotenkin välittävältäkin. Ei osaa varmaan rentoutua eikä olla rento. Vaikeasti lähestyttävä. Ei osaa ilmaista itseään. Mutanen on oikeastikin niin mukava mitä se on tuossa sarjassakin. Tuolla astenteella pätkä varmasti kadullakin paremmin.
Joensuussa on kyllä kaiken kaikkiaan mul**ja poliiseja. Olen ollut niitten kanssa jonkun verran tekemisissä. En ole itse rähissyt tms. Mutta yks oli ihan uskomaton, huh. Harmi kun en nimeä muista. En tiedä onko ne kaikki sitten oikeasti. Muutama normaali saatu kuvattavaksi 😂
EENOKKI kirjoitti:
ON HAN NIITÄ POLIISEJA MONEN MOISIA TOISET ON MULKKUJA TOISET MUKAVIA IHIMISIÄ HEKIN VAIN OVAT EN OO POLIISIEN KANSSA TEKEMISIIN KOSKAAN JOUTUNU JOTENEI OO KOKEMUSTA EIKÄ OO TULLU SEURATTUA JIMILTÄ POLIISIT SARJAA
Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on eksän vuoksi useampaan otteeseen käynyt Kuopion Marko Kilpi. Hän oli juuri niin lempeä ja rauhallinen kuin ohjelmassakin. Ehkä juuri hänen takiaan ymmärsin, ettei minun tarvitse katsella eksäni sekoiluja.
Miksi piti ottaa liian jännitävä mies?
Se on täällä joensuussa tuo Huovinen kaikista mulkuin poliisi mitä on ja varsinkin mopoilijoita ja nuoria autoilijoita kohtaan alkaa se isottelu ja vittuilu.
Olli olikin vaipumassa masennuksen tielle
Olli Korpi EI OLE SOPIVA POLIISIKSI( mielialalääkkeet jne.. eivät sovi ko. työhön mm. Voimankäyttö jne..! Eläkkeelle!
Vanginvartija
Ohjelmasarjan aikana on huomannut monesta poliisista tympeän kyykyttävän ja ylimielisen asenteen vaikka ei olisi mitään syytä. Mopopoikien "opettaminen" osoittaa ja jellujen itsetunto-ongelmaa.
Suomen poliisi on onneton alisuoriutuja joka ei ehdi palvella yleisöä koska kaikki aika menee omien harrasteiden kanssa ja yrittäjien kusettamisen kanssa. Lue täältä poliisien talousrikoksista
M.d.W kirjoitti:
Suomen poliisi on onneton alisuoriutuja joka ei ehdi palvella yleisöä koska kaikki aika menee omien harrasteiden kanssa ja yrittäjien kusettamisen kanssa. Lue täältä poliisien talousrikoksista
Lue tarkempi analyysi mitä poliisien tehtailemat talousrikollisuudet käsittävät
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä Poliiseja juuri, ja pari Joensuun jaksoa tullut. Oli ihan pakko googlettaa onko joku muukin samaa mieltä konstaapelista Olli Korpi. Todella tympeän ja ylimielisen oloinen tyyppi. Ehkä poliisina normaali (?), mutta ei mitenkään yhteneväinen sarjan lupsakoiden ja mukavien poliisien kanssa. Ei jatkoon. Itse olen kerran ollut poliisien kanssa tekemisissä (~15 vuotta sitten, alkoholilla ei osuutta asiaan), eikä siitä jäänyt mitään ihmeempää muistikuvaa. Onneksi ei ollut kyseisen tyypin kaltaista virkamiestä asialla.
On vaan huonompi näyttelemään kuin ne "lupsakat" virkaveljet.
Ei ole poliisi pula kun joutavat tuollaisia ohjelmis olemaan. ja palkka juoksee nälvivät asiakkaita.
Artikkelin osoite paremmassa muodossa
Kouvolan teräs pillu ja cu ovat täysiä sikoja....
Kouvolan poliisit ovat paskoja sekä lapin teräspillu..
Poliisit kameran edessä on varmasti ihan toista kuin poliisit ilman kameraa. Kun on valtaa toisiin ihmisiin niin on naivia kuvitella ettei sitä koskaan käytetä väärin.
Tiedän aika inhottavan esimerkki tapauksen. Nuoren parin luona oli 16-17 vuotias typy yötä. Sinne tehtiin ratsia ja kamaakin löytyi yli gramma kukkaa. Kun syytä oli epäillä huumausainerikoksesta niin alaikäinen käskettiin riisua. Ei auttanut sekään että toinen sanoi ne on mun kukat ja enempää ei ole.
Vastaus oli että todista syyttömyytesi tai tämä juttu menee eteenpäin. Lasu ja pelkkä epäily h aine rikoksesta voi pilata nuoren elämän. Tämä riisui vähintään neljän poliisin edessä. Ei tullut seurauksia sille eikä poliiseille. Ainoastaan se yksi sai sakot jonka kukkaa löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Olli on hevimiehiä.
Ei ole. Hevarit on parempia ihmisiä. Näkeehän sen festareistakin. Tuska festareilla on vähemmän ongelmia kuin tangomarkkinoilla. Itse satun olemaan vanha hevari, 50 vuotias. En harrasta poliisien kanssa rettelöintiä. Eikä ne poliisitkaan ole kaikesta samaa mieltä. Yksityisesti ovat usein eri mieltä kuin virallisesti.
Kait siinä työssä kyynistyy kun näkee yhteiskunnan huonointa puolta eniten. Tekisi joskus mieli tarjota poliisille. Polta vapaalla ja älä jää kiinni. Huomautan että poliiseja tarvitaan vain siksi että osa ihmisistä ei halua noudattaa säåntöjä. Sitäkin voi miettiä onko kaikki säännöt järkeviä?
Suomalainen poliisi on ammattitaidoton ja tyhmä. Tanskalainen sotilas paljasti loistavasti suomalaisen poliisin ammattitaidottomuuden 1997 muistatte varmaan tämän. Toinen Helsingin poliisilaitoksen pösilöistä kakkasi housuihinsakin ennenkuin tanskalainen ysimillinen luoti lopetti vinkumisen.
https://suomen-poliisi-suuriin-rikollinen.blogspot.com/2020/12/tiesitko…
Musta edellisellä kaudella Vaasa yllätti rentoudellaan. Ruotsinkielestä heitetään huumoria surutta.