Pystyttekö menemään kyykkyyn niin, että kantapäät koskettavat lattiaa
Kommentit (92)
Seittemän polvileikkauksen jälkeenkin kyllä. Ikä 42v
Outo kysymys. Tietysti pystyn. Ikää 44v
Ei mulla ole koskaan onnistunut, vaikka harrastin koko lapsuuden voimistelua. Rakennejuttu, nilkat ei taivu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koskaan onnistunut, vaikka harrastin koko lapsuuden voimistelua. Rakennejuttu, nilkat ei taivu.
Sama mulla. Minäkin harrastin lapsena voimistelua ja balettiakin, mutta kyykky ei ole onnistunut koskaan.
Pystyn, 36. Pystytkö ap kävelemään siellä kyykyssä eteenpäin nousematta ylös ja ilman että kädet koskettavat maata? Eli jalka suoraksi eteen ja painon siirto ja toinen jalka eteen ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn, 36. Pystytkö ap kävelemään siellä kyykyssä eteenpäin nousematta ylös ja ilman että kädet koskettavat maata? Eli jalka suoraksi eteen ja painon siirto ja toinen jalka eteen ja sama.
En todellakaan. 😆
ap
Kyllä. Mutta kuuluisiko sen olla niin, että ei pitäisi pystyä, jotta olisi ok vai kummin päin?
mies 33
Polvivamman jäljiltä en, mutta koko ajan paranee. Tekee kyllä hyvää treenata. Kaksi vuotta sitten en päässyt kyykkyyn mitenkään ja kävely teki kipeää. Nyt juoksen päivittäin.
N42
Pystyn mutta jalat levällää. Muuten en. Jos jalat vierekkäin, kaadun selälleni ja si en selkäleikattuna halua. Hyvin olen pärjännyt näinkin.
M36v ja tottakai pystyn. En polvet yhdessä...
Pystyn, helposti. Ikää 34v.
Mutta jossain oli haaste että tuosta asennosta pitäisi vielä painaa otsa lattiaan. Melkein onnistuu, mutta ei kuitenkaan.
Pystyn mutta vain jalat todella leveässä haara asennossa. Jänteet nilkoissa tosi lyhyet. Nainen 40v.
Ihan helposti, ikää 40v enemmän kuin täällä nuorimmalla!
tietysti. Olen 57 ja kroppani on kankea kuin rautakanki. Kyllä kai tuo terveeltä normaalipainoiselta onnistuu? Toki jumppaan säännöllisesti noin muuten ja teen kyykkyliikkeitäkin, kyllä joten se ehkä auttaa tuossakin.
ja minkä ikäisiä olette
ap