Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1423)
Mä vihaan tätä palstaa täältä ei koskaan saa apua masennukseen
Mielisairas ap saa kaikilta ihania kommentteja.
Olet arvokas ja rakastettu vaikkei siltä tuntuisi.
Ei täältä palstalta saa apua kun kantaa raskaita murheita ja taakkoja. Päin vastoin, täällä riehuu yleinen jumalattomuus. Minä uudistin viime vuonna suhteeni Raamatun Jeesukseen ja keskustelen hänen kanssaan, tänäänkin pari tuntia. Ihmisen luonut Jumalaa kykenee myös terapoida ihmistä, korjata ja laittaa kuntoon.
Mistä lähteestä kumpuavat elämän tuhoamiseen kannustavat kuiskinnat? Eikö itse paholaisesta. Paholainen on ollut valehtelija alusta alkaen. Ihmiset, suututtakaa paholainen ja liittykää Jumalan leiriin.
Vierailija kirjoitti:
Olet arvokas ja rakastettu vaikkei siltä tuntuisi.
Minä olen saata*nan arvoton
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä palstalta saa apua kun kantaa raskaita murheita ja taakkoja. Päin vastoin, täällä riehuu yleinen jumalattomuus. Minä uudistin viime vuonna suhteeni Raamatun Jeesukseen ja keskustelen hänen kanssaan, tänäänkin pari tuntia. Ihmisen luonut Jumalaa kykenee myös terapoida ihmistä, korjata ja laittaa kuntoon.
Mistä lähteestä kumpuavat elämän tuhoamiseen kannustavat kuiskinnat? Eikö itse paholaisesta. Paholainen on ollut valehtelija alusta alkaen. Ihmiset, suututtakaa paholainen ja liittykää Jumalan leiriin.
Eutanasia lailliseksi
Musta ei koskaan tullut mitään.
Antakaa mulle ilmaista nettiterapiaa mun masennukseen kun en sitä lääkäristä saa.
Huomiota sitä mä haluan. Kukaan ei puhu mulle!
Ap saa huomiota minä en saa huomiota keneltäkään
Miksi olemme niin julmia, että pakotamme toisen elämään? Ihmisellä on oikeus päättää omasta elämästä.
Itsemurhan tehneet eivät tunne tuskaa.
Ihmisellä ei ole lupa kuolla. Pitää elää muitten mieliksi, koska se ei ole yleisesti hyväksyttävää, että tappaa itsensä. Ajattelin, että en koskaan mene lääkäriin. En vaan huomaa, jos minulla on vaikka syöpä tai joku muu tappava tauti.
Haluatteko että tapan itseni?