Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Jeesus rakastaa sinua ap <3 Ehkä rukoilu voisi helpottaa oloasi?
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa sinua ap <3 Ehkä rukoilu voisi helpottaa oloasi?
Jaa tiedäppä tuosta, en kuulu kirkkoon ym niin uskonnot ei ole minun juttuni. ap
Niin, tänään on tai kohta oli lauantai, meni siivotessa ja sitten tuijottaen näyttöä mitä nyt saunassa kävin. Huomenna sunnuntai ja sekin nopeasti ohi ja taas uusi viikko joka menee niin että olen taas tässä pohtimassa miten tämä nyt näin taas meni että on viikonloppu ja sekin onkin ohi ja taas jne. Jatkuvaa ihmetystä kuinka tässä oikein ole järkeä kun ei oikeastaan aika ja minä ole yhteydessä mitenkään vaan aika menee vauhdilla ja minä vaan en tiedä miten olen.
Aivojen sisältö on kyllä niin sekaisin ja kaikki kytkennät joko irti tai väärin ettei mikään oikein tunnu järkevältä ja mikään todelta tai loogiselta jne. eli en yksinkertaisesti ymmärrä.
Tänä vuonna tulee 37 täyteen, ei kiinnostaisi ollenkaan, voisiko mieluummin mennä taaksepäin ja olla vaikka 20 tai 16? Mieluummin 16 niin voisi ehkä kääntää muutaman asian kulkemaan toiseen suuntaan kuin mitä ne alunperin meni ja ne meni täysin väärään suuntaan.
Jos en tämän elämän jälkeen pääse siihen minun omaan haavemaailmaani niin revin vaikka koko universumin kappaleiksi, näihin tunnelmiin öitä. ap
Joo, tässäpä taas viikonloppu meni ja ei sitä tajua oikein miten. Minullahan ei mikään kiire mihinkään tietysti ole kun ei ole mitään mutta silti tämä ajan kulkeminen paljon nopeammin kuin mitä pystyn prosessoimaan tai muuten tajuamaan ahdistaa. Huomenna varmaan on taas perjantaina ja kun tämän kirjoittamisen päätän niin varmaan maaliskuu, tällä tahdilla koen ajan kuluvan.
Kaipaan minun vanhaa autoani ja sillä ajelua talvella pimeässä Nightwishin biisejä kuunnellen ja yleensä joulu-tammikuussa soi Oceanborn pelkästään kun se on jotenkin sellainen talviseen ja pimeään sopiva levy että sitä en kuuntele juuri muulloin no helmikuu tai marraskuun loppu kyllä mutta Nightwish alkaa soimaan minulla siinä syksyllä syyskuun lopussa Century Childilla ja Wishmasterilla ja myös Angels Fall Frist, Once soi syyskuusta maaliskuulle samoin Over The Hills And Far Away mikä on minilevy vai miksi sitä kutsutaan. Minulla ei ole kuin nuo Tarjan aikaiset levyt, sen jälkeen tulleet, ihan ok mutta ei niin iske kuten nuo varhaisemmat ja Oncekin alkoi tyyliltään muuttua erilaisemmaksi kuin 4 ekaa vaikka ensimmäinen olikin erilainen kuin Oceanborn joka on minun ehdoton ykkönen, se levy on 10/10 täydellisyys.
Alkaa unetkin muuttua entistä oudoimmaksi tästä stressistä ahdistuksesta ja kaikesta johtuen, viime unikin oli tyyliin että sukulaisia oli kesällä valloittanut taloni ja minun piti kiivetä huoneeni ikkunasta sisälle huoneeseeni ja ottaa vaatteita ja paeta ennenkuin ne huomaa minut ja tyyliin lopettaa minut??? Ja sitä edellinen uni oli täysin absurdi ja ahdistava josta ei mitään kerrottavaa.
Eli täysin normaaleja unia minulla, siis sarkasmia minulla on outoja unia aina ollut mutta ne eivät ole olleet ahdistavia kuin harvoin mutta nykyään pelkästään ahdistavia.
Pitäisi aikaisemmin aloittaa kirjoittamaan kun aika taas loppuu, no pitää yksi asia tuossa muistaa tehdä mikä on jo useamman päivän ajan pitänyt tehdä ja joka veisi muutaman minuutin mutta ei vaan saa aikaiseksi.
Mutta juu. ap
Todella mukavaa herätä siinä klo 4 jälkeen eikä enää saa unta joten pyörii siinä sitten sängyssä tänne johonkin noin 8 asti ennenkuin nousee ylös tai joskus sitä nukahtaa uudestaan ja herää klo 10 jee.
Edellinen uni oli taas ihan täh? Olin tyyliin jossain random Etelä-Amerikan maassa jossain vallankumousmielenosoituksessa, en tiedä miksi mutta näin ja siinäkin oli osin sukulaisia mukana?! ja jostain syystä kannoin mielenosoituksessa olallani jotain jättimäisiä vihanneksia en tiedä mitä ne oli kun ei muista niin tarkkaan ja jostain syystä tässä tapahtumassa oli mukana Aku Ankasta tutut Roope, Aku, Tupu, Hupu ja Lupu älkää kysykö miten koska itsekään en ymmärrä. Sitten siinä tapahtui jotain mutta muisti katkeaa siinä kohdin mutta tiedän että siinä tapahtuu jotain mutta sitten hyppääkin jotenkin johonkin maanalaisiin käytäviin ja siinä on meneillään jotain vallankumoustoimintaa missä olen mukana. Kaiken huipuksi nämä tapahtumat muokkautuu tuohon lähimetsän ja peltojen maastoon eli ne maisemat pysyy jokseenkin samana mitä nämä tapahtumat ja maantie ja rakennukset ja maanlaiset käytävät tulee siihen vain mukaan jotenkin ahtautuen mikä mielikuvassa näyttää omituiselta nyt kun yritän sovittaa näitä niihin maisemiin mitä tuolla oikeasti on.
Mutta eipä tuossa mitään uutta ole kun missä asun niin nämäkin maisemat välillä unissa muokkautuu todella mielenkiintoisiksi. Niinkuin esim. yksikin pieni teollisuusalue niin on unissa muuttunut 10 kertaa isommaksi ja kuntakeskuskin on muuttunut oikeastaan kaupungiksi mutta siinäkin on se hauska juttu että se kaupunkirakenne noudattaa sitä normaalia kuntaa eli kaikki on tyyliin samoilla paikoilla mitä nyt etäisyydet ovat isommat eli kaikki on samoin mutta vaan isommassa kaavassa. Epäilen syyksi sitä että koska minä normaalisti en pidä että maisemat ym. muuttuu täysin tuntemattomiksi jne. niin jotenkin unet sitten ei tyrkytä minulle mitään uutta vaan pitää maisemat tunnistettavina mutta lisää niihin asioita tai tekee mittakaavan isommaksi tai en tiedä jotenkin näin vain kuvittelen asian. Tosin nykyään ahdistuneena unet sitten ovat sellaisia että suunnilleen kaikki näyttää samalta mutta niihin on lisätty ahdistavia elementtejä eli ovat ahdistavan outoja kuten toissa yön uni.
Tässä kun unista kirjoittaa niin samalla muistuu mieleen muutama vanha uni jostain en tiedä varmaan vuosikymmenen takaa tai jotain mutta siis minulla varmasti on kaikki entiset unet tallella jossain tuolla mielen sisällä kun välillä ne muistaa ja sitten ne taas unohtaa. En tiedä miten missä kansiossa tai tiedostossa ne on tallessa kun niitä ei saa esille kun haluaa. Jotenkin ne on muistihierarkiassa jossain viimeisenä tosin mitä niillä päämuistissa eli jos ne jatkuvasti muistaisi niin mitä niillä tekisi tosin samalla voi kysyä miksi ne pysyy tallessa? Miksi vanhat unet tallettuu mieleen ja nytkin muistan yhden unen jostain 90-luvulta joten tässä taas pointti, miksi jotain 30 vuotta vanhoja unia on minulla yhä muistissa? Se että muistissa on 30 vuotta oikeasti tapahtuneita asioita niin on normaalia mutta samanikäisiä unia vielä niin se on mielenkiinoista. Olisipa mahdollista että voisi kaivaa niitä kaikkia esille ja katsoa vaikka televisiosta se olisi mielenkiintoista tosin ILMAN mitään elon muskin siruja päässä ym. Joku muu tapa kuin näiden hämärien tyyppien ideat.
Mutta joo täytyy varmaan puuroa mennä keittään. ap
Väsyttää hirveästi mutta torkutkaan ei kannata koska niistä menee sekaisin ja yöllä ei sitten varmaan taas nukuta. Kuinka ihanaa tämä onkaan. Stressit ja ahdistukset pitäisi kieltää lailla eli kaikki mikä ahdistaa kielletään kuten vaikka inflaatio. Joo aivot ei nyt toimi et en tiedä puhunko kuinka sekavia tässä. ap
Miten se meni et niinkuin jos nukkuu vähän on tavallaan humalassa tai jotain promilleja? No ainakin siltä se tuntuu tosin kumpi pahempi vähän unta vai pieni humala en tiedä viimeksi tainnut joskus 6 vuotta sitten hieman alkoholia juoda kun siinä vaiheessa ei ollut mitään lääkitystä niin pystyi ottamaan tosin mitä hyötyä alkoholista tosin on. Olisiko jotain saman verran elämän aikana ottanut alkoholia kun joku ottaa mökkibileissä parin päivän aikana tai itseasiassa sitä vähemmän vielä no aivan sama ei tarvitse sitä.
Väsyttää väsyttää, syöminen tuo hetkeksi energiaa mutta söin tuossa klo 16 viimeksi niin alkaa virta taas loppua ja nälkä vieläpä kun väsyttää niin enemmän nälkä täytyy kohtapuoliin syödä uudestaan.
Väsyttää. ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se meni et niinkuin jos nukkuu vähän on tavallaan humalassa tai jotain promilleja? No ainakin siltä se tuntuu tosin kumpi pahempi vähän unta vai pieni humala en tiedä viimeksi tainnut joskus 6 vuotta sitten hieman alkoholia juoda kun siinä vaiheessa ei ollut mitään lääkitystä niin pystyi ottamaan tosin mitä hyötyä alkoholista tosin on. Olisiko jotain saman verran elämän aikana ottanut alkoholia kun joku ottaa mökkibileissä parin päivän aikana tai itseasiassa sitä vähemmän vielä no aivan sama ei tarvitse sitä.
Väsyttää väsyttää, syöminen tuo hetkeksi energiaa mutta söin tuossa klo 16 viimeksi niin alkaa virta taas loppua ja nälkä vieläpä kun väsyttää niin enemmän nälkä täytyy kohtapuoliin syödä uudestaan.
Väsyttää. ap
Onko sulla mitään lempiruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. ap
Onko sulla mitään lempiruokaa?
Jaa, tuo onkin vähän vaikeampi kysymys kun tällä hetkellä tai aika pitkään syönnyt aika saman ruokalistan mukaan vaikkakin suht sillai että kumminkin on vihanneksi, hedelmiä jne. mutta pääosin ruoat on samoja eli aamupala samanlainen, välipala päivällä samanlainen, iltapäivällä vaihtelee lihapullien joiden kanssa makaronia tai keitettyjä perunoita ja porkkanoita kastikkeella tai kanan koipireisiä perunoilla ja porkkanoilla tai välillä muussia ja kastiketta, välillä kun rahaa enemmän niin saatan tehdä lasagnetten tai jauhelihakastikkeen mutta tässäpä ne niin et jos näistä pitäisi valita niin lasagnette nam mutta jos voisi syödä laajemmin niin esim. palapaistikastike perunoilla tai muussilla nam nam.
Tai voisi varmaan löytyä joku muukin lempiruoka mutta on tällä hetkellä niin rajoittunut tuo valikoima mitä syö ettei tiedä. Kouluajoilta siis peruskoulusta niin siellä oli joku ruoka tai kaksi en nyt enää muista mitä ne oli nimeltään kun siitä on jo yli 20 vuotta aikaa mutta olivat todella hyvää ruokaa ja olisi syönnyt enemmänkin en nyt muista kuinka paljon sai syödä vai oliko joku rajoitus taisi olla mutta välillä myöskin oli ärsyttävää kun oli tätä hyvää ruokaa tai ruokaa ylipäätänsä ja sen jälkeen liikuntatunti eikä siinä muistaakseni ollut kovin pitkää aikaa väliä ruokaa sulatella niin kiva lähteä riehumaan täydellä vatsalla. Ja kun vielä mentiin järjestyksessä eli ensin meni ala-asteen oppilaat ja sitten oliko lukiolaiset ja siitä alaspäin eli jos oli seiskalla niin meni viimeisenä kiva mutta ysillä saatiin sitten mennä nuorempien ohi :D Tai jotenkin näin minä muistan tosin muista voi heittää kun siitä on siis jo se yli 20 vuotta aikaa huoh aika vaan menee ja rupesin puhumaan ohi aiheen mutta joo eiköhän siinä ollut jotain. Tosin ruoan kanssa pitää tarkkailla myös kun on allerginen joillekin ja jotkin aiheuttaa jotain muita oireita niin pitää katsella senkin takia tarkkaan mitä syö jne. Kotona se on helppoa mutta muualla täytyy olla tarkempi. ap
Väsyttää tänäänkin kun no heräsi vain klo 6 ja kai siinä nukahti uudestaan mutta piti herätä jo puoli 8 erään asian takia niin väsynyt kun yleensä herätessä niin on 30-60 minuuttia menee vielä siihen kunnes pääse ylös, tosin sitten ei niin väsytä toisin kuin heti herääminen.
En edes muista mitä unta näin, jotain se oli kun tiedän että jotain näin mutta en muista, no jaa. Täytyi väsyneenä kumminkin käydä vähän kävelemässä kun paikallaan olo kokoajan ei sekään hyvä ole.
Olkapää alkaa sentään tulla kuntoon kun se joulukuun puolivälissä meni kipeäksi kun kiertäjäkalvoon taisi pieni repeämä tulla joten 1,5 kuukautta sitä kuntouttanut, ei se vielä 100% ole mutta jospa se kohta kestäisi taas normaalisti vaikka se vieläkin osin valittaa aina välillä jos jotain tekee liian kädellä liian rajusti kun ei muista että on vielä rajoitus päällä.
AAAA väsyttää. Ruokana oli keitettyjä perunoita ja porkkanoita kastikkeella ja lihapullilla.
Ja vaikka väsyttää ja menee nukkumaan niin silti uni ei tule normaalisti vaikka on melatoniini vaan joutuu 30-60 minuuttia odottamaan että nukahtaa, aikaisemmin meni joku 10min ja uni tuli, yksinkertaista, nyt taas pelkkää paikallaan ihmettelyä, hmmetin stressi ja ahdistus ja kaikki. ap
Olen välillä lukenut kirjoituksiasi ja tuntenut myötätuntoa sinua kohtaan ap. Lähimmäiseni kuoli syöpään, hän olisi halunnut elää viimeiseen asti ja oli monille todella tärkeä. Nyt on hankalaa minullakin.
Tuntuu absurdilta, että joku haluaisi elää, mutta joutuu lähtemään ja toinen sitten kokee niin vahvaa elämän tuskaa täällä. Aina ei kyllä ymmärrä kaiken tarkoitusta. Voimia.
T. R
Vierailija kirjoitti:
Olen välillä lukenut kirjoituksiasi ja tuntenut myötätuntoa sinua kohtaan ap. Lähimmäiseni kuoli syöpään, hän olisi halunnut elää viimeiseen asti ja oli monille todella tärkeä. Nyt on hankalaa minullakin.
Tuntuu absurdilta, että joku haluaisi elää, mutta joutuu lähtemään ja toinen sitten kokee niin vahvaa elämän tuskaa täällä. Aina ei kyllä ymmärrä kaiken tarkoitusta. Voimia.
T. R
Osanotto. Muutama ihminen kenet tuntenut niin kuollut syöpään, äitikin kuoli syöpään, siitä on jo yli 20 vuotta aikaa. Syövän ja muunkin samanlaisen sairauden kohdalla jos itselle sattuu kohdalle en jää edes odottamaan jos ennuste on huono koska nähnyt niitä viimeisiä vaiheita ja niitä en itse halua kokea kun on esim. jo tiedostomaton mitä ympärillä tapahtuu ja on vain kivuissaan niin sitä en halua, lähden todellakin ennemmin kivuttomasti. ap
Saavutin pisteen jossa en enää edes viitsi kertoa mihin ongelmaan tänä aamuna heräsin, minulla ei ole enää vastustuskykyä mihinkään normaaliin vastoinkäymiseen tai mikä kuuluu elämään koska minun mielestäni mitään vastoinkäymisiä ei saa tulla vaan kaiken pitää sujua täydellisesti. Ja vaikka tuossa jokin asia on onnistunut ja jotakin pystyy hoitamaan ja tämänkin kyllä mieluummin olisin tämänkin ongelman jättänyt saamatta vaikka näitä sattuu mutta minulla ei vaan ole sietokykyä enää mihinkään että tyyliin lääkkeillä teippaan että järki pysyy kasassa ettei sekoa ja päätä vaan yks kaks "hei heitetään bensaa taloon ja tulta perään ja mennään mukana" tule toteutettua mikä tuossa vahvasti kävi mielessä tässä kun heräsi ja tässä vaan on sitä mieltä etten minä ansaitse täällä elää kun ei minusta ole mihinkään ja aina tulee jotain jossakin asiassa köniin ja kunnolla tai muuta sellaista mikä hitaasti vie minun kyvyn toimia kohta enää mitenkään vaan tekisi mieli nukkua vaan vaikka olisi nälkä jne. en välittäisi vaan lopulta vaikka kuolisin nälkään omasta tahdosta.
Että joo minä en näe valoa missään. ap
Sitten kun nolottaa kysyä tyhmiä eräästä asiasta mikä tässä edessä jne. Ei vaan kohta enää jaksa tännekään enää kirjoittaa kun kokee ettei ole senkään arvoinen eikä minkään arvoinen. Muutama lukija näille kai on mutta en tiedä ei jaksa edes kriisipuhelimeen soittaa kun sitten kysyvät mistä kyse ja mistä nyt tällainen tilanne jne. ja vastaa ja sitten varmasti siellä toisessa päässä ajatellaan "ei hyvää päivää mikä tollo tänne soittaa" ja vaan hommansa puolesta kuuntelee mutta varmasti haluaa päästä minun kanssa juttelusta eroon kun minä en ole minkään arvoinen, en minkään. EN yhtään MINKÄÄN!
Tyhmääkin tyhmempi ja arvoton ap.
Mitä tässä elämässä on enää jäljellä? Vanheneminen ei kiinnosta. Puut mitkä kasvaa pihassa niin silloin kun ne olisi sellaisia kun haluaisin olen joko muistisairas vuodepotilas tai tomuna jo. Aika on vihollinen numero yksi, se pilaa kaiken. Kaiken pitää pysyä sellaisena kuin joskus koin parhaaksi mutta se muka ei käy. Elämä on suurin vihollinen kaikista. Se tpaa ja tuhoaa kaiken. Vie kaiken mistä pidät tai pidit eikä anna mitään vaan vie kaiken. Kaikki tämä täällä on pelkkää valhetta. Jos ette sitä usko niin älkää sitten.
Huomenna on TAAS perjantai kuten sanoin päivä pari sitten. MInähän sanoin että aika alkaa kulkea nopeammin ja nopeammmin kuin itse tajuan. Elämä on suurta valhetta ja tuskaa ja tuhoa ja kuolemaa, ei mitään muuta. ap
Jos olisi ase ampuisin itseni.
Joo tänään herännyt vähän epätodelliseen oloon, ikäänkuin ei jotenkin olisi olemassa tai muuten irrallaan. Heräsinkin tai nousin ylös vasta siinä vähän yli klo 10 joten tavallaan myöhässä tai no mikä kiire minulla mihinkään on mutta jotenkin vähän tuntuu että on vaikkei ole.
Oliko se lauantai kun yritin sitä komeettaa joka piti näkyä niin tiirailla mutta en sitä löytänyt. Kiikarit minulla oli ja yritin siihen paikkaan katsoa missä sen piti olla ursan tähtikartan mukaan olla mutta ei vaan osunut silmiin. Lisäksi kun se vielä oli todella korkealla lähes ylöspäin piti tiirailla niin niskoissa se ei tuntunut kivalta joten ei kauaa ehtinyt etsiä. Tietysti olisi voinnut makuulla etsiä mutta sen verran kylmä keli oli ettei viitsinyt mennä hankeen makuulle. Joku tyyliin ulkotuoli jonka saa makuuasentoon olisi hyvä muttei sellaista ole.
Tarvitsisi myös paremmat kiikarit. Kyllä noillakin näkee tavallisia asioita mutta planeettoja vähän huonosti lisäksi nuo on ottaneet osumaa eli pudonneet muutaman kerran jolloin eivät varmasti näytä kaukaisi kohteita tarkasti. Joskus olen noilla nähnyt Jupiterin neljä kuuta mutta nyt ei onnistu millään eli varmaan no linssit tai jotain siellä mennyt pieleen niin ei näytä enää niin tarkasti. Kaukoputki olisi vielä parempi jos haluaa katsella mutta tosin sekin on aina säästä kiinni kun varsinkin tänä talvena ollut aika pilvistä jolloin tähtiä ei ole paljoa juuri näkynyt. Lisäksi nyt kun on täysikuu tai nyt se alkaa taas pienentyä niin valoa niin sen verran että haittaa havainnointia.
En tiedä mitä tässä tänään teen kun jotenkin niin epätodellinen olo, pitäisi mennä kävelemään mutta katsotaan. Lisäksi aivot taas alkaa mennä sekaisin kun aurinko paistaa ja muutenkin alkaa valostumaan vaikka vielä vähän aikaa sitten oli pimeää niin menee taas aikaa siihen kun tottuu valon määrän lisääntymiseen kun se vielä hetki sitten väheni. Ennen tässä ei ollut mitään mutta nykyään tämmöinenkin normi asia saa mielen sekaisin, no kun ei mitään tekemistä ja jatkuvasti paskaa pyörii päässä jota ei saa työnnettyä sivuun niin joo. ap
Koko päivän jatkunut epätodellinen olo, kävi yli tunnin kävelyllä metsämaisemissa mutta auttaako se vain sen hetken kun on kävelyllä, heti kun pääsee takaisin ja on vähän aikaa paikallaan alkaa sama olo. Ja kun pää muutenkin sekaisin kaikista ajatuksista ja stressaa kaikkea niin kauanko tällaista oikeasti enää jaksaa kun oma maailma on sekaisin ja sitten ulkopuolinen maailma on sekaisin ja sekoittaa päätä vielä enemmän. Eikä se auta että eristää itsensä uutisista jne. koska vaikka jättäisi uutiset pois niin ja juttelisi jonkun henkilön kanssa niin pakosta tulisi kaikenlainen maailmanmeno esille keskusteluun eli toisen henkilön pitäisi puhua pelkästään sellaisista asioista kanssani jotka eivät stressaa mutta eihän semmoinen onnistu varsinkin jos toisella henkilöllä ei ole samoja kiinnostuksen kohteita kuten itsellä.
Ja kun käytännössä on lähes pelkästään itsekseen eikä juuri näe ihmisiä muutakuin jos käy asioilla kaupassa jne. niin siinä alkaa tulla seinähulluksikin kai, eikä ole kissaa joka varmaan vähän edes auttaisi mutta jos miettii vaikka jotain eläinsuojeluyhdistyksiä niin aivan varmasti eivät minulle luovuta yhtään kissaa, riittää varmasti jo se että kertoo asuvansa maalla niin varmasti lyödään luuri korvaan.
Sitten kun ei näe omanikäisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia kuin ehkä kaupan kassalla tai sitten sukuloidessa niin kyky jutella tai ymmärtää miten näiden kanssa tulee toimia. Ja joo joo ihmisiä he ovat eikä mitään taikaolentoja mutta jos ei juuri kontaktissa ole ja muutenkin kun olen asperger niin kyky toimia sosiaalisesti on vaikeaa tai sekavaa. Mutta koska heitäkään ei juuri näe niin epäilee onko heitä edes olemassa ym.
Joo kuulostaa varmasti että alan olla tyyliin valmis lataamoon mikä ei kyllä varmaan kaukana ole tosin ei kiinnosta sellaiseen mennä.
Ei kyllä hyvin mene ja kun täytyy vielä valehdella ihmisille kun jos niitä näkee että miten menee niin vastata "eipä tässä mitään" vaikka päässä pyörii mylly ylikierroksilla ja valmis lentämään päästä ulos.
Että hyvin menee. ap
Joo ei sua oo auttaminen, että ihan vaan sitten kaul*kiikku valmiiksi ja zoromnoo.
Kiitos vaan youtube kun laitot random kissavideon tuossa päivällä nenän eteen ja menin klikkaamaan sitä missä oli video kissasta ja kun tarkemmin luki selitystä oli tyyliin "video viimeiseltä päivältä kissasta nimeltä ***** kunnes nukkui pois ja tietenkin siitä seuraisi järjetön itkukohtaus ja tätä kirjoittaessakin alkaa itkettää kun ajattelee sitä videon kissaa.
Koko kroppa ihan jumissa ja yön jäljiltä aina jumissa kun yöllä stressi varmasti jännittää kropan tiiliskiveksi sen sijaan että lihakset rentoutuisi, unetkin alkaa olla sekavia kun stressaa miljoonaa asiaa. Pitäisi päästä hierojalle, EHKÄ mahdollisesti ensi kuussa jossain vaiheessa EHKÄ mutta siihen asti pitää syödä vaan särkylääkkeitä ettei särje niin paljoa tosin ne muuta kuin vähän helpota eikä poista ongelmaa. Eikä hierontakaan auta kuin hetkeksi ja taas ollaan jumissa. Pitäisi yhteiskunnan ja maailmanmenon muuttua reilusti ettei ahdistuisi jne. mutta sitähän ei tule tapahtumaan, työelämäkin menee vaan sellaiseksi ettei siellä pärjää kohta millään lääkityksellä ettei sekoa.
Ja huomenna perjantaina ja eihän tästä ole kuin hetki kun sanoin samaa viime viikolla vaikka tuntuu että siitä on vasta päivä pari mutta aika menee nyt ihan ilman rajoitinta ettei tässä enää pysy perässä.
Jaa. ap